Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виконання усних вправ за готовими рисунками

IV. Актуалізація опорних знань

III. Формулювання мети і завдань уроку

II. Перевірка домашнього завдання

I. Організаційний етап

Хід уроку

Урок геометрії

Дата уроку___________

 

 

Тема.Вписані чотирикутники. Описані чотирикутники

Мета:

1.Засвоїти поняття: чотирикутник, вписаний в коло; чотирикутник, описаний навколо кола; розглянути теореми про вписані і описані чотирикутники, та схеми їх доведення.

2. Формувати і розвивати вміння відтворювати вивчені твердження, виконувати рисунок за описом, використовувати геометричні поняття під час розв'язування задач, робити висновки, вести евристичну бесіду, логічне та абстрактне мислення, математичне мовлення , навички організаційної роботи на уроці

3. Виховувати уважність, свідоме ставлення до навчання, вміння організовувати свою роботу на уроці, самооцінку та самоконтроль

Тип уроку:засвоєння знань, умінь та навичок.

Наочність та обладнання:конспект «Вписаний і описаний много­кутники».

Епіграф:

Математика – це доведення найочевидніших речей найменш очевидним способом.

Джордж Пойа

З метою економії часу перевірка домашнього завдання проводить­ся у формі бесіди за готовими рисунками (рисунки до домашніх задач учитель виконує на дошці заздалегідь; також можна записати схеми розв'язання задач). Бесіда проводиться під керівництвом учителя, який ставить питання на розуміння учнями обґрунтування основних етапів розв'язання задач.

Учитель нагадує про складену на 20-му уроці схему, в якій відобра­жено логіку викладення навчального матеріалу з теми «Чотирикутни­ки». Після цього формулюється основна мета уроку — вивчення пи­тання про спосіб визначення поняття чотирикутника, вписаного в коло та описаного навколо кола, з'ясування можливостей вписати чотирикутник у коло або описати чотирикутник навколо кола та не­обхідних й достатніх умов, за яких це можна зробити.

 

Для успішного засвоєння учнями означення, властивості, ознаки та способів доведення теорем про вписаний та описаний чотирикутники слід активізувати знання і вміння учнів щодо означення та властивості дотичної до кола та наслідку з неї (властивість відрізків дотичних); тео­реми про бісектрису кута.

 

Дано: ВС — дотична, О — центр кола, АВ = АС. Довести: ОВ = ОС
Дано: О — центр кола, 1 = 45°. Знайти: кут 2
Дано: МН — дотична, 1 = 2. До­вести: АВ = АС
Дано: О — центр кола, АВ і АС — дотичні. Довести: АВ = АС
Дано: О — центр кола, 1 = 30°. До­вести: ΔАОС — рівносторонній

 


Читайте також:

  1. III. Виконання бюджету
  2. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  5. Акробатичні вправи
  6. Акробатичні вправи.
  7. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг
  8. БАЖАННЯ і НАМІРИ - це миттєво виникаючі і досить часто змінюють один одного мотиваційні суб'єктивні стани, що відповідають змінюваних умов виконання дії.
  9. Безпека виконання робіт.
  10. Біохімічні чинники виникнення втоми при виконанні короткочасних вправ максимальної і субмаксимальної потужності
  11. Будівельний генеральний план на стадії виконання окремих видів будівельно-монтажних робіт.
  12. Будівельні роботи. Поняття. Підготовчі роботи. Поняття, особливості виконання.




Переглядів: 1139

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія створення / розвитку підсистеми стратегічного планування. | V. Засвоєння знань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.