МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Акробатичні вправиАкробатичні вправи входять до програми всіх класів. Ці вправи сприяють розвитку сили, спритності, швидкості, гнучкості, сміливості, рішучості, привчають орієнтуватись у просторі, поліпшують функції вестибулярного апарата. Для занять акробатичними вправами в початкових класах школи необхідно мати килимові доріжки і гімнастичні мати з чохлами. Рис. 51 Одна з обов'язкових вимог при проведенні занять — це дотримання санітарно-гігієнічних умов. Килимові доріжки і мати повинні бути завжди чистими покривала на матах треба використовувати тільки для занять акробатикою і регулярно прати. В теплу пору року найпростіші і акробатичні вправи можна проводити на рівному трав’яному майданчику. Бажано, щоб на трав'яному майданчику найпростішими акробатичними вправами займалося одночасно якомога більше учнів. В залі вправи виконують групами (залежно від кількості килимових доріжок і гімнастичних мат). Акробатичні вправи поділяються на дві групи. До однієї належать динамічні вправи, до другої — статичні. З групи динамічних вправ програмою для початкових класів передбачено: - групування (сидячи, лежачи на спині, в присіді — рис. 50); перекати (назад, в сторону); перекиди вперед (рис. 51). З групи статичних вправ передбачено вивчення стойки на лопатках (рис. 52) Навчання треба починати з підготовчих вправ до групувань: 1. Енергійні нахили тулуба вперед, до ніг. 2. Глибоке присідання на всій ступні з захватом гомілок обома руками. 3. Лежачи на спині, підтягання ніг до грудей. 4. Сидячи з прямими ногами, одночасне підтягання ніг до грудей і нахилення тулуба до ніг. 5. Сидячи з прямими ногами, нахили тулуба вперед, до ніг. 6. Те саме з захватом гомілок руками. Після підготовчих вправ можна перейти до групувань: 1. Групування сидячи: з положення сидячи на підлозі зігну ти ноги в колінах, ступні поставити трохи нарізно, руками захопити із зовні верхні частини гомілок і підтягнути ноги до грудей, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена. 2. Групування лежачи на спині: з положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена. 3. Групування в присіді: із стойки ноги нарізно на ширині однієї ступні, ступні паралельно, глибоко присісти (спочатку на носках, а потім і на всій ступні) і одночасно нахилити тулуб до колін, руками захопити гомілки і різко притягнути тулуб до колін, голова між колін, нахилена. Опанувавши групування, можна перейти до вивчення перекатів. Перекатами називаються акробатичні вправи, в яких відбувається послідовне дотикання окремих частин тіла до підлоги без перевертання через голову. Перекат назад з упору присівши в положення групування лежачи на спині і перекатом вперед прийти в упор присівши. Щоб виконати цю вправу, спочатку треба зробити кілька перекатів вперед і назад в положення групування лежачи на спині, привернувши увагу учнів до компактності групування під час перекатів. Перед демонструванням вправи слід наголосити на тому, що під час перекату спочатку послідовно переходять у положення групування в присіді, сидячи і лежачи, а при зворотному русі — в групування лежачи, сидячи і в присіді до упору присівши. При проведенні акробатичних вправ бажано, щоб одні діти виконували вправи, а інші спостерігали за ними і відмічали помилки. Перекат в сторону з упору стоячи на колінах. Навчання цієї вправи треба починати з перекату в сторону з упору стоячи на колінах у групуванні. Ставши лівим боком до мати або килима, прийняти вихідне положення в упорі стоячи на колінах, сильніше зігнути ноги в колінах, тулуб і голову нахилити вперед (до. ніг), перекотитись на лівий бік, на спину, на правий бік і повернутись у вихідне положення. Після того як діти засвоять цю вправу в лівий і правий бік, треба перейти до вивчення перекату в сторону з упору, стоячи на колінах з групуванням під час перекату на спині, а потім і до перекату з упору стоячи на одному коліні. Перекат в сторону з упору стоячи на одному коліні. Стати на ліве коліно лівим боком до мати, руки на підлогу (кисті під плечима), праву ногу вбік на носок. Згинаючи ліву руку і обпираючись передпліччям об підлогу, перекотитись на лівий бік, спину, правий бік до положення стоячи на правому коліні, ліва нога в сторону, на носок. Перекати необхідно робити як вправо, так і вліво. Після освоєння перекатів слід перейти до вивчення перекидів. Перекидами називаються вправи, в яких відбувається перевертання через голову навколо поперечної осі з послідовним дотиканням до підлоги окремими частинами тіла. Читайте також:
|
||||||||
|