Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Акробатичні вправи

Акробатичні вправи входять до програми всіх класів. Ці вправи сприяють розвитку сили, спритності, швидкості, гнучкості, сміливості, рішучості, привчають орієнтуватись у просторі, поліпшують функції вестибулярного апарата.

Для занять акробатичними вправами в початкових класах школи необхідно мати килимові доріжки і гімнастичні мати з чохлами.

Рис. 51

Одна з обов'язкових вимог при проведенні занять — це дотримання санітарно-гігієнічних умов. Килимові доріжки і мати повинні бути завжди чистими покривала на матах треба використовувати тільки для занять акробатикою і регулярно прати. В теплу пору року найпростіші і акробатичні

вправи можна проводити на рівному трав’яному майданчику.

Бажано, щоб на трав'яному майданчику найпростішими акробатичними вправами займалося одночасно якомога більше учнів. В залі вправи виконують групами (залежно від кількості килимових доріжок і гімнастичних мат).

Акробатичні вправи поділяються на дві групи. До однієї належать динамічні вправи, до другої — статичні.

З групи динамічних вправ програмою для початкових класів передбачено:

- групування (сидячи, лежачи на спині, в присіді — рис. 50); перекати (назад, в сторону); перекиди вперед (рис. 51).

З групи статичних вправ передбачено вивчення стойки на лопатках (рис. 52)

Навчання треба починати з підготовчих вправ до групувань:

1. Енергійні нахили тулуба вперед, до ніг.

2. Глибоке присідання на всій ступні з захватом гомілок обома руками.

3. Лежачи на спині, підтягання ніг до грудей.

4. Сидячи з прямими ногами, одночасне підтягання ніг до грудей і нахилення тулуба до ніг.

5. Сидячи з прямими ногами, нахили тулуба вперед, до ніг.

6. Те саме з захватом гомілок руками.

Після підготовчих вправ можна перейти до групувань:

1. Групування сидячи: з положення сидячи на підлозі зігну ти ноги в колінах, ступні поставити трохи нарізно, руками захопити із зовні верхні частини гомілок і підтягнути ноги до грудей, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.

2. Групування лежачи на спині: з положення лежачи на спині підтягнути ноги до грудей, взятись руками за гомілки і підтягнути коліна до плечей, а плечі до колін, коліна нарізно, голова між колінами, нахилена.

3. Групування в присіді: із стойки ноги нарізно на ширині однієї ступні, ступні паралельно, глибоко присісти (спочатку на носках, а потім і на всій ступні) і одночасно нахилити тулуб до колін, руками захопити гомілки і різко притягнути тулуб до колін, голова між колін, нахилена.

Опанувавши групування, можна перейти до вивчення перекатів.

Перекатами називаються акробатичні вправи, в яких від­бувається послідовне дотикання окремих частин тіла до підлоги без перевертання через голову.

Перекат назад з упору присівши в положення групування лежачи на спині і перекатом вперед прийти в упор присівши.

Щоб виконати цю вправу, спочатку треба зробити кілька перекатів вперед і назад в положення групування лежачи на спині, привернувши увагу учнів до компактності групування під час перекатів.

Перед демонструванням вправи слід наголосити на тому, що під час перекату спочатку послідовно переходять у положення групування в присіді, сидячи і лежачи, а при зворотному русі — в групування лежачи, сидячи і в присіді до упору присівши.

При проведенні акробатичних вправ бажано, щоб одні діти виконували вправи, а інші спостерігали за ними і відмічали помилки.

Перекат в сторону з упору стоячи на колінах. Навчання цієї вправи треба починати з перекату в сторону з упору стоячи на колінах у групуванні. Ставши лівим боком до мати або килима, прийняти вихідне положення в упорі стоячи на колінах, сильніше зігнути ноги в колінах, тулуб і голову нахилити вперед (до. ніг), перекотитись на лівий бік, на спину, на правий бік і повернутись у вихідне положення.

Після того як діти засвоять цю вправу в лівий і правий бік, треба перейти до вивчення перекату в сторону з упору, стоячи на колінах з групуванням під час перекату на спині, а потім і до перекату з упору стоячи на одному коліні.

Перекат в сторону з упору стоячи на одному коліні. Стати на ліве коліно лівим боком до мати, руки на підлогу (кисті під плечима), праву ногу вбік на носок. Згинаючи ліву руку і обпи­раючись передпліччям об підлогу, перекотитись на лівий бік, спину, правий бік до положення стоячи на правому коліні, ліва нога в сторону, на носок.

Перекати необхідно робити як вправо, так і вліво.

Після освоєння перекатів слід перейти до вивчення перекидів.

Перекидами називаються вправи, в яких відбувається пере­вертання через голову навколо поперечної осі з послідовним дотиканням до підлоги окремими частинами тіла.


Читайте також:

  1. Акробатичні вправи.
  2. Вправи для вдосконалення органів дихання
  3. Вправи для відробітку голосних і приголосних звуків
  4. Вправи для очей.
  5. Вправи для розвитку і вдосконалення професійно важливих якостей
  6. Вправи для розвитку пісенної творчості.
  7. Вправи для самостійної роботи
  8. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 12
  9. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 2
  10. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 4
  11. ВПРАВИ ДО ТЕМИ 8




Переглядів: 6141

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Акробатичні вправи. | Заходи попередження травм на заняттях гімнастикою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.