МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Вправи для очей.Практична робота Урок 21 Тема. Тест про текст та його редагування в текстовому редакторі. Завантаження тексту з диска. Програма «WordPad» Мета: 1. Пригадати, що таке текст, тема тексту, частини тексту та роль синонімів у ньому; 2. Навчитися завантажувати текст з диска; 3. Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати і робити висновки; 4. Виховувати інтерес до вивчення інформатики. Обладнання: програма « WordPad», підручник, робочий зошит, файл з текстом. Тип: урок засвоєння нових знань. Хід уроку I. Організація класу та повторення правил техніки безпеки. - Як правильно сидіти за комп'ютером? - На якій відстані від очей повинен знаходитися екран монітора? - Якими повинні бути руки у працюючого за комп'ютером? - Чи можна розпочати роботу за комп'ютером без дозволу вчителя? II. Перевірка домашнього завдання. III. Актуалізація опорних знань. - Пригадайте, про що йшлося на попередньому уроці. - Де знаходяться файли та папки користувача? - У якому вигляді зберігається інформація на комп'ютері? - Які бувають речення за метою висловлювання? - До чого вони спонукають? Наведіть приклади. IV. Повідомлення теми і завдань уроку. V. Вивчення нового матеріалу. 1. Робота з підручником. Про підручник ми забули Ще його не розгорнули Швидко книгу відкривати Будем з нею працювати. Розгорнули підручники на с. 42. Пригадаємо, що ми знаємо про текст. (Відповіді на запитання тесту) Виконання завдань №2 робочого зошита 3. Фізкультхвилинка. Швидко встали. Вгору підтяглись. Руки опустили. Подивились вниз. Посміхнулись весело, носик свій дістали. Знову підтягнулися, і рівненько стали. VI. Робота з комп’ютером Відкрий текстовий редактор WordPad. Для роботи на уроці я приготував на диску D: у папці «Мої документи/4 клас»файл «Урок 21.doc». Завантаж цей файл з диска до редактора. Прочитай текст. Добери заголовок, який відповідає його темі або меті. Введи його шрифтом 18 розміру та розташуй по центру. Зроби заголовок жирним. Використовуючи клавішу Еntеr,поділи текст на три абзаци. Встанови вирівнювання тексту по лівому краю та абзацний відступ на рівні на 1 см від лівого краю тексту. Знайди у тексті синоніми і відформатуй близькі за значеннями слова однаковим кольором. Знайди в кожному реченні найважливіші слова та підкресли їх. Знайди у тексті усі прикметники та виділи їх курсивом (з нахилом). Подивитись вправо, не повертаючи голови, і зафіксувати погляд на кілька секунд. Потім – вліво на кілька секунд і подивитись прямо. Спрямувати погляд угору на кілька секунд. Потім додолу, розслабивши м’язи очей, насамкінець – прямо перед собою. Повторити вправу 4 – 5 разів. VІІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 43) VІІІ. Узагальнення вивченого матеріалу. Підведення підсумків. - Що нове ви навчились робити на уроці? - Які труднощі зустрічались під час роботи? - Що вам найбільше сподобалось? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 42-43. Робочий зошит. Урок 20(№1,3)
Читайте також:
|
||||||||
|