МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаУрок 22 Тема. Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad. Мета: 1. Вдосконалювати вміння форматувати і редагувати текст, 2. Розвивати логічне мислення, уяву; 3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки. Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з текстом, у якому є помилки. Хід уроку І.Організаційний момент. Техніка безпеки. Учениця помітила на уроці, що дівчинка Оксанка взяла з собою на урок улюблені іграшки: ведмедя та ляльку – і посадила поруч з монітором. Яке правило техніки безпеки порушила Оксанка? ІІ. Перевірка домашнього завдання. - Як звали сплячу красуню? - Які цифри ви вписали замість фігур? ІІІ. Актуалізація опорних знань. - Що таке текст? Тема тексту? - З яких частин складається текст? - Яка роль синонімів у тексті? IV.Вивчення нового матеріалу . 1. Вступна бесіда. Давайте перевіримо, як ви пам'ятаєте прийоми редагування тесту, які вивчали в минулому році. 2. Робота з підручником. (ст. 44) Виконання завдань №2,3 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. В першій вправі для дітей Руки ставим до плечей. Руки вгору почергово, Вправу робимо чудово. Чітко руки піднімаєм, Пальці вгору розтискаєм. Руки вже за головою, То ж дивись перед собою. Виправляємо хребет, Лікті зводимо вперед. V. Робота з комп’ютером Відкрий текстовий редактор WordPad.Завантаж текст з файлу «Урок 22.doc»,який знаходиться на диску D: у папці «Мої документи/4 клас».У тексті є помилки. Відредагуй його — знайди помилки й виправ їх. Редагувати текст у текстовому редакторі можна в одному з двох режимів: режимі Вставки і режимі Заміни. На початку роботи в редакторі встановлено режим Вставки. Щоб дізнатися, чим різняться між собою ці два режими, встанови текстовий курсор усередину будь-якого слова. Натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона вставиться до тексту в тому місці, де знаходиться курсор, розсунувши інші символи. Тепер натисни на клавіатурі клавішу Іnsert.Редактор переключився у режим Заміни. Знову натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона замінить у тексті символ, який знаходиться справа від курсору. Ще раз натиснувши клавішу Іnsert,ти повернеш редактор у режим Вставки. Якщо зробив неправильну дію, вставив не ту літеру, помилково видалив потрібне слово або речення, цю дію можна скасувати, натиснувши кнопку Скасувати на панелі інструментів. Якщо послідовно кілька разів натиснути на цю кнопку, редактор відмінить кілька останніх дій. Якщо редактор не може відмінити останню дію, стрілка на кнопці буде не синьою, а блідо-сірою — недоступною. Релаксація Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі. VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 45) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 44-45. Робочий зошит. Урок 21(№1,4,5) Читайте також:
|
||||||||
|