Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Урок 22

Тема. Повторення і нові прийоми форматування і редагування текстів. Робота в текстовому редакторі WordPad.

Мета: 1. Вдосконалювати вміння форматувати і редагувати текст,

2. Розвивати логічне мислення, уяву;

3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит, файл з текстом, у якому є помилки.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Техніка безпеки.

Учениця помітила на уроці, що дівчинка Оксанка взяла з собою на урок улюблені іграшки: ведмедя та ляльку – і посадила поруч з монітором. Яке правило техніки безпеки порушила Оксанка?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Як звали сплячу красуню?

- Які цифри ви вписали замість фігур?

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Що таке текст? Тема тексту?

- З яких частин складається текст?

- Яка роль синонімів у тексті?

IV.Вивчення нового матеріалу .

1. Вступна бесіда.

Давайте перевіримо, як ви пам'ятаєте прийоми редагування тесту, які вивчали в минулому році.

2. Робота з підручником. (ст. 44)

Виконання завдань №2,3 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

В першій вправі для дітей

Руки ставим до плечей.

Руки вгору почергово,

Вправу робимо чудово.

Чітко руки піднімаєм,

Пальці вгору розтискаєм.

Руки вже за головою,

То ж дивись перед собою.

Виправляємо хребет,

Лікті зводимо вперед.

V. Робота з комп’ютером

Відкрий текстовий редактор WordPad.Завантаж текст з файлу «Урок 22.doc»,який знаходиться на диску D: у папці «Мої документи/4 клас».У тексті є помилки. Відредагуй його — знайди помилки й виправ їх.

Редагувати текст у текстовому редакторі можна в одному з двох ре­жимів: режимі Вставки і режимі Заміни.

На початку роботи в редакторі встановлено режим Вставки.

Щоб дізнатися, чим різняться між собою ці два режими, встанови тек­стовий курсор усередину будь-якого слова. Натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона вставиться до тексту в тому місці, де знаходить­ся курсор, розсунувши інші символи.

Тепер натисни на клавіатурі клавішу Іnsert.Редактор переключився у режим Заміни.

Знову натисни на клавіатурі клавішу з літерою. Вона замінить у тексті символ, який знаходиться справа від курсору.

Ще раз натиснувши клавішу Іnsert,ти повернеш редактор у режим Вставки.

Якщо зробив неправильну дію, вставив не ту літеру, помилково видалив потрібне слово або речення, цю дію можна скасувати, натис­нувши кнопку Скасувати на панелі інструментів.

Якщо послідовно кілька разів натиснути на цю кнопку, ре­дактор відмінить кілька останніх дій.

Якщо редактор не може відмінити останню дію, стрілка на кнопці буде не синьою, а блідо-сірою — недоступною.

Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 45)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 44-45.

Робочий зошит. Урок 21(№1,4,5)


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 568

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправи для очей. | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.