![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
|
|
|||||||
IV. Практична частинаIII. Теоретична частина Схема розбору словосполучення 1.Виписати словосполучення. 2.Визначити головне і залежне слово. 3.За будовою, за головним словом, за наявністю прийменника, за видом зв’язку.
V. Закріплення матеріалу VI. Підсумки уроку і домашнє завдання
Хід уроку І. Організаційний момент. Підготовка класу до заняття. Привітання. Перевірка присутності учнів ІІ. Повідомлення теми, мети і завдання заняття. ІІІ. Теоретична частина. Рівновага – стан тіла, за якого в розглядуваній системі відліку відсутні переміщення будь-яких його точок під дією прикладених до нього сил. Для рівноваги тіл необхідне виконання лише двох умов: 1) геометрична сума прикладених до тіла сил повинна дорівнювати нулю: Момент сили відносно будь-якої осі дорівнює добутку модуля сили на її плече. Плечем сили називають найкоротшу відстань від осі обертання до лінії дії сили( перпендикуляр, опущений з осі обертання на лнію дії сили ). Рівновага стійка, якщо тіло після зміщення знову повертається у положення рівноваги. При нестійкій рівновазі незначне зміщення тіла викликає подальше значне відхилення від його вихідного положення. ІV. Практична частина Читайте також:
|
||||||||
|