МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III Заключна частинаII Основна частина Комплекс вправ ритмічної гімнастики 1. Згинання пальців рук. В.п. - o.с. руки зігнуті у ліктях. 2. Піднімання рук вгору. В.п. — те саме. 3. Переступання на місці. В.п. — o.с. руки на поясі. 4. «Моторчики». Кругові рухи руками, одна кругом другої. В.п. - o.с. 5. Нахили в сторони. В.п. - o.с. - руки зігнуті в ліктях. 6. Махи ногами. В.п. — лежачи на животі. 7. Гойдання на животі. В.п. - те саме. 8. Повороти в сторони. В.п. - o.с. 9. Стрибки, одна нога вперед , друга назад. В.п. - o.с. - Ось як гарно ми вміємо танцювати! І Ну що, втомились? Давайте походимо кругом острова, подриґаємо руками і ногами, (змахи ніг вперед — назад, нахили донизу з рухами рук). - Діти, а давайте запросимо до себе в гості звірят і допоможемо їм загрузитесь на кораблик. Першою будемо грузити черепаху. Виконання поточним способом. - Повзання по лаві, згинаючи ноги (черепаха). В.п. - сидячи (1 раз) Повзання по лаві на колінах на кистях рук (мавпочка) (2раза). Повзання по лаві, підтягуючись руками (крокодил) (3 рази). - Ходьба по похилій дошці. - Підлізання під дугою прямо. - Ходіння по мотузці «змійкою» - Ось ми і допомогли нашим звірятам потрапити на корабель, але ж в дорозі їх треба годувати. - Хто мені скаже, що люблять їсти черепаха, мавпочка, крокодил? - Так, фрукти. Ананаси, апельсини, кокоси. - Давайте загрузимо на борт корабля ананаси і апельсини. Передача маленьких м'ячів один одному сидячи на лаві правим боком, а потім лівим. Передача м'ячів великого діаметра над головою. -А ще ми забули взяти банани для нашої мавпочки. Метання в вертикальну ціль, (діти збивають банани з пальми шишками). - Нам вже час повертатися додому! Гра «Моряки» (4рази) - Моряки, пливемо додому. Нахили вперед - назад. В.п. - сидячи верхи на лаві. Моряки сходять на берег. Ходьба по лаві один за одним. Діти виконують самомасаж. Погладжування щічок, носика, лобика, голови, вушок, рук, ніг.
Вправа «Сонечко гріло» 1. А тепер давайте глибоко вдихнемо і затримаємо дихання, видихнемо через рот із звуком «ха». 2. Ось так, молодці. Сьогодні ми з вами були сміливими моряками і подорожували на острів! Після вправи діти пригощаються дольками апельсинів.
«Лисиця та Журавель» Мета:Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків. Вчити дітей ходити, високо піднімаючи коліна, на носках, "змійкою" між розставленими на підлозі предметами; вправляти в повзанні по гімнастичній лаві; стрибках з пересуванням вперед; вчити утримувати рівновагу, орієнтуватися в просторі, стежити за правильною поставою; розвивати спритність] увагу; виховувати доброзичливість, гостинність. Обладнання: декорація (куточок лісу), гімнастична лава, кубики, глечик, відерце з муляжами овочів, ложки, каструля з крупою, тарілка, атрибути до рухливої гри. Хід заняття І. Вступна частина На килимі влаштовано куточок лісу. Під легку музику діти заходять до зали, шикуються одне за одним. Фізінструктор. Діти, ви любите подорожувати? (— Так!) А в казку хочете потрапити? (—Хочемо). Тож сьогодні нас чекає надзвичайна мандрівка. Ми вирушимо до казки, головні персонажі якої — хитра Лисичка та довгоногий Журавель. Діти, як називається ця казка? (— "Лисичка та Журавель"). Так, молодці. Отож, по лісі Журавель походжав. (Діти йдуть по колу, тримаючи руки на поясі і стежачи за своєю поставою). Довгі лапи він високо піднімав. (Йдуть, високо піднімаючи коліна). Лисичка на носочках ступала. (Йдуть на носках). І смачненьку поживу шукала. (Йдуть унапівприсіді). Стріла тут Журавля на галяві, Запросила в гості ласкаво. (Йдуть звичайною ходою, стають обличчям у коло). Комплекс ЗРВ 1. Журавель запрошенню зрадів, Крилами весело залопотів. В. п. — основна стійка, руки опущені донизу. 1 — підняти праву ногу й руки одночасно; 2— повернутись у в. п.; З—піднята ліву ногу й руки; 4 — повернутись у в. п. (Виконати вправу 4 рази).
2. Лисичка Журавля пригощала, Дорогого гостя розважала. В. п. —- стоячи, ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1 -- нахилитися вперед, випростати руки; 2-3 —випрямитися, плеснути руками по стегнах; 4—повернутись у в. п. (Виконати 4-5 разів). 3. Не вдалося кашу дзьобом вхопити. Захотів він Лисичку провчити. В. п. — те саме. 1 — повернути тулуб праворуч, руки розвести в сторони; 2 — повернутись у в. п.; 3-4— зробити те саме в лівий бік. (Виконати вправу 4- 5 разів). 4. Лиска бачила — страва смачненька, Та у глечика горло вузеньке. В. п.—основна стійка, руки на поясі. 1 —піднятися на носки; 2— повернутись у в. п. (Виконати 6 разів). 5. Біля нього вона присідала, Справа, зліва у глек заглядала. В. п.—стоячи, ноги на ширині ступні, руки на поясі. 1 -3—присісти, нахилити голову праворуч-ліворуч; 4—повернутись у в. п. (Виконати 5 разів). 6. Так голодна й побігла додому. Повільно бігти на місці до 25 сек. 7.3акінчилася дружба на цьому. Ходити на місці. Виконати вправу на відновлення дихання. Читайте також:
|
||||||||
|