Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II Основна частина

Вихователь Карти ніде не знайшли, може її вітром кудись занесло? Далі повзтимемо по вузенькій колоді.

Рух за рухом, повзи, не дмухай! Обережно!

Вказівки слухай. Через місток переповземо,

Папузі карту ми знайдемо. (Повзання по похилій дошці,

спираючись на неї колінами та руками. Для цього лягтиналаву, ноги видовживши, руки завести вперед перед собою, узятись за край лави з обох боків, перетягнути тіло, згинаючи руки. На кінці лави с повіти з лави і сісти навпочіпки з опорою на руки. Повторити 3— 4рази.) У траві карту ви шукайте, Сідниці від долу не відривайте. Обережно між камінцями!

Обповзайте калюжі та ями. (Повзання протягом 50 с між кубиками, що розташовані на відстані 50 см один від одного. Для цього слід, лежачи на животі з опорою на лікті, підтягувати почергово зігнуті в колінах ноги, не відриваючи їх від підлоги та переносячи тіло вперед.)

Папуга

Бачу кар-р-р-ту он там, де пеньок. У човник сідаймо, пливемо через ставок. (Пересування на сідницях — «плавання на човнику» — підтягування тіла з опорою на руки без відриву сідниць від підлоги впродовж 45-50 с.)

Вихователь

Карта старенька, малюнки чудові. Знайдемо з нею скарби ми казкові. (Вихователь разом із дітьми розглядають карту, лежачи на животі, зігнуті в ліктях руки перед собою, голова на долонях, ноги зігнуті в колінах. Рухи ногами вниз і вгору.)

Папуга

Досить вже вам відпочивати, Підемо разом скарб ми шукати. Треба в тунель нам усім проповзти,

Потім щоб далі могли ми іти. (Підлізання під дуги в упорі на кисті та коліна. Повторити б—8разів.)

Вихователь

Перші перепони ми подолали, Але скарбів не відшукали. Далі з малими ми вирушаємо, Разом папузі допомагаємо. Ми на ліанах будемо гойдатися,

Щоб швидше до скелі дітям дістатися. (Лазіння по канату довільним способом на доступну висоту.) Папуга Ось і скеля, за скелею — скарби. Часу не гаємо, мерщій усі туди!

Вихователь

Уважно по сходинках, діти, ступайте,

Одне одному не заважайте! (Лазіння по гімнастичній стіни, однойменним способом. Повторити 4—5разів. Папуга. Благаю! У хащах мій скарб відшукайте, Хутчіше мені ви його віддавайте. (Підлізання правим і лівим боком під драбину-гойдалку або під мотузку, що натягнута між двома стойками. Одночасно виконують 8- 10 дітей.)

Діти дістають зі схованки маленьку скриньку, усередині якої лежать вівсяні зернятка. Вони розглядають зернятка, сидячи навколішках. Вихователь ненавмисно розсипає зерна зі скриньки.

Ой, лихо, р-р-рятуйте, ви що наробили? Мене обібрали, голодним лишили!

Вихователь

Нетреба плакати, голосно кричати, Ми можемо з дітками зерня тка зібрати!

 

Гра «Збери зернятка».

Мета : розвивати вміння пересуватися навколішках; удосконалювати дрібну моторику пальців; виховувати увагу, спритність, зосередженість.

У середині кола знаходиться скринька. На відстані 2—2,5 м від неї

розсипані зернятка. Необхідно якомога швидше зібрати зернятка, не залишивши жодного на підлозі.

Ускладнення: проводити, утворивши команди із розподілом зон для кожної команди.

Вихователь (повертає папузі зерно)

Ти заспокоївся — дуже я рада! Час нам з дітьми повертатись до садка. Якщо бажаєш — підемо з нами, Грати і жити в садку з малюками.

Папуга

Я з задоволенням піду до вас. Може, і житиму деякий час. Кашею, супом мене пригощайте

І політати мені дозволяйте. (Ходьба протягом 40— 50 с з поступовим уповільненням темпу.) Потанцюємо ще трішки,

Щоб не хворіли ручки й ніжки. (В. П. — руки на поясі. Почергове відставлення ніг на п 'яту з тупанням ніжками. Повторити 5—6 разів.)


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II частина.
  5. II. Основна частина
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III Заключна частина
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




Переглядів: 1688

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Заключна частина | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.