МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
II Основна частинаОсновні рухи. 1. Йдемо далі всі, малята, Щоб листочки позбирати. (ходьба по гімнастичній лаві, переступаючи кубики) 2. Далі будемо стрибати, Жабенят малих лапати, (стрибки в обручі) 3. Жабеняток не зустріли, На мурашник налетіли, (повзання по гімнастичній лаві) 4. Ми мурашками були До струмочка підійшли. (Стрибок в довжину з місця) Рухлива гра «їжачок» Мета: вчити дітей прислухатися до слів дорослого та виконувати відповідні рухи; виховувати доброзичливе ставлення один до одного. Хід Діти стоять у колі, тримаючись за руки, ведуть хоровод. Дитина (їжачок) - у центрі кола. Виконання рухів під словесний супровід. - Ми у лісі були. (Йдуть по колу.) - їжачка там знайшли. (Зупинилися, показують на їжачка.) - їжачок тупоче. (Тупають ногами.) - Туди-сюди повернувся, (Пружинять ніжками вправо - вліво.) - Ще й в клубочок згорнувся. (Прихиляють голову до колін, ховаючись за ручки.) - Розсипайся, коло, бо їжак поколе. (Діти розбігаються.)
ПІ Заключна частина Спокійна ходьба: Бігали всі веселились Може, трохи вже втомились Дружно станемо у коло І поглянемо навколо. Психогімнастика«Я - сонечко» (закриваємо очі) Я - маленьке сонечко. Я прокидаюсь, вмиваюся. Я розчісую свої промінці, і піднімаюся над обрієм. Я весела куля, у мене багато тепла і світла. Я дарую своє теплом всій землі, лісам, рікам, лукам. Я вдихаю тепло. Я лечу над землею і освітлюю зелене листя, червону квітку.
«Мандрівка до лісу» Мета:Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків. Ознайомлювати дітей з чинниками здоров'я; формувати практичні вміння дбати про власне здоров'я, фізичний гарт, безпеку свого організму. Розширювати елементарні уявлення про будову людського тіла. Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Розучити комплекс загально розвиваючих вправ; закріпити навички рівноваги під час ходьби по колод боком, вміння прогинати спину, виконуючи підлізання, метати мішечки у горизонтальну ціль правою та лівою руками знизу; удосконалювати стрибки на обох ногах, навички стійкого приземлення; розвивати спритність, швидке орієнтування в просторі. Обладнання:шнур, 4 кошики, 2-3 колоди, по 2 мішечки з піском на кожну дитину. Проводиться просто неба. Хід заняття І. Вступна частина Вихователь: - Давайте, діти, ми з вами трішечки пофантазуємо: уявімо, що ми в лісі, де можна зустріти веселого зайчика, хитру лисичку, клишоногого ведмедика. Та щоб побачити їх, треба йти тихо, не галасувати, уважно роздивлятися довкола. Ходьба «по звивистій стежині» - ЗО с. В кінці стежинки - під кущем вихователь ховає іграшки - лисичку, ведмедика, зайчика. Діти знаходять іграшки. Вихователь пропонує ходити, імітуючи рухи тварин: ходьба на носочках (як лисичка); ходьба на зовнішніх сторонах стіп (як ведмедик); стрибки на обох ногах з поступом уперед (як зайчик). Комплекс загально розвиваючих вправ 1. «Білочки збирають горішки і складають на землю» В. п. - стійка, ноги нарізно. 1.- піднімання рук угору; 2- 3 - нахил тулуба вперед, руки вниз; 4 - в.п. Повторити 6- 8 разів. 2. «Хитра лисичка чатує на здобич» В. п. — о. с., руки на поясі. 1- поворот голови вправо; 2- в.п. 3- 4 — те саме вліво. Повторити 8 разів. 3. «Полохливий зайчик» В. п. — ноги на ширині стопи. 1 - 2 - 3 - присідання; 4- в.п. Повторити 8 разів. 4. «їжачок чистить голочки» В. п. - о. с., руки опущені вниз. 29 1— повернути тулуб вправо, торкнутись руками спини; 2— в.п.; 3- 4 — те саме лівий бік. Повторити 6-8 разів. 5. «Упіймай комара» В.п. - стійка ноги нарізно. 1 - 2 - 3 - підстрибнути, сплеснути у долоні над головою; 4 - в.п. Повторити 16 разів. Читайте також:
|
||||||||
|