МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III Заключна частинаII Основна частина ü Ігрова вправа «Ведмежата на поваленому дереві»: Ходьба по колоді боком. Повторити 6-8 разів. ü Ігрова вправа «Не зачепи павутинку»: Підлізання під шнуром або гілочками дерев (висота 50 см), напівприсівши, не торкаючись руками підлоги. Повторити 6 -8 разів. Спосіб організації дітей груповий. ü Ігрова вправа «Завбачливі білочки»: Кидання мішечків у ціль з відстані 2,5 м правою і лівою рукою знизу. Повторити 5-6 разів кожною рукою знизу. (4 кошики, біля кожного по 5 - 6 дітей). Спосіб організації фронтальний. Рухлива гра «Зайчата, вовк і білочки». Коли триває гра, вихователь стежить, щоб «зайчики» стрибали на обох ногах тихо, легко, опускаючись на пальці ніг, а «білочки» зістрибували з підвищення на носочки з перекатом на всю ступню.
Вихователь: - Лихий вовк ходить по галявині і дихають свіжим повітрям. (Спокійна ходьба, 30 с). за - В лісі такі чудові запахи: пригадайте, як пахне ялинка, фіалка, суниці. (Діти заплющують очі пригадують пахощі квітів). Вправи на вентиляцію легенів (6 - 8 разів). «Веселі зайченята» Мета : Розширювати елементарні уявлення про будову людського тіла. Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків. Збагачувати знання дітей про власний організм та здоров'я; формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я людей, що навколо, систематично займатися фізкультурою, спортом, загартовуватися. Удосконалювати вміння стрибати на обох ногах, просуваючись уперед, а також боком приставним кроком; ходити навприсядки; підніматися по похилій драбині; пролізати в обруч; розвивати увагу і спритність під час рухливої гри. Обладнання:Гімнастична лава, 3 похилі драбини з гачками, 3 дуги - ворітця, 3 ребристі дошки, 12 обручів, прив'язаних до стояків, смужка тканини синього кольору довжиною 5—6 м, по 4 морквини на кожну дитину, З великих кошики. Хід заняття І. Вступна частина Діти заходять до залу, де розміщені зображення берізок і кущів так, щоб створювалося враження лісової галявини. На футболках у дітей прикріплені зображення зайченят. Вихователь тримає в руках маску зайця. Звертається до дітей: Сьогодні в нас цікава гра - Всі до мене, дітвора! Уявіть, що ви, малята, Вже не діти, а зайчата, І я також стану враз — Ось - зайчихою для вас. (Вдягає маску) В нашім залі, роздивіться. Гай березовий з'явився. І галявина затишна. Пострибали? Нумо, швидше! Діти одне за одним стрибають на обох ногах, просуваючись уперед. А тепер по колу скоком - Повернулись правим боком - Тільки лівим, лівим боком. Знову скоком, знову скоком. Переходять на стрибки боком приставним кроком: спочатку ліворуч, потім праворуч. Легкий біг, ходьба навшпиньки. Знову встали і - на п’ятках Потягнулися. Спочили. Ой і спритні ви, зайчатка! І навприсядки пішли. А тепер часу не гаймо Всі голівки підвели, Й до городу поспішаймо. Діти виконують відповідні рухи, після чого вихователь вказує на те місце в залі, де у три ряди викладені купки моркви (по 4 штуки). Діти довільно добігають туди, стають у три шеренги перед морквинами. Виконується комплекс ЗРВ: 1. Піднімання рук через сторони вгору, обертальні рухи кулачками (повторити 6 разів): Руки-лапки розвели, Кулачками покрутили, Підняли їх догори, Руки знову опустили. 2. Ставши на коліна, рази в кожний бік): Опустились на коліна - Хай рівненькі будуть спини Головою покрутили Вліво - вправо. Повторили.
3. З положення сидячи на підлозі підтягування ніг коліньми до грудей (повторити 6 разів): Щоб іще набратись сили, Лапки-ніжки підтягли На підлогу зайці сіли. І руками обняли. 4. Нахили вперед з положення стоячи - намагатися торкнутися руками морквин (повторити 6 разів): Підвелися, рівно стали. Нижче, дружно як один, Нахиляйтеся помалу. Щоб дістати до морквин. . 5. Присідання (6 разів): Всі присіли і хутенько Знову підвелись рівненько. Ще не час нам спочивать - Треба ніжки тренувать 6. Довільні стрибки (на обох ногах; схрещуючи ноги; на місці або довкола купки морквин тощо): Не стомились лапки-ніжки? Раз - два, раз - два! Нумо, пострибаймо трішки! В нас весела вправа-гра! Читайте також:
|
||||||||
|