Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III Заключна частина

Вихователь: Відпочили? А тепер закрийте очі, відкрийте і

перетворюйтеся знову в діток, бо прийшов час повертатися у групу. Давайте

попрощаємося з Оленки та її пташиним двором. (Діти прощаються з Оленки

та її пташками.) Оленка мені сказала, що у курочки в гніздечку відбулися

зміни. Підніміть курочку, подивіться. (Діти піднімають курочку і бачать. ЩО замість яєчок в гніздечку сидять курчата.) Хто це? Зяй** »они з'явилися?(Відповіді дітей.) Оленка дозволила взяти курчат з собою * групу. Беріть їх дбайливо, адже вони зовсім маленькі. (Вихователь бере курочку, діти - курчаток.)

Діти і вихователь дякують Оленку за курчат, прощаються і нею і повертаються в групу.

 

«Дружні хлопці»

Мета:Розширювати елементарні уявлення про будову людського тіла. Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків.

Вчити і бігати по колу один за одним (навколо "калюжі"); розучуючи комплекс загальнорозвиваючих вправ, навчити робити рухи разом, погоджуючи з рухами інших дітей, закріпити вміння стрибати на двох ногах на місці; гартувати дітей за допомогою босоногоходіння; виховувати почуття партнерства.

Обладнання: мотузка, замкнута в коло "Дружні хлопці", гімнастична лава, шапочки для рухливих ігор - заєць, слон, ворона.

Хід заняття

На підлозі розкладена у формі кола мотузка, діти сидять на гімнастичній лавці.

Це велика калюжа. Під гучну музику ми будемо бігати один за одним не штовхаючись і не наштовхуючись навколо калюжі, а під тиху музику будемо ходити навколо калюжі один за одним - гуляти.

І. Вступна частина

Ходьба один за одним по колу - 20с

Біг один за одним по колу - 30с

Загально-розвиваючі вправи з мотузкою, замкнутої в коло.

Мотузка лежить на підлозі, діти стоять обличчям в коло, шкарпетки ніг у мотузки.

1. "Покажи мотузку".

В.п. - основна стійка, мотузка в руках; (Підняти всім разом мотузку вгору, В.п. )- 4 рази. 2. "Разом нахилилися".

В.п. - широка стійка, мотузка на плечах за головою, руками тримати мотузку;

(Нахилитися вниз, В.п). - 5рази.

3. "Поїхали".

В.п. - сидячи на підлозі ногами в коло, мотузка на колінах, хват зверху; ходьба на сідницях у коло і з кола "чух-чух-чух" - 4 раз.

4. "Сховали".

В.п. - те ж;

( Мотузку заховати під коліна). - 4 рази.

5. "Висушивши шнурок".

В.п. - сидячи на підлозі, шнурок на гомілкостопі, руки в упорі збоку; (Підняти ноги з мотузкою вгору). - 5 рази.

II Основна частина Основні види руху

1. Стрибки на двох ногах місці -12 раз

2. Ходьба боком приставним кроком по шнуру -25с

Рухлива гра "Мама і діти"

Діти сидять на гімнастичній лавці, зображуючи дітей, на протилежній стороні інструктор - мама.

- Я мама зайчиха (одягаю шапочку зайця), зайчата, ідіть до мене.

Діти зайчата стрибають на двох ногах до мами. Вушками помахали, морквину похрумкали, хвостики мамі показали - повернулися спиною.

- Наздожену! Зайчата тікають.

Повторити гру з іншими персонажами (слоненята тупають, махають великими руками; воронята махають крилами, каркають)

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




Переглядів: 1149

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І коли на горі Лисоні полк було розбито, австрійське командування зітхнуло з полегшенням. | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.