МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
III Заключна частинаДинамічна пауза "Листочки". Вітер північний подув - с-с-с-с (піднести долоньки до губ) І все листя з липи здув (дуємо) Полетіли, закружляли (показати кистями рук кружляння листя) І на землю опустилися (притиснути долоньки до стегон) Дощик став по них стукати (стукаємо по стегнах пальчиками) Град потім закалатав (стукаємо кулачками) Листя все наскрізь пробив. Сніг потім припорошив, ковдрою їх накрив (притиснути долоньки до стегон). «Подорож у квітник» Мета:Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість. Привчати дітей до старанного виконання вправ; удосконалювати координацію рухів, рівновагу, привчати дітей стежити за положенням свого тіла, формувати правильну поставу; ознайомити з виконанням стрибків у довжину з місця; систематизувати вміння дітей грати в ігри, дотримуватися дисципліни під час гри, послідовності та чіткості у виконанні завдань; продовжувати вчити різновидів ходьби і удосконалювати її на обмеженій площі; закріпити вміння переступати через предмети; навчити дітей розслаблятися під час психогімнастики, координувати дихання з технікою виконання вправ; розвивати рухові якості: швидкість, спритність, гнучкість, пластичність у вправах, виховувати бажання зберігати красиву рівну поставу, зміцнювати стопу під час стрибків; виховувати у дітей позитивне ставлення до занять фізичною культурою, бажання займатися спортивними вправами. Обладнання:обручі, гімнастична лава, гімнастичні палиці, кубики, маска «їжачка». Хід заняття І Вступна частина Діти ми сьогодні не будемо займатися фізкультурою, а краще відправимось подорожувати до лісу. Згодні? Тоді сьогодні ми помандруємо поїздом. Всі чули як говорить маленький потяг коли їде: «Чух - чух - чух». Паровозик чух да чух Весело під'їхав Він усіх дітей до лісу Голосно покликав - ту - ту. (Зігнули руки і пішли повільним кроком) . Взяли з собою гарний настрій витримку і бажання стати сильнішими та кращими. Ми зрушили і наш Паровозик починає набирати швидкість. (Біг у колоні) Зупиняємось. Діти, ми вже приїхали, ось наш ліс. Але стежечка до нашої галявини не проста, доведеться чимало перешкод подолати. Стежинка в'юнка, вона обминає кущик і деревце (Ходьба змійкою). Та ще й хтось гілочок на ній понакидав - їх переступати треба. (Ходьба з високим підніманням колін). Ой, скільки мурашок у нас під ногами! Ступайте обережно, щоб не покривдити їх. (Ходьба на носках). Ось ми і дісталися нашої сонячної галявинки. Подивіться, як тут хороше! А скільки на ній квіточок! А давайте ми теж будемо квіточками. Станьмо дружно В коло, діти, І пограємось, як квіти. (ходьба по колу звичайним кроком) 1. .«Піднімання рук угору» Наші діточки, наче квіточки, Вранці прокидаються, До сонечка піднімаються Ось так! (В. п. - о. с. Підняти руки вгору. Повторити 4-6 разів.) 1) «Повороти тулуба» Наші діточки, наче квіточки, З вітром граються, В різні боки повертаються. Ось так! (В. п. - ноги нарізно, руки на поясі. 1 Іоворот вправо-вліво.6 разів.) 2) «Нахили в перед» Наші діточки, наче квіточки, Від дощика ховаються, До землі схиляються. Ось так! (В. п. — ноги нарізно, руки за спиною схрещені в долонях. Нахилити тулуб вперед 4-6 разів.) 4. «Стрибки» Наші діточки, наче квіточки, З метеликами грають, Наче зайчики стрибають. Ось так! (В. п. — о. с., руки на поясі. Стрибки на обох ногах 12 стрибків у середньому темпі.)
Читайте також:
|
||||||||
|