Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






II. Основна частина

Гімнастику ми зробили, а тепер вирушимо до Поля Чудес. Для цього нам

потрібно буде проповзти на животі через тоненький місток, підлізти під похиленим деревом, перестрибнути через болото з купинки на купинку та пробігти «змійкою» між кущиками.

Діти виконують рухи двома підгрупами поточним способом.

Вихователь звертає увагу на правильний хват руками при повзанні по лаві на животі та обережному злізанні з лави, навчає дітей, як треба правильно групуватись під час пролізання в обруч грудьми вперед; слідкує за правильним положенням рук та ніг під час стрибка при відштовхуванні та приземленні та правильному оббіганні кеглів під час бігу «змійкою» Діти виконують по 4 підходи.

Вихователь (дає вказівки по складанню обладнання). Так тримати, діти. Ви впорались з усіма завданнями так само, як Буратіно. А тепер пограємо в гру. Карабас - Барабас повісив іграшки на гвіздки, зв'язавши їх по двоє за мотузки. А коли Карабас пішов спати, іграшки-ляльки почали гратися. Ось зараз ви будете ляльками з театру Карабаса. А я вашим сердитим господарем. Коли Карабас повернеться, ви повинні знову бути на місцях, тобто стояти по двоє нерухомо.

Вихователь швидко ділить дітей на пари, і йде спати. Діти бігають. По сигналу «Карабас» всі повинні швидко повернутися на місце. Гра повторюється 3 рази із зміною Карабаса та дітей.

ІП Заключна частина

Після гри проводяться вправи на вентиляцію легенів. Діти роблять «товстий живіт та щоки», як у Карабаса, та «тонкий живіт та щоки», як у Буратіно.

Ходьба в спокійному темпі (ЗО сек.) - Діти, ви впоралися з усіма завданнями і подолали всі перепони. Ми обов'язково ще раз вирушимо у пригоди, але на наступних заняттях.

«Веселі моряки»

Мета:Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості.

Збагачувати знання дітей про власний організм та здоров'я; формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я людей, що навколо, систематично займатися фізкультурою, спортом, загартовуватися.

Розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу; розвивати потребу в щоденній руховій діяльності; виховувати самостійність у рухливих іграх,виконанні правил гри, взаємодопомогу, коректне ставлення до своїх ровесників, співпереживання з приводу їхньої невдачі. Розвивати силу рук, моторику, координацію рухів, міміку, спритність.

Закріпити комплекс загальнорозвиваючих вправ з використанням гімнастичної лави та комплекс вправ ритмічної гімнастики. Вправляти дітей в повзання по обмеженій площині та в метанні предметів у вертикальну ціль. Тренувати дітей в рівновазі, удосконалювати вміння дітей ходити по мотузці змійкою та підлізати під дугою. Вправляти дітей в найпростіших видах масажу, в імітації рухів. Запропонувати дітям вправу на тренування дихання за системою хатка — йоги. Підвищити емоційний стан та настрій дітей.

Обладнання: гімнастична лава, дошка, дуга, мотузка, килимки на всіх дітей, м'ячі різного діаметра,іграшкова мавпочка, запис пісні «Чунга — Чанга».

Хід заняття

І. Вступна частина

Перед початком заняття проводиться зволоження кімнати настоєм трав. Ароматизація повітря приємними запахами (запахом апельсина).

- Діти, ви відчуваєте, як приємно пахне у нас в залі?

Цей приємний запах до нас приніс вітерець із далекого острова Чунга — Чанга. Ви хочете побувати на цьому острові?

На острів Чунга - Чанга ми попливемо на кораблі. Ви будете моряками, а я капітаном.

Ви готові до подорожі?

Ми веселі моряки

Мандрувати мастаки

Дуже любимо пригоди

Не боїмося непогоди

А щоб вдало мандрувати

Треба м'язи розвивати

- Ходьба один за одним.( 30 сек)

- Ходьба на носках, руки вгору( 10-12 кроків)

- Ходьба на п'ятках, руки на плечах( 12-15 кроків)

- Ходьба приставним кроком боком(10-12 кроків)

- Біг.

- Ходьба.

- А тепер ми попливемо на острів на нашому кораблі!

Комплекс ЗРВ з використанням гімнастичної лави

1. «Піднімемо вітрила»

Піднімання рух вгору з хлопком. В.п. - сидячи на лаві (8разів).

2. «Кораблик гойдається»

Нахили в сторони. В.п. - сидячи на лаві (бразів).

3. «Гребемо веслами»

Нахили тулуба вперед — назад. В.п. - сидячи на лаві (бразів).

4. «Ніжки у водичці»

Рухи ногами. В.п. — сидячи поперек лави (8разів).

5. «Дивимось в бінокль»

Вставання і сідання на лаву. В.п. сидячи поперек лави (8разів).

6. «Насос»

Згинання ноги. В.п. - стоячи, одна нога на лаві, руки на коліні ноги (по 4 рази кожною ногою).

22) Ходьба на лаві один за одним.

23) От ми і приплили з вами на остів Чунга - Чанга. Тут нас чекає мавпочка! Давайте ми повеселимось і станцюємо таночок! ( діти стають у коло і танцюють.

24) А тепер давайте покажемо мавпочці як ми вміємо танцювати! Давайте її навчимо. Діти виконують гімнастичні рухи під пісню «Чунга- Чанга»)

25)


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  8. III Заключна частина
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Заключна частина | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.