Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






III Заключна частина

II Основна частина

Основні вправи:

1. Повзання, підлізання під дугу, доповзти до ящика, стати на ящик, зійти з нього (3 рази)

В.п.: Діти тримають палицю хватом зверху. Вихователь, повернувшись до них, тримає палицю за середину і разом з дітьми виконує вправу. Після закінчення основних рухів прибираються атрибути та виставляються ялинки, І під ними грибочки.

Вихователь: Разом з Катею в ліс прийшли, В лісі ялинки росли. А під ними-то гриби! Треба всі гриби зірвати Та в кошик зібрати. (Діти збирають гриби по одному в кошик).

Вихователь: Ось скільки грибів! Повна кошик! Ой, а долоньки-то г забруднилися. Ходімо, в потічку обполосни долоньки! (Діти підходять до таза з водою, в ньому на дні вода. Звучить фонограма спокійної музики). Вихователь читає потішку «Водичка»

Потішка «Водичка»

Водичка, водичка, (Діти миють у воді ручки.)

Умий моє личко. (Умивають обличчя.)

Щоб очі блищали, (Миють очі.)

Щоб щічки червоніли, (Миють щічки.)

Щоб сміявся роток, (Стрибають на двох ногах і посміхаються.)

Щоб кусався зубок.

 

Вихователь: А тепер висушить долоньки: наберемо в рот повітря, і поду на долоні. А тепер вражений ручками і знову дунем на долоні. Висушили? Молодці! Ой, хлопці, вітер сильний налетів, ховайте швидше лолоаькн, а то замерзнуть!(Діти ховають руки за спину, вихователь дме сильно. Повтор два рази).

Ми молодці! Всі ми дружно награлися, і додому йти зібралися! (Спокійна ходьба).

 

 

«До нас цирк приїхав»

Мета : Виховувати у дітей вміння виявляти рішучість, упевненість в своїх силах;Виховувати вміння у дітей долати труднощі фізичного характеру, виховувати терпіння і витривалість;Впливати на виховання почуття прекрасного, легкості, граціозності.

Формувати навички правильної постави, розвиваючи опорно-руховий апарат; Зміцнювати органи дихання, м'язи черевного преса;Розвивати основні функції вестибулярного апарату.

Продовжувати вчити дітей ходьбі і бігу в колоні по-одному; ходьбі на носках, на зовнішній стороні ступні; підкидання м'яча вгору і лову його двома руками; рівноваги при ходьбі по канату; пряжкам на двох ногах; подлізанню рачки; підскоків в прямому напрямку.

Вчити дітей узгоджувати рухи з музикою, розвивати почуття ритму, виконуючи елементи ритмічної гімнастики;

Продовжувати формувати у дітей вміння відшукувати образні засоби виразної передачі рухів, розвивати імпровізаційні здібності, швидкість і легкість орієнтування в нових ситуаціях;

Обладнання: стрічки (по 2 на кожну дитину), канат, тунель, м'ячі, обручі, картки-настрою (піктограми), шапочки для конячок. Заняття проходить під музичний супровід у т.ч. з використанням фонограми.

Хід заняття:

Діти входять в зал у фізкультурній формі. Запитую у дітей, чи люблять вони цирк, хотіли б вони стати цирковими артистами?

І Вступна частина

Пропоную почати наше уявлення і артистам приготуватися до параду. Даю команди «на право» і «кроком руш» (Ходьба в колоні по одному). 20с

Під звуки маршу циркового діти йдуть один за одним на парад, потім йдуть гімнасти (Ходьба на носках) 20с

Ведмеді (Ходьба на зовнішній стороні ступні) 20с Біжать собачки (легкий біг в колоні по одному)35с

Комплекс ЗРВ

Пояснюю, що зараз будуть виступати гімнасти (комплекс ритмічної гімнастики з стрічками на основі загальнорозвиваючих вправ для дітей середньої групи):

1. В.п. - ноги на ширині плечей, стрічки в руках внизу, 1 - руки в сторони, 2 - вгору, 3 - руки в сторони, 4 - в.п. (5-6 разів).

2. В.п. - те саме. Почергове піднімання рук вгору (по 3 рази).

3. В.п. - те ж положення ніг, руки витягнути вперед. Схрещування рук на рівні грудей (ножиці) (6-8 разів).

4. В.п. - ноги на ширині плечей, стрічки внизу в опущених руках. 1 - поворот вліво, руки витягнути, 2 - в.п., 3 - поворот вправо, 4 - в.п. (По 3-4 рази).

5. В.п. - сидячи на килимі, руки в сторони, 1 - нахил вперед, торкнутися руками шкарпеток ніг, 2 - в.п.

6. В.п. - стоячи, ноги разом, руки в сторони. 1 - присісти, обхопити руками ноги, опустити голову, 2 - в.п. (6 разів).

7. В.п. - стрибки на місці (6-8 разів).


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Основна частина | Ш Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.