Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Заключна частина

II Основна частина

Основні вправи:

По стежинці йшли,йшли;

Та чиїсь сліди знайшли.

Ці сліди до річки ведуть,

Діточки по них зараз пройдуть.

13) Ходьба по «Доріжкам здоров'я" зберігаючи рівновагу (масаж внутрішньої сторони стопи) Дозування - 30с

«Камінці» у «річку» кидають та бульбашки піднімають.

14) Кидання торбинки на дальність правою та лівою рукою

Дозування —

Через «горбочки» діти переступають та до «струмочку» попадають.

15) Переступання через предмети , при цьому не губити рівновагу.

Дозування - 30с Через «струмочок» треба перейти

16) Стрибки в довжину з місця.

Дозування -15р

Рухлива гра «Веселка» З р.

 

ü Ходьба з високим підніманням колін

Дозування - 25с

ü Ходьба змійкою

Дозування - 30с

ü Біг у різному темпі

Дозування - 35с

ü Звичайна ходьба

Дозування - 20с

 

 

«Звірята»

Мета: Розвивати спритність, швидкість, вміння орієнтуватися в просторі залу. Виховувати самостійність, творчість, інтерес до занять фізкультурою, дружні взаємини, любов до тваринного світу. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги. Закріплювати знання дітей про живу природу, вчити в рухах наслідувати звичкам тварин. Продовжувати вдосконалювати рухові вміння та навички дітей. Розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу Вчити зберігати стійка рівновага і правильну поставу при ходьбі по обмеженій площі опори, закріплювати вміння повзати по лавці, спираючись на долоні і коліна, повторити стрибки з просуванням вперед. Вправляти в ходьбі і бігу, координуючи рухи рук і ніг, вчити ходити і бігати ритмічно. Формувати правильну поставу, попереджати плоскостопість.

Обладнання:4-5 конусів, 2 лавки, 4-5 обручів, кубик висотою 10 см, маска-шапочка вовка.

Хід заняття

І. Вступна частина

Шикування в шеренгу.

17) Здрастуйте, хлопці! Сьогодні ми з вами будемо веселими звірятами. А яких звірів ви знаєте? (Відповіді дітей). Молодці. Будемо наслідувати їх звичками.

Отже, тваринки, нагострив вушка, слухайте уважно. Зробимо всі рухи просто чудово.

Перестроювання в колону по одному поворотом праворуч.

Ходьба в колоні по одному. (25с)

Ходьба на носках, руки на пояс - «лисичка крадеться» (30с)

Ходьба на зовнішній стороні стопи - «ведмеді йдуть перевальцем» чергуванні з ходьбою звичайною. (20с)

Стрибки з просуванням вперед - «зайчики стрибають».( 16р)

Ходьба звичайна(20с)

Біг в колоні по одному - «вовк біжить підтюпцем». (45с)

Ходьба, ходьба і біг змійкою між конусами - «змія повзе».(30с) Шикування в коло.

 

Комплекс ЗРВ

«Ви чи готові до зими?»

18) За завалом, по ярах

Йшов ведмідь хазяйським кроком.

Відповідайте, звірі, мені:

Ви готові до зими?

 

1. «Рукавиці для лисиці»

В.п. стоячи ноги на ширині ступні. 1 - винести руки вперед, 2,3 - покрутити кистями, 4 - опустити. 5-6 разів.

- Так, відповіли лисиці,

Ми пов'язали рукавиці,

Рукавиці нові,

Теплі, пухові. Дозування — 6р

2. «Білка в дуплі»

В.п. - Те ж. 1 - піднятися на носки, руки вгору, 2 - в.п. 5-6 разів.

- Дивиться білка з дупла:

Я горішків припасла.

Високо моє дупло,

У ньому і сухо, і тепло.

Дозування - 5р

3.«Бобри рубають дрова»

В.п. стоячи ноги на ширині плечей, руки в замку. 1 - підняти руки вгору над головою,

2 - нахил вперед. 5-6 разів.

19) Крикнув бобер ведмедеві з річки:

Я Колю дрова для грубки,

Дай мені, Міша, тільки термін –

З труби піде димок.

Дозування - 8р

4. «А у їжачка - гриби»

В.п. стоячи ноги на ширині ступні, руки опущені. 1 - присісти, руки на підлогу, 2 - встати, в.п. 5-6 разів.

- Виліз їжачок з листя:

Про мене забули ви?

Тут у кущах моя хатинка,

А в хаті - грибів діжки.

Дозування - 6р

5. «Підземний хід»

В.п. лежачи на животі, руками підперти голову. 1-2-3-4 - базікати ногами вперед-назад.

- Ну а я, відповів кріт,

Під землею влаштував хід.

Там з діточками взимку

Будемо чай ми пити сім'єю.Дозування - 5р

6. «Валянки для зайченя»

В.п. стоячи, руки на поясі. Стрибки на місці в чергуванні зходьбою намісці.

- А у нас є валянки

, Відповідали зайченя.

Що нам завірюха та хуртовину?

Хочеш, Мішенька, примір!

Обійшов ведмідь весь ліс

І в барліг спати заліз.

Дозування - 16р

Лапу в пащу засуне він

побачить солодкий сон.

Ходьба в колоні по 1, перестроювання в 2 ланки.

 

ІІ. Основна частина

1.Ходьба по лавці, переступаючи через кубик, руки на поясі.

- Іде лисиця по містку,

Виляє рудим хвостиком.

Прогулялася дуже мило,

І предмет не впустила.

2.Повзання по лавці рачки.

- Мишка косолапий по лісу гуляє,

За колоди спритно він переповзає. (Повзання)

Щоб спинці не хворіти,

Тут потягнеться ведмідь. (Випрямитися, піднявши руки).

3. Стрибки з обруча в обруч.

- За морквиною в город

Зайка стрибає вперед.

Рухлива гра «Зайці та вовк».


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина




Переглядів: 1086

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ш Заключна частина | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.