МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III Заключна частинаII Основна частина Основні вправи: По стежинці йшли,йшли; Та чиїсь сліди знайшли. Ці сліди до річки ведуть, Діточки по них зараз пройдуть. 13) Ходьба по «Доріжкам здоров'я" зберігаючи рівновагу (масаж внутрішньої сторони стопи) Дозування - 30с «Камінці» у «річку» кидають та бульбашки піднімають. 14) Кидання торбинки на дальність правою та лівою рукою Дозування — Через «горбочки» діти переступають та до «струмочку» попадають. 15) Переступання через предмети , при цьому не губити рівновагу. Дозування - 30с Через «струмочок» треба перейти 16) Стрибки в довжину з місця. Дозування -15р Рухлива гра «Веселка» З р.
ü Ходьба з високим підніманням колін Дозування - 25с ü Ходьба змійкою Дозування - 30с ü Біг у різному темпі Дозування - 35с ü Звичайна ходьба Дозування - 20с
«Звірята» Мета: Розвивати спритність, швидкість, вміння орієнтуватися в просторі залу. Виховувати самостійність, творчість, інтерес до занять фізкультурою, дружні взаємини, любов до тваринного світу. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги. Закріплювати знання дітей про живу природу, вчити в рухах наслідувати звичкам тварин. Продовжувати вдосконалювати рухові вміння та навички дітей. Розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу Вчити зберігати стійка рівновага і правильну поставу при ходьбі по обмеженій площі опори, закріплювати вміння повзати по лавці, спираючись на долоні і коліна, повторити стрибки з просуванням вперед. Вправляти в ходьбі і бігу, координуючи рухи рук і ніг, вчити ходити і бігати ритмічно. Формувати правильну поставу, попереджати плоскостопість. Обладнання:4-5 конусів, 2 лавки, 4-5 обручів, кубик висотою 10 см, маска-шапочка вовка. Хід заняття І. Вступна частина Шикування в шеренгу. 17) Здрастуйте, хлопці! Сьогодні ми з вами будемо веселими звірятами. А яких звірів ви знаєте? (Відповіді дітей). Молодці. Будемо наслідувати їх звичками. Отже, тваринки, нагострив вушка, слухайте уважно. Зробимо всі рухи просто чудово. Перестроювання в колону по одному поворотом праворуч. Ходьба в колоні по одному. (25с) Ходьба на носках, руки на пояс - «лисичка крадеться» (30с) Ходьба на зовнішній стороні стопи - «ведмеді йдуть перевальцем» чергуванні з ходьбою звичайною. (20с) Стрибки з просуванням вперед - «зайчики стрибають».( 16р) Ходьба звичайна(20с) Біг в колоні по одному - «вовк біжить підтюпцем». (45с) Ходьба, ходьба і біг змійкою між конусами - «змія повзе».(30с) Шикування в коло.
Комплекс ЗРВ «Ви чи готові до зими?» 18) За завалом, по ярах Йшов ведмідь хазяйським кроком. Відповідайте, звірі, мені: Ви готові до зими?
1. «Рукавиці для лисиці» В.п. стоячи ноги на ширині ступні. 1 - винести руки вперед, 2,3 - покрутити кистями, 4 - опустити. 5-6 разів. - Так, відповіли лисиці, Ми пов'язали рукавиці, Рукавиці нові, Теплі, пухові. Дозування — 6р 2. «Білка в дуплі» В.п. - Те ж. 1 - піднятися на носки, руки вгору, 2 - в.п. 5-6 разів. - Дивиться білка з дупла: Я горішків припасла. Високо моє дупло, У ньому і сухо, і тепло. Дозування - 5р 3.«Бобри рубають дрова» В.п. стоячи ноги на ширині плечей, руки в замку. 1 - підняти руки вгору над головою, 2 - нахил вперед. 5-6 разів. 19) Крикнув бобер ведмедеві з річки: Я Колю дрова для грубки, Дай мені, Міша, тільки термін – З труби піде димок. Дозування - 8р 4. «А у їжачка - гриби» В.п. стоячи ноги на ширині ступні, руки опущені. 1 - присісти, руки на підлогу, 2 - встати, в.п. 5-6 разів. - Виліз їжачок з листя: Про мене забули ви? Тут у кущах моя хатинка, А в хаті - грибів діжки. Дозування - 6р 5. «Підземний хід» В.п. лежачи на животі, руками підперти голову. 1-2-3-4 - базікати ногами вперед-назад. - Ну а я, відповів кріт, Під землею влаштував хід. Там з діточками взимку Будемо чай ми пити сім'єю.Дозування - 5р 6. «Валянки для зайченя» В.п. стоячи, руки на поясі. Стрибки на місці в чергуванні зходьбою намісці. - А у нас є валянки , Відповідали зайченя. Що нам завірюха та хуртовину? Хочеш, Мішенька, примір! Обійшов ведмідь весь ліс І в барліг спати заліз. Дозування - 16р Лапу в пащу засуне він побачить солодкий сон. Ходьба в колоні по 1, перестроювання в 2 ланки.
ІІ. Основна частина 1.Ходьба по лавці, переступаючи через кубик, руки на поясі. - Іде лисиця по містку, Виляє рудим хвостиком. Прогулялася дуже мило, І предмет не впустила. 2.Повзання по лавці рачки. - Мишка косолапий по лісу гуляє, За колоди спритно він переповзає. (Повзання) Щоб спинці не хворіти, Тут потягнеться ведмідь. (Випрямитися, піднявши руки). 3. Стрибки з обруча в обруч. - За морквиною в город Зайка стрибає вперед. Рухлива гра «Зайці та вовк». Читайте також:
|
||||||||
|