Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III Заключна частина

Ігрова вправа "їжачок".

20) їжачок згорнувся в клубок і знову розвернувся.

Ігрова вправа «Борсук» (релаксація).

21) Ось борсук, ледар неабиякий

Міцно спить в норі прохолодною.

Лежень бачить сон,

Ніби справою зайнятий він.

На зорі й на заході

Все не злізти йому з ліжка. Шикування в колону по одному.

Підведення підсумків.

«Пригоди Буратіно»

Мета:3багачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор та вправ з елементами спорту. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги, позитивному ставленню до

особливостей поведінки дівчаток і хлопчиків; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків.

Продовжувати навчати дітей пролазити в обруч грудьми вперед; закріплювати вміння стрибати з обруча в обруч; вправляти дітей у повзанні по лаві на животі, підтягуючись за допомогою рук та бігу змійкою між предметами.

Розвивати вміння групуватись, силу рук та координацію рухів. Виховувати емоційне ставлення до занять фізкультурою, бажання досягати поставленої мети, перемагати у грі.

Обладнання: 4 стояки з обручами, закріпленими вертикально, 8 обручів, 2 лави, 8 кеглів.

Хід заняття

І. Вступна частина

Вихователь: Діти, сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до Країни

Чудес з казки «Пригоди Буратіно». Ми з вами вже знаємо, про що розповідається в цій казці: слухали казку, розглядали ілюстрації в книжці. Головний герой Буратіно дуже сміливий, веселий і спритний. Йому довелося пережити багато пригод, але він з усіма труднощами впорався. От і нас з вами в Країні Чудес чекають різні перепони. Для того, щоб їх подолати, ви повинні дуже постаратись. Отже, почали.

«Буратіно йде до школи» - ходьба з чіткими рухами рук та ніг (ЗО сек.)

«Буратіно зустрічає» лисицю Алісу» — ходьба на носочках, руки за спиною (20 сек.)

«... і кота Базиліо» — ходьба з опорою на долоні та ступні ніг (20 сек.)

«Буратіно тікає від лисиці та кота» — біг з захльостом (35 сек.)

«...та повертається до папи Карло» - спортивна ходьба (20сек.)

Перешикування на дві колони.

Комплекс ЗРВ

Щоб бути міцним і спритним, Буратіно щоранку робить гімнастику. Ось і ми зараз зробимо.

1. «Буратіно руки вгору піднімає» піднімання рук через сторони вгору. Повторити 8 р.

2. «Буратіно плескає в долоні» — повороти тулуба в сторони з відведенням прямих рук та оплеском. Повторити 6 р.

3. «Буратіно нахиляється» -Щ нахили вперед з розведеними в сторони руками. Повторити 6 р.

4. «Бу! - Ра! - Ті! - Но! » - на кожен склад - розведення рук в сторони з виносом однієї ноги в сторону, між складами - обертання зігнутих рук перед грудьми одна навколо одної, плескання в долоні. Повторити 4 рази.

5. «Буратіно показує, які в нього гострі коліна» -— згинання ніг у коліні та оплеск під коліном. Повторити 6 р.

6. «Буратіно стрибає» — стрибки ноги нарізно — разом з відповідними рухами рук. Повторити 6 р


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 1067

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Заключна частина | II. Основна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.037 сек.