МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ш Заключна частинаII. Основна частина Вихователь звертається до дітей: Кожному - завдання власне Перенести моркву вчасно По одній морквині Он у ті корзини Та від нашого городу Будуть різні перешкоди: І колодка, і горбок, А ще й кладка, де струмок. Треба все це подолати, Щоб до кошиків дістатись Потім в нірку проповзти І знову до морквин дійти.
Кожна дитина бере в руки по морквині й долає смугу перешкод (посібники розмішені так, щоб діти рухалися трьома потоками): ü пролізає через ворітця; ü піднімається по похилій дошці на гімнастичну лаву; ü пробігає по ній і зістрибує; ü переходить по ребристій дошці через «струмок»; ü добігає до кошика, кладе в нього моркву; ü повертаючись назад, пролізає через 4 обручі, прив'язані до стояків. (Повторюється 4 рази — кожен переносить 4 морквини). Ну й зайчата-стрибунці! Всі сьогодні молодці! Дружно моркву по збирали І гарненько поскладали. Тож побавтесь, погуляйте, Але пильність не втрачайте, Бо лисиця тут блукає: Мабуть, зайченят шукає.
Проводиться рухливагра «Лисиця й зайці».На когось із дітейвихователь вдягає маску лисички. Малі довільно рухаються по залу, підстрибують, пританцьовують. Після слів:«Ой дивіться, не баріться! Розбігайтесь від лисиці!» - розбігаються, а лисиця ловить їх. Упійманий стає лисицею. Гра повторюється 4-5 разів.
Вечоріє. Вже до хати Кличе всіх зайчиха-мати. Діти шикуються в колону по одному. Підемо спокійним кроком. Два - всі довго видихаємо, Раз - вдихаємо глибоко. Руки плавно опускаємо. Ідучи, діти виконують вправи на дихання: на вдих піднімають руки, на видих опускають. Вихователь промовляє повільно, відповідно до темпу виконання вправи. Знову раз, і знову два... Все. Скінчилась наша гра. Підсумовуючи заняття, вихователь зазначає, що всі діти були спритними і добре справилися із завданнями. Примітка. Заняття проводиться у залі, на фізкультурному майданчику або в природних умовах під музичний супровід і без нього.
«Подорож до лісу» Мета:Розширювати елементарні уявлення про будову людського тіла. Збагачувати руховий досвід кожної дитини, орієнтуючись на її індивідуальні особливості та можливості. Виховувати наполегливість, витримку, бажання виконувати рухові дії правильно та гарно, діставати від цього задоволення. Викликати інтерес до фізичних вправ, рухливих ігор. Сприяти руховій активності, самостійності та творчості в процесі організації рухової діяльності. Сприяти встановленню дружніх взаємин з однолітками, виявленню чуйності, товариськість, уважність, доброзичливості та взаємодопомоги; спонукати до привітної взаємодії з однолітками, вдосконалювати форми ввічливого звертання до дорослого і однолітків. Формувати вміння згинати ноги в колінах у вчити дітей кидати предмети на дальність; правою та лівою рукою в горизонтальну ціль;робити енергійний замах рукою під час метання мішечків із піском;закріпити вміння ходити приставним кроком, переступати через предмети;тренувати рівновагупольоті під час стрибків у довжину з місця;розвивати спритність та увагу в рухливій грі. Обладнання: «камінці» (2 торбинки з піском), «горбочки» ( зшиті у формі сонечка драпові тканини, набиті ватою), «річка» (шматок картону замальований синьою фарбою), «доріжки здоров'я" (полотняна доріжка з нашитими слідами; кришечки від пляшок,нанизані на мотузку), «дощик»(порізані целофанові пакетики, зв'язані у пучечки резинкою), «сонечко», « сонечко з хмариною,з якої крапає дощик» (вирізані з кольорового паперу деталі,до яких прикріплені скотчем «краплинки»); «веселка»( палиця з нанизаними на неї різнокольоровими стрічками). Хід заняття І. Вступна частина Діти заходять до залу та сідають до на лаву. Вихователь: В ліс весняний ми підемо, Гарну квіточку знайдемо . Нумо всі в колону станьте, Крокувати починайте. Ви за мною йдіть рівненько, Бо йти нам далеченько. Ходьба в колоні одне за одним; на зовнішніх стопах, руки в сторони (Ось ведмедик волохатий, любить їсти, любить спати);з високим підніманням колін, плавними рухами рук «крилами» та нахилами тулубу вперед (А ось і чапля, високо лапки піднімає, крильцями махає та жабеняток виглядає); стрибки на обох ногах (Жабенята пострибали швиденько та сховалися під листячко хутенько.) Дозування - 25с Вправа на відновлення дихання «Потягнулися до сонечка», «Дощик крап». А ми з вами навшпиньки станемо, Рученьки до сонечка протягнемо. Та ось на небі з'явилася хмарина, І сонечко прикрила. Дощик починає накрапати, А ми краплинки будемо здувати.
Комплекс ЗРВ з «дощиком» 3) «Ой, як дощик накрапає, діточок наших лякає» (В.п.- ноги на ширині стопи, «дощик» донизу; 1-2-«дощик» догори (вдих);3-4-повернутися у в.п.) Дозування 5-6 раз. 4) «Дощик землю поливає, травичка швиденька виростає» (Звуковимова звуку [ш-ш-ш]) 5) (В. п. - ноги на ширині стопи, «дощик» донизу; 1-2-руки з «дощиком» підняти угору (вдих); 3-4-присісти, «дощик» покласти на килимок (видих).) Дозування 6 разів. 6) «Дощику дрібненький, дощику тепленький, просять» тебе дітки: «Поливай нам квітки» 7) (В.п.- ноги нарізно, руки попереду.; 1-2- звороти тулуба вліво, тримаючи руки попереду з «дощиком»; 3-4-теж вправу сторону.) Дозування 7 раз. 8) «Дощик розходився та сильною зливою на нас пустився» (В.п.- ноги разом, руки з «дощиком» донизу. Стрибки на місці, 1- руки з «дощиком» догори, 2-повернутися у в.п. (під рахунок 1-4) Дозування - 16р 9) «Любий,дощику, нас поливай,а потім у сусіднє село завітай» (Біг по колу з піднятими догори руками з «дощиком».) Дозування - 35с 10) Вихователь: Дощик закінчився, ми голівку вгору піднімаємо та « 11) веселку» помічаємо. Ласкава, лагідна, чудова та різнокольорова! червона, і синенька, жовтенька,зелененька. 12) (Вихователь доторкається стрічками обличчя кожної дитини)
Читайте також:
|
||||||||
|