Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Ш Заключна частина

II Основна частина

Запрошую на арену цирку канатоходців (ходьба по канату). Нагадую дітям, що, рухаючись по канату, необхідно тулуб тримати прямо, голову не опускати, руки розвести в сторони для вправи в рівновазі. Стежу за правильним виконанням вправи. Особливу увагу приділяю положенню спини і стопи (2 рази).

Підтримуючи у дітей циркове настрій, пропоную їм стати силачами. Для цього діти беруть м'ячі і встають врозтіч, ноги злегка розставлені. Повідомляю, що справжні силачі ловлять м'яч двома руками, не притискаючи

його до тулуба. Після нагадування стежу, щоб діти виконували кидок руками знизу вгору перед собою, стежили очима за його польотом.

На наступному етапі заняття оголошую вихід на арену «дресированих мавпочок», які покажуть, як вони стрибають з обруча в обруч і повзають з опорою на коліна і долоні по тунелю. У разі необхідності здійснюю індивідуальний підхід - стежу за правильним виконанням стрибків, приземленням м'яко на шкарпетки, з еластичним згинанням колін. (5 рази).

Рухлива гра «Коники» (3 рази).

Для її проведення діти одягають шапочки-маски циркових конячок. Спочатку конячки рухаються по арені цирку один за одним (по колу). У цей час нагадую і стежу, щоб носок був відтягнуть при підніманні ноги кинув в зігнутому положенні. Потім діти виконують підскоки по колу, імітуючи конячок. Ті ж вправи (ходьба з високим підніманням колін з підскоки) діти виконують при русі врозтіч.

Пропоную дітям навчитися клоунському майстерності за допомогою піктограм (картки настрою). Заключний парад артистів цирку (ходьба в колоні по одному).

 

Старший дошкільний вік

 

«У гості до сонечка»

Мета:Збагачувати знання дітей про власний організм та здоров'я; формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я людей, що навколо, систематично займатися фізкультурою, спортом, загартовуватися; дбайливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати; сприяти усвідомленню зв'язків, що існують ц природі, їхньої ролі у житті людини, закономірностей змін у її організмі; формувати міцні рухові навички та забезпечувати якість її виконання; розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу; розвивати потребу в щоденній руховій діяльності; виховувати самостійність у рухливих іграх,виконанні правил гри, взаємодопомогу, коректне ставлення до своїх ровесників, співпереживання з приводу їхньої невдачі.

Виховувати звичку доводити розпочату справу до кінця, отримувати кінцевий результат своїх трудових зусиль, долати труднощі на шляху до мети; учити домагатися високого результату якості, контролювати проміжні та кінцевий результати, виправляти помилки, вносити корективи; спонукати до творчої активності, збалансувати тенденції до споживання і творення.

Удосконалювати вміння зберігати рівновагу, користуючись різними видами ходьби; продовжувати роботу з розвитку витривалості організму кожної дитини; розвивати спритність у стрибках в довжину з розбігу та через предмети висотою 15-20 см, удосконалювати школу гри з м'ячем; розвивати почуття естетичної насолоди, задоволення від синхронного виконання вправ; вправляти у швидкому бігу під час гри «День і ніч».

Обладнання: гімнастичні дошки, шнури, гімнастичні лави, колода, ліана, кубики, м'ячі.

Бесіда перед заняттям

Діти вводяться в ситуацію перед заняттям: всі стоять гуртом. Вихователь звертає увагу на те, чи є на небі сонечко. При його наявності продовжує бесіду про казку «У сонечка в гостях».

Пригадати, що герої казки були сміливими та сильними.

- А чи хочете ви зараз, на занятті з фізкультури, здійснити подорож у свою казку до сонечка?

- Давайте покличемо наше сонечко.

Всі діти промовляють закличку «Вийди, вийди сонечко...» (вправа на дихання).

з’являється намальоване сонечко.

- Вирушати в подорож будемо за сигналом. Спочатку будемо йти звичайною ходьбою по доріжці, далі по місточку на носочках, через калюжі йдемо з випадами, переходимо на стрибки через камінці на обох ногах, потім стрибаємо через високу траву підскоками, йдемо спортивною ходьбою, а в кінці переходимо на повільний біг навколо дитячого садка. Отже, рушаємо в казку.

Хід заняття

І Вступна частина

- Праворуч!

- Звичайним кроком по доріжці, руш!

- По місточку на носочках!

- Перестрибуємо через калюжі!

- Стрибаємо через камінці!

- Через високу траву підскоками! •

- Спортивна ходьба! ,

- Повільний біг.

- Звичайним кроком.

- Діти, давайте станемо промінцями нашого сонечка

- На гімнастичні дошки до сонечка, кроком руш!

Комплекс загально розвиваючих вправ на гімнастичних дошках з шнурами.

1. «Привітаємо сонечко»

В. п. стоячи на гімнастичній дошці в потилицю один одному, шнур у правій руці внизу.

1 - підняти руки вгору, передати шнур у ліву руку;

2 - в. п.

3, 4 - те ж , у праву руку. Повторити 8 разів у середньому темпі.

2. «Покличемо до себе сонечко»

В. п. -щ сидячи на гімнастичній дошці, ноги прямі по обидві сторони дошки, шнур внизу в правій руці, ліва на поясі.

1 — шнур вгору, нахил ліворуч;

2 — в.п.

Повторити 4 рази в середньому темпі, передати шнур в ліву руку і зробити 4 нахили в праву сторону.

3. «Вклонимося сонечку»

В. п. - сидячи на гімнастичній дошці, ноги разом, шнур вгорі, тримати обома руками.

1 - нахил вперед, дістаючи носочки ніг;

2 — в.п.

Повторити 8 разів у середньому темпі.

4. «Сонечко, подивись, які ми спритні»

В. п. - сидячи на краю гімнастичної дошки, шнур на кінцівках ніг, упор руками ззаду.

1 — піднімаючи прямі ноги, підняти шнур;

2 — в.п.

Повторити 8 разів у середньому темпі.

5. «Сонячні промінчики присіли та посміхнулися до всіх» В. п. — стоячи на гімнастичній дошці, обличчям до шнура.

1 — присісти, шнур вперед;

2 — в. п.

Повторити 8 разів у середньому темпі.

6. «Веселі промінчики стрибають» В. п. — те ж саме.

1 - стрибок, ноги нарізно, шнур — вгору;

2 - в. п.

Повторити 12 разів у середньому темпі.


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III Заключна частина | III Заключна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.