Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






III Заключна частина

II Основна частина

Група дітей ділиться на дві підгрупи: хлопчиків та дівчаток. Хлопчики виконують вправи з гантелями, дівчата працюють на «граціях». Вправи з гантелями для хлопчиків.

1 .В. п. — сісти на лаву, перекинути одну ногу на другий бік лави («верхи»), кисті рук з гантелями звисають. Дозування — 9р

Кисті з гантелями підняти, але передпліччя рук не відривати від колін.

2. В. п. — те ж саме. Колові оберти кистей рук з гантелями в один і другий бік.

Дозування — 7р

3. Покласти гантелі біля ніг, струсити руки — розслаблення.

4. В. п. — взяти гантелі й піднести руки з гантелями до плечей. Руки з гантелями підняти вгору. Повернутися у в. п.

Дозування - 8р

5. В. п. — руки з гантелями розвести в сторони. Зведення прямих рук з гантелями вперед. Повернутися у в. п.

Дозування - 9р

6. Розслаблення. Вправи з гантелями для дівчат,

· В. п. — взяти гантелі й піднести руки з гантелями до плечей. Руки з гантелями підняти вгору. Повернутися у в. п.

Дозування - 9р

· В: п. — те ж саме. Відведення другої руки в сторону.

Дозування - 7р

З .Розслаблення.

§ В. п. — руки з гантелями поперед тулуба. Розвести прямі руки з гантелями в сторони. Повернутися у в. п.

Дозування - 8р

§ Розслаблення.

§ В. п. — руки з гантелями на грудях. Відведення прямих рук з гантелями в сторони. Повернутися у в. п.

Дозування — 7р

§ Розслаблення.

Дівчата виконують вправи з гантелями, хлопчики працюють на тренажерах. Вправи для дівчат на «граціях».

1. В. п. — стійка біля гімнастичної стінки обличчям до неї, обхват прямими руками рейки.

Дозування - 7р

Півоберта ліворуч-праворуч, інтенсивно розвертаючи нижню частину тулуба.

2. В. п. — те ж саме. Розвертаннянижньої частини тулуба, почергово на лівій та на правій ногах. .

Дозування - 9р

3. В. п. — сидячи, руки в упорі за спиною, ноги зігнуті у колінах. Зігнуті ноги покласти ліворуч-праворуч на підлогу.

Дозування - 6р

4. В. п. — те ж саме. Прямі ноги витягнути вперед. Відведення почергово лівої-правої ноги в сторону, повертаючись на «грації» в той же бік.

Дозування - 8р

5. Підтягування до гімнастичної стінки. Один кінець мотузки прив'язаний до гімнастичної стінки, інший лежить на підлозі. Діти сідають на підлогу та руками підтягують себе до гімнастичної стінки.

Гра «Коник-стрибунець». Психогімнастика «Чарівні квіти».

 

«Допомога папузі»

Мета: Виховувати звичку доводити розпочату справу до кінця, отримувати кінцевий результат своїх трудових зусиль, долати труднощі на шляху до мети; учити домагатися високого результату якості, контролювати проміжні та кінцевий результати, виправляти помилки, вносити корективи; спонукати до творчої активності, збалансувати тенденції до споживання і творення. Збагачувати знання дітей про власний організм та здоров'я; формувати потребу дбати про своє здоров'я та здоров'я людей, що навколо, систематично займатися фізкультурою, спортом, загартовуватися; дбайливо ставитися до свого тіла та організму, вміти його доглядати; сприяти усвідомленню зв'язків, що існують ц природі, їхньої ролі у житті людини, закономірностей змін у її організмі; формувати міцні рухові навички та забезпечувати якість її виконання; розвивати рухові якості - швидкість, спритність, загальну витривалість, гнучкість і силу, сміливість та винахідливість, спонукати до їх виявлень; поліпшувати орієнтацію у просторі, відчуття рівноваги, вміння утримувати рівну поставу. Навчати перешикування в пари, у колону по двоє; удосконалювати навичок повзання, пролізання, підлізання різними способами по гімнастичній драбині та канату; розвивати силу, спритність, витривалість; виховувати почуття підтримки одне одного.

Обладнання: колода; гімнастична лава; дуги заввишки 45 см; драбина; драбинка-гойдалка.

Хід заняття

І Вступна частина

Вихователь (звертається до дітей, привертаючи їх увагу) Добрий день, малята! День такий завзятий. Мабуть, час пограти У моряків і піратів.

З'являється: «папуга». (Роль «папуги» може виконувати дорослий або дитина. Можна використати іграшку та ввімкнути аудіозапис.)

Папуга. Р-р-рятуйте, р-р-рятуйте, я загубив карту! Вихователь. Яку карту?

Папуга. Карта, де позначено заховані скарби. Р-р-рятуйте або и помру! Вихователь (жаліє папугу). Діти, допоможемо папузі? Діти. Так!

Папуга. Я дуже важкий шлях! Діти не витримають! Виховате ль. Діти, ви сміливі? Діти. Так!

Вихователь. Діти, ви спритні? Діти. Так!

Вихователь. Діти, ви терплячі? Діти. Так!

Вихователь. Тоді ми обов'язково допоможемо папузі на допомогу. Діти. Так!

Вихователь. Зачекайте! Куди ми підемо, якщо не знаємо дороги? Папуга. Я загубив карту! Швидше за мною! (Показує напрямок.)

Домовимось: не поспішайте, На носках переступайте. Карту шоб не розірвати,

Випадково не пом'яти. (Ходьба на носках із поворотом голови ліворуч-праворуч, протягом ЗО—40 с.)


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ш Заключна частина | II Основна частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.