Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






III Заключна частина

Вихователь. Розкажіть, мої любі, нашим гостям, де були та що бачили.

Діти розповідають.

Наша подорож скінчилась, Казочка вже завершилась. «До побачення» сказали, І до групи вирушили.

 

 

Фізкультурні заняття за методикою М.М.Єфименка для дітей дошкільного віку

Молодший дошкільний вік

Фізкультурне заняття на тему "Левенятка"

Мета: створити ігрові умови для ефективної рухової діяльності дітей у позах)

лежачи, на четвереньках, і в ході. Удосконалити навички повзання на четвереньках. Розвивати м'язи плечового поясу, рук, живота, спини.

Хід заняття

Діти заходять до залу навкарачки, утворюючи коло, лягають на спинки, руки вздовж тулуба, розслаблюються під спокійну музику. Вихователь: - левенятка-дітки спали на пісочку, їм вночі приснився пречудовий сон. В ранці мама-левиця розбудила діток, бо нагріло сонце гарячий пісок. Сонце нагріло гарячий пісок і наші левенятка прокинулися, подивилися вліво, вправо і ще раз подивилися. Молодці!

- "Прокидання."

В.П. - лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом. Повороти голови вліво вправо. Д. - 6 разів.

Вихователь: - левенятка прокинулися і потягаються ось так, . молодці.

- "Потягусі"

В.П. - те саме.

1. - закинути руки назад, носки натягнуті (вдих);

2. - в.п. видих Д. - 6 разів.

Вихователь:- а зараз наші левенятка покачаються по пісочку.

3. "Покотились "

В.П. - лежачи на спині, руки прямі й на підлозі за головою, ноги разом.

1 -4 - перекати тулуба вправо,

5-8 - те саме вліво. Д. - 3 рази в кожен бік.

Вихователь:- левенятка вже прокинулися, потягнулися, покачалися і їм треба

вмитися.

4. "Умилися"

В.П. - лежачи на животі, руки вперед, ноги разом.

1 підняти тулуб, удати, що набрали в долоні води ( лікті до підлоги не торкаються)

2 "умили" мордочки. Д. - 6 разів.

Вихователь:- Наші левенятка вже повністю прокинулися і їм дуже хочеться помахати хвостиками, ось так, молодці!

5. "Помахали хвостиками"

В.П. - стоячи на колінах з упором на руки. І - прогнутися в спині і підняти голову догори; 2-3 - поворот таза ліворуч, - праворуч;

в.п. Д. -4 рази.

Вихователь: - Щось наших левеняток розсердило і вони дуже сердиті. Давайте покажемо, які вони сердиті.

6. "Левенята сердяться "

В.п. - стоячи на колінах з упором на руки.

1. - вигнути спинку, подивитися вперед, сказати "р-р-р"

2. - в. п. Д. - 6 разів.

Вихователь: - Левенятка трішки розсердилися і зараз вони хочуть нагострити

7. "Нагостримо свої кігтики." В.П. - о. с., руки за головою.

1 -4 - переступаючи вправо, зробити енергійні загрібаючі рухи пальцями ніг;

5-8 - те саме з лівої ноги. Д. І по 3 рази.

Вихователь: - А зараз наші левенятка покажуть свої лапки, ось так. Молодці!

8. "Показали лапки "

В.П.- o.e.

- - нахилитись вперед, підняти пряму ногу назад, а прану руку - вперед.

- -в. п.;

3-4 - те саме з лівої ноги. Д. - по З рази.

Вихователь: - Левенятка підняли свої хвостики і спробують догнати хяостик свого товариша.

9. "Дожени хвостик".

Біг по маленькому колу вліво і вправо,корпус тримати у напівоберті заглядати через плече. Ходьба один за одним, ходьба в півпрнешди руки на колінах, ходьба на "чотирьох".

 

 

Фізкультурне заняття на тему: «Мавпочки»

Мета: Створити ігрові умови для ефективної рухової діяльності дітей у позах: лежачи, сидячи під час ходьби, повзаючи на чотирьох. Продовжувативчитидітейлазити по гімнастичній стінці, іти приставним кроком, кидати предмети обома руками від грудей, підлізати під дугу в опорі на лікті, робити вис на кільцях. Тренувати м'язи плечового поясу, рук, спини, живота, розвивати влучність, координацію рухів. Виховувати сміливість, викликати бажання займатись фізкультурою.

Обладнання: 3 дуги, стілець, малі м'ячі, корзина, кільця, гімнастична стінка, лава, муляжі фруктів, маски звірів.

Хід заняття

Діти заходять до залу, утворюють коло і лягають на спини, руки вздовж тулуба, під спокійну музику "засинають". Вихователь :

Вітерець гойдає розлогі пальми, спекотне сонце панує на блакитному небі. А на затишші сплять маленькі, гарненькі мавпочки. Мавпочки прокидаються, крутять голівками.

Вправа 1. В.п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом. Повороти голови вправо - вліво. По 4 рази в один бік.

Вправа 2.П.: Піднімання рук вгору - вниз.; 4 рази.

Вправа 3.В.п.: лежачи на спині, руки вздовжтулуба.

1 - підняти праву ногу вгору (вдих)

2-опустити(видих)

3-4 - те ж з іншої ноги 4 рази.

Вправа 4. - Сонечко засвітило мавпочкам в оченята, вони перевернулись із спинок на животики і вмивають мордочки. В.п.: лежачи на животі, руки спереду.

a. - витягнутись руками - набрати води.

b. - вмитись. 4 рази.

Вправа 5. - Вмились, подивимось на свої хвостики. В.п.: сидячи на колінах з опорою на руки.

1. - поворот І подивились через спину на хвостііки (вдих)

2. - в.п. (видих) 3-4 - в іншийбік. По 2 рази.

Вправа 6. Розпрямили ніжки. Де б знайти смачненький бананчик. В.п.: стоячи на колінах, руки на поясі.

1. - поворот тулуба вправо.

2. т в.п.

3-4 - те ж вліво. По 4 рази.

Вправа 7. - Потягнулись за бананом. В.п.: те ж. 1 - піднятись а коліна - руки вгору.

2 - в.п. 4 рази.

А тепер мавпочки вирушають на пошуки іншої їжі. Вони проповзують під гілочками, на яких сидятьпапуги, так, щоб їх не злякати. Знайшли кокосові горіхи, їх потрібно розбити, мавпочки кидають їх обома руками.

ОЙ, ідуть їжачки, щоб їх пропустити потрібно ухопитися за гілочки і повисіти. А це що за сліди на доріжці? Мавпочки вирішили пройти по них, переставляючи п'ятку до носочка. А ось і пальмочка, де ростуть соковиті та Соковиті ананаси - нумо, мавпочки, полізли за ними. Рухи виконують потоковим способом:

- підлізання під З дуги

- кидання у корзину м'ячиків

- вис на кільцях

- ходьба приставним кроком по гімнастичній лаві

- лазіння по гімнастичній стінці.

(Діти знімають муляжі фруктів, підвішених на різній висоті) Останню вправу краще проводити у формі гри: поділити дітей на 2 команди "Чи-чи" і "Жу-жу". Хто набере більше фруктів.

- Наїлися наші мавпочки, набавилися. Час вирушати до своєї галявини. На шляху їм зустрічалися різні звірі, а наші мавпочки - пустунки, обов'язково будуть повторювати та наслідувати їх.

(Вихователь показує дітям зображення різних звірів, а діти імітують їхні рух та голоси.)

 

 

Фізкультурне заняття на тему: "Дельфінчики»

Мета: вчити дітей вільно ходити і бігати, природньо координувати рухи рук і ніг. Вчити стрибати, енергійно відштовхуючись обома ногами і м'яко приземлятися (діти перестрибують з обруча в обруч, які розміщені один біля одного). Формувати у дітей рівновагу (проходити по доріжці, ширина 50см., по канату приставним кроком).Вчити підлізати під дугу, висота 50 см. з положення навпочіпки. Виховувати інтерес до фізичних вправ та рухливих ігор.

Обладнання: зображення дельфіна, дуги, мотузка,обручі.

Хід заняття

- Ось ми і прийшли. Але до кого це ми потрапили у гості так до дельфіна? Дельфіни живуть в океані, в морі, вони дуже гарно плавають. Саша, хто тебе будить вранці? А дельфінів будить сонечко. Ви хочете дізнатися, як сонячні промінці будять дельфінів? Зараз я вас перетворю чарівною паличкою на дельфінів. А тепер лягаємо і пливемоу море, кому я скажу буде зупинятися. Ось так.

- Уявимо собі, що кругом море, вода. Дельфіни сплять. Але ось сонечко встало, першими своїми промінчиками розбудило океан. Промінці ніби прошепотіли дельфінам: «Пора, вставати».

Вправа1.Вони відкрили очі, повернули голову в одну сторону, в іншу, привіталися один з одним.

В.п..Лежачи на спині.

1- Повороти в одну сторону

2- в.п.

3-4 -в інший бік.

Д.4р. |

 

Вправа 2. Але дельфінам не хочеться вставати, вони повернулися на животики, підставили свої голівки сонечку, і покрутили то в одну, то в іншу сторону. В.п.: лежачи на спині.

Вправа 3 Тепер треба розбудити плавнички. Опустимо їх вздовж тулуба ,піднімемо, знову опустимо.

В.п.: лежачи на спині,руки вздовж тулуба.

1-3піднімання рук вгору

2.4- в.п.

Д.4 р.

Вправа4. Дельфінам треба розбудити свою спинку. Діти сідають, нахиляються вперед, дістаючи руками носочки. В.п.: сидячи, руки опущені.

1.3- нахили вперед, дістаючи руками до носочків.

2.4- в.п.

Д.4 р.

Вправа5 А тепер дельфіни тягнуться до сонечка (діти присідають, стоячи на

колінах і тягнуть вверх руки).

В.п: Сидячи на колінах, руки вздовж тулуба.

1.3- піднімання рук вверх.

2.4- в.п.

Д.4р.

Вправа6. А ще дельфінам треба розім'яти світ хвостик (стрибки). В.п.: ноги злегка розведені, руки на поясі.

1.3- підстрибують.

2.4- в.п.

Д.4р.

Дельфінчики всі проснулися з сонячними промінцями і попливли на велику глибину (на майданчик). Наші дельфіни не прості, вони дресировані, тобто вони вміють виконувати багато цікавих рухів, розважають дітей, які

дивляться на них вони обпливли майданчик (оббігли), ніби познайомились і привітались. Вони вміють виконувати різні трюки:

Вправа7.Перестрибували з обруча в обруч (5 обручів) В.п.груки злегка відставлені назад, ноги разом.

1.3-В.п.

3.4 стрибки з обруча в обруч.

Д.4р.

Вправа 8-Потім пропливли під 3 дугами, висота 50 см,

В.п. навкарачки, спина прогнута.

1,3-ітідлізання під дугу.

2.4в.п. Д.4р.

Вправа 9. Тепер по мотузці приставним кроком. В.п.: ноги разом, руки розведені.

2.3відствляємо одну ногу в сторону

1.4- в.п.

Наші дельфіни стомилися, давайте відпочинемо. Попливемо по майданчику (звичайна ходьба), попливемо на хвостиках (ходьба на носочках), швиденько попливли. А тепер лягли на хвилі і погойдалися. Д.4р.

Відпочили? Закріпити з дітьми що робили на занятті.

 

Фізкультурне заняття на тему:

«У пошуках Восьминіжки»

Мета: навчання повзання па обмеженій і чавишепІй огюрі; вдосконалення вміння тримати рівновагу. Розвивати м'язи рук , ніг , плечового поясу , живота , плечей (спини ). Розвивати точність та координацію рухів. Поліпшити функцію дихання , сприяти подоланню "рухових комплексів". Виховувати сміливість, взаємодопомогу, спритність. Обладнання: гімнастична лава, м'ячі, мішечок для скарбів: декорація морського дна.

Хід заняття

В групу вбігає Восьминіжка.

Восьми ніжка: Допоможіть! Допоможіть!

Вихователь: Заспокойся, дивна госте, і розкажи, хто ти і що з тобою трапилось?

Восьминіжка: Я Восьминіжка із Казкового моря. Із моєю матінкою трапилось лихо: морський цар Нептун зачинив іі у печері. І ми її діточки - залишились зовсім самі. Вихователь: А як можна допомогти матусі?

Восьминіжка: Це зможуть зробити лише дружні і сміливі діти. От я і потрапила у ваш дитячий садок.

Вихователь: Діти, давайте спробуємо допомогти маленькій Восьминіжці. А як же ми потрапимо на дно морське?

Восьминіжка: Не забувайте, що я із Казкового моря, а в казках є різні дива. Щоб потрапити на дно морське, потрібно сказати чарівні слова: "Крібле - прабле, спрут - на дно морське і тут!"

Вихователь: Ну що ж , веди нас до царя Нептуна! - Діти ідуть у зал. (Декорація залу імітує морське дно. Посередині сидить Нептун. Діти будять його. Цар прокидається і сердито гукає. )

Нептун: Хто посмів до мого царства завітати і моїх рибок хвилювати? Восьминіжка: Це ми, Ваша Величність, прийшли матусю відшукати. Нептун: Ну що ж, ви можете спробувати пробратися до печери, де я заховав вашу матусю, хоч попереджую: шлях до неї досить важкий, і щоб пройти його потрібно буде подолати багато перешкод. Але для початку ви маєте відпочити, а вранці вирушайте у дорогу.

Вправа 1 «Сон». Діти лежать на килимку. «Сплять»

Вихователь: Аж ось промайнула ніч, яскраві сонячні промінчики розбудили дітей.

Вправа 2:" Пробудження "- діти прокидаються, потягуються, перевертаються зі спини на живіт і навпаки; повертають голову вправо-вліво. Вихователь: Ну що ж, ми добре відпочили, поспали. А тепер вирушаймо на пошуки матусі Восьминіжки, адже без неї так сумують їїдітки! Але будьте обережні: морське дно все покрите рифами і нам слід дуже обережно обминати їх, щоб не поранитись.

Вправа 3:" Рифи ". Діти повзають змійкою по килимку. Вихователь: Ой

погляньте? Хто це зустрівся на нашому шляху? Та це ж раки! Щоб вони не

помітили нас, рам потрібно рухатись так само, як і вони.

Вправа 4:" Раки " - діти рачкують, як раки: пересування по лаві ногами

вперед, відштовхуючись руками. Діти розминулися з раком, "пливуть" далі.

Вихователь: А це хто? Які зелені зубаті хвостаті крокодили!

Вправа 5 " Крокодили " - діти імітують крокодилів: пересування по лаві у

позі лежачи на животі за допомогою підтягування на руках. Потім діти зустрічають морського павучка, якии згоджується пропустити їх далі, якщо вони розвеселять його.

Вправа 6 Танок павучків " - діти "танцюють" - з положення у напівприсяді з упором руками об лаву ззаду виконують викидання трохи зігнутих у колінах ніг у середньому танцювальному темпі. Павучок пропускає дітей далі.

Вихователь: Тихше, тихше! Велика меч-риба дрімає он затим каменем. Нам потрібно пробиратись біля неї тихо, щоб не розбудити.

Вправа 7 : Діти ідуть рядочком навприсядки, прагнучи створювати щонайменше шуму.

Вихователь: Ось ми проминули ще одну перешкоду. Ой, це ще не все! Зубата акула мчить до нас.

Вправа 8 " Акула - каракула " діти сидять на лаві, "акула"намагається вхопити когось за ногу, діти перекидають ноги на другий бік лави. Акула залишає їх.

Вправа 9 : діти ідуть переступаючи через морське каміння ( високе піднімання ніг).

Вихователь : Ой, погляньте скільки тут дорогоцінного каміння! Давайте назбираємо його для себе, складемо у нашу торбинку.

Вправа 10 : Діти передають м'ячі з рук у руки вихователю, який складає їх у мішечок.

Вихователь: Ура! Ура! Я бачу печерку! Восьминіжка: Ой, біля неї моя матуся! І цар Нептун.

Нептун: Молодці, діти, ви гарно справилися з завданням. Але матусю Восьминіжку зачарував злий водяник: вона не може говорити. А щоб зняти з неї чари, вам слід відгадати загадки:

- Якого каменя не має в морі? (сухого),

- На яку хворобу ніхто на землі не хворіє? (морську)

- Яким стане білий камінь, якщо його кинути в Чорне море? (мокрим). Зникають чари з мами Восьминіжки, вона дякує дітям. Всі танцюють, взявшись за руки.

 

 

Фізкультурне заняття на тему: "Котик - воркотик"

Мета:створити ігрові умови для ефективної рухової діяльності дітей у позах лежачи, сидячи, під час ходьби, повзаючи на четвереньках і в ході. Закріпити вміння ходити по гімнастичній лаві. Створити у дітей гарний настрій,забезпечити емоційний комфорт. Розвивати спритність, швидкість,витримку, гнучкість, силу. Поступовим і плавним виконанням вплинути на всі органи, їх системи та м'язи тіла дітей. Закріпити у дітей навички прокочення м'яча.

Обладнання: гімнастична лава, м'ячі, 4 дуги.

Хід заняття

Діти, послухайте віршик:

Котик - воркотик Червоний ротик Сів до нірки нишком, Щоб зловити мишку.

- Діти, вам сподобався віршик? А про кого він? А давайте ми з вами уявимо себе котиками.

- Діти, котики люблять спати на зеленій травичці, грітись на сонечку, то ж давайте ми з вами теж ляжемо на зелену травичку.

Вправа 1 "Котики сіиїить". Сонечко на небі ясно світить, все кругом прокидається від сну, всі веселяться, а наші котики все сплять, час вже їм прокидатися.

Вправа 2 «Повороти голови»

В.п.: лежачи на спині, ноги в колінах зігнуті.

Котики наші вже прокинулись, але вони не хотять ще вставати, вони підставили свої животики сонечку і дивляться чи прокинулись їх братики та сестрички.

Вправа 3 "Котики потягуються".

Котики побачили, що вже всі прокинулись і тоді їм захотілось потягнутись.

Вони повернулись на один бочок,ручки вгору,ніжки випрямили. Потім повернулись на другий бочок і теж потягнулись.

Вправа 4 "Котики качаються"

В.п.: лежачи на спині. А тепер котикам нашим стало весело, вони покачались спочатку в одну сторону, потім в іншу. Ось так. Молодці!

Вправа 5 "Котики гріють ніжки"

В.п.: лежачи на спині, ноги в колінах зігнуті, руки вздовж тулуба.

Коли котики. Спали, то вони замерзли в свої лапки і тепер хочуть погріти їх на сонечку, піднімаючи їх по черзі ближче до сонечка. Спочатку котики

гріють одну лапку, потім другу. Молодці!

Вправа 6 "Котики прогинаються"

В.п.: лежачи на животі, руки в ліктях зігнуті, ноги прямі.

Котики уже погріли лапки, а тепер котики гріють свою спинку, і

прогинаючись піднімаються на свої передні лапки. Котики добре гріють свої

спинки, гарно прогинаються.

Вправа 7 "Впіймай хвостик"

В.п.: стоячи на четвереньках.

Котики погріли свої спинки, животи і їм захотілось погратись. Вони дуже люблять гратись, а особливо своїм хвостиком. Вони люблять його ловити. Котики спочатку повернулись в одну сторону, потім в другу ,але хвостик від них тікає.

Вправа 8 "Котики крутяться" В.п.: стоячи на четвереньках.

Котикам набридло діставати свій хвостик і вони вирішили його наздогнати, котики почали кружляти навколо себе, але їм все одно не вдалося наздогнати його.

Вправа 9 "Гра з м 'ячиками".

Раптом ботики побачили м котики побачили м'ячики і почали з ними гратись. Граючись, вони закотили м'ячик у печеру, де було дуже темно. Спочатку котики боялися лізти в печеру ,але ж їм хотілось гратись і вони полізли в печеру за М'ячиками. І котикам це сподобалось, тому вони вирішили прокочувати м'ячики через печеру.

Вправа 10 "Котики підкрадаються"

В.п.: стоячи на четвереньках, руки зігнуті в ліктях.

Котики гралися з м'ячиками, але раптом побачили горобчика, який сидів на землі і захотіли його спіймати. І тихенько почали підкрадатися до горобчика.

Вправа 11 "Котики злякались"В.п.: стоячи на четвереньках, руки в ліктях зігнуті.

Але раптом горобчик пурхнув у небо, а котики від несподіванки злякались. Вони присіли до землі, нахилились назад і сховали свої голівки.

Вправа 12 "Котики пішли"В.п.: стоячи на четвереньках:;

Коли вони підняли свої голівки, то побачили, що горобчика вже немає.

Тоді вони поважно пішли далі.

Вправа 13 "Котики тягнуться за горобчиком"

В.п.: стоячи на колінах.

Йшли вони, йшли і побачили на дереві сидів горобчик і захотілось котикам знову його дістати. Вони стали на задні лапки і потягнулись передніми лапками до горобчика. Ось так. Молодці!

Вправа 14 "Котики виросли".

Ходили наші котики, грались, ловили горобчиків і навіть не помітили як виросли. Але вже сутеніло на дворі і котикам вже час повертатись додому.

Вони дійшли до річки, через яку простягався місточок. Котики стали один за одним і спокійно перейшли через місточок.

Вправа 15 "Місточок"В.п.: стоячи на ногах.

І таким чином наші котики щасливо потрапили додому.

 
 

 


Фізкультурне заняття на тему: «На лісовому болоті»

Мета: виховувати сміливість, уважність, витривалість, стриманість; розвивати вправність, слідкувати за збереженням правильної постави; розвивати вміння повзати по-пластунськи, вправляти у рівновазі.

Обладнання: «чарівна паличка», музичний супровід.

Хід заняття

- Любі хлопчики та дівчатка, сьогодні вночі мені наснився цікавий сон, в якому ми з вами опинилися у великому густому лісі, де ще ніколи не бували люди і Природа там виступає у всій своїй красі й багатоманітності. Ви вже, мабуть, здогадалися, що я хочу запропонувати вам вирушити у мій сон, який може стати реальністю.

-Але для цього за допомогою ось цієї чарівної палички нам потрібно перетворитися на чарівних ельфів, а потім лягти і закрити очі, щоб потрапити у сон!

(Діти лягають на спину, заплющують очі) * і

- Відкриваємо наші очі, ми потрапили у сон, давайте подивимося навколо.

- Вправа 1 «Ельфи оглядаються»

В.п : лежачи на спині, піднімання голови , повертаючи вправо - вліво.(8 раз) Подивіться, які навколо гарні квіточки, давайте привітаємося з ними.

Вправа 2 «Ельфи вітаються зквітами»

В.п. : лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Потягнути праву руку в сторону, зайняти в.п.; потягнути ліву руку в сторону, зайняти в.п. (8 раз) ІА тепер нам потрібно знайти дорогу до болота. і

Вправа 3 «Шукаємо дорогу» І

В.п.: лежачи на животі, піднімання тулубаз опорою на руки. (6 раз)

- Зараз ми з вами будемо просуватись по-пластунськи по майже непомітній доріжці, продираючись через високі трави і густі кущі.

Вправа 4 " Через хащі "

В.п. : лежачи на животі, руки зігнуті в ліктях по-пластунськи.

- А ось і перша перешкода - перед нами широка річка і ми не знаємо її

глибини, тому перепливемо її на човнах.

Вправу 5,"Переправа на човнах м

В.п. : сидячи на сідницях , ноги випрямлені.

Пересуваємось вперед на сідницях за допомогою рухів бедр, руки при цьому імітують греблю веслами.

Вправа 6 "На березі "

- Та ось річка позаду і ми з вами опинилися на березі,а тому зараз навприсядки,притримуючись руками,ми продовжимо пошуки відносно сухої й твердої стежинки.

(Просування вперед навприсядки, притримуючись руками.)

Вправа7 "Болото близько "

- Оберніться навколо, якою високою стає трава і як шумлять від вітру комиші. Це означає ,що болото вже близько. Рушаймо вперед. (Просування вперед навприсядки не притримуючись.)

Вправа 8 "На дотик"

- Щоб не попасти в трясовину нам потрібно постійно оглядатися і обмацувати перед собою шлях.

- Пересуваємось навприсядки. Відкидаючи через сторону то ліву ,то праву ногу, на дотик відшукаємо стежинку. (8 раз)

Вправа9 "Спостереження"

- Нас оточив високий очерет через які нічого не видно. Нам потрібно піднятися на високі коліна і озирнутися навкруги, а потім опуститися на низькі коліна. (8 раз)

Вправа 10 "Розминка ніг"

- Спостерігати прийшлось довго і наші ніжки втомились, давайте зробимо пружинисті присідання із зміною положення ніг. Ось ми і вийшли до самого болота. (6 раз)

Вправа 11 "Розганяємо ряску"

Тепер кожний навколо себе розчистить місце від зеленої болотяної ряски, щоб побачити хто тут недалечко живе.

В.п: стоячи, носочки разом, руки вздовж тулуба; колові почергові оберти ногами. (8 раз)

Вправа 12"Жабки присідають"-А ось і перші мешканці болота - жабки.

Зелені,коричневі великі і маленькі, вони вилупили на нас свої оченята. В.п.- ноги широко розставлені, носочки нарізно, присідаємо, розводячи руки і бедра в сторони по-жаб'ячи та голосно квакаємо . (8 раз)

Вправа 13"Невпевнений заєць"

- Подивіться, ми налякали зайчика , він невпевнено топчеться на місці,не знаючищо йому робити. Давайте теж топтатися на місці як зайчики В.п.- повороти навколо себе за допомогою коротких приставних кроків. Заєць подивився як ми його дражнимо ворухнув одним вухом,сердито зафуркав і пострибав геть. (8 раз)

Вправа 14"Бабка-коромисло"

- Подивіться яка гарна бабка-коромисло вмостилася на кінчику комиша. Та вона не одна їх багато! Позаду у них хвостики, а спереду по боках крильця прозорі і тріскучі.

- Станемо на опорну ніжку нахилимо тулуб уперед,голівку прямо інша нога у вигляді хвостика піднімається назад доверху руки наче крильця розводяться в сторони.

-Бабки-коромисло постійно перелітають з місця на місце тобто змінюють положення ніг. (6 раз)

-Та ось дмухнув вітерець і вони піднялись до неба і полетіли шукатисобі

спокійніше місце.

Вправа 15 " Поважні лелеки "

-А в цей час на болоті з'явились" кавалери"-лелеки. В "білих сорочках чорних фраках", підтягнуті і поважні. Побачивши навіть маленькі плямочки на своїх лапках , вони приймаються натирати своє взуття до блиску. Напівприсівши на одній нозі вони виставляють для полоскання у воді іншу. В.п.- ноги на ширині стопи; ліву ногу зігнути, праву витягнути вперед,тесаме навпаки. Спину тримати рівно. (8 раз)

Вправа 16 "Бобриний твіст"

а ось і веселі бобри вирішили здивувати нас своєю майстерністю:почали робити швидкі рухи ,що нагадують твіст.

На зігнутих ногах виконувати обертальні рухи вліво й вправо. (12 раз)

Вправа 17 "Повернення"

- Та ми здається трохи затримались на цьому лісовому болоті,час повертатись. Давайте попрощаємося з мешканцями болота (махають ручками,прощаючись).

- Щоб вийти зі сну, давайте закриємо очі долоньками, на раз, два, три - відкриваємо очі.

Ось і закінчилася наша подорож . Крокуючи діти поступово виходять із залу.

 

 

Фізкультурне заняття на тему: "Золота рибка і кулька повітря"

Мета: створити гарний настрій і психологічний комфорт, зарядити дітей позитивною світлою енергією задоволення від заняття, створити умови для повноцінного навантаження усіх м'язів, удосконалювати вміння ходити змійкою та підстрибувати на двох ногах з просуванням вперед.

Обладнання: м'ячі по кількості дітей, кеглі.

Хід заняття

В підводному царстві Нептуна жила-була Золота Рибка. Вона весело гралась у морських водах. І ось одного разу вона зустріла кульку повітря. Вона їй так сподобалась, що рибка вирішила з кулькою товаришувати. Доволі награвшись, вони так і поснули разом.

Вправа 1. "Рибка спить". Повороти в позі групування: з положення на спині - на правий бік, потім на лівий. М'яч притиснутий до грудей. Але ось рибка прокинулась, потягнулась.

Вправа 2. "Потягування".

В.п.: лежачи на спині а позі групування - опустити прямі ноги на підлоіу, руки підняти вгору, м'яч в руках. Потягнутися. Д: 8 - 10 р.

Вправа 3. "Плавники".

В.п.: лежачи на спині-повороти рук, плечового поясу і тулуба в сторони. М'яч в руках. Кулька починає загравати з рибкою, лоскотати її, а рибка стала звиватися. Д: 8 - 10 р.

Вправа 4. "Гнучка рибка".

В.п.: лежачи на спині-ноги зігнуті в колінах, стопами на опорі, руки в сторони , м'яч в одній руці - при підняти тулуб, опираючись на нього, прокотити м'яч під спиною і взяти його в іншу руку. Д: 8- 10 р.

Потім кулька пограла з хвостиком.

Вправа 5. "Кулька і хвостик".

В.п.: лежачи на спині м'яч в руках на грудях - одночасне піднімання рук і ніг: прогнутись, м'ячем доторкнутись стоп. Д: 8 - 10 р.

Кулька пропонує погойдати рибку.

Вправа 6. "Гойдалка".

В.п.: лежачи спиною на м'ячі-виконувати різноманітні рухи руками, ногами, розхитуючись вперед-назад.

Вирішили друзі поплавати разом. Вхопилась рибка за кульку плавниками і вони помчались. Д: 8 - 10 р.

Вправа 7. "Приємна подорож".

В.п.: лежачи на животі-простягнути, випрямити, припідняти руки й ноги, м'яч в руках. Втримувати короткочасно цю позу. Д: 8- 10р.

Так вони й попливли далі.

Вправа 8. "Спільне плавання".

В.п.: лежачи на спині, м'яч в руках вгорі - послідовні перевертання зі спини на живіт і навпаки.Кулька втомилась плисти і рибка вирішила їй допомогти. Д: 8- 10 р.

Вправа 9. "Тягни-штовхай". Повзання навколішки, штовхаючи головою м'яча.

Вправа 10. "Кмітлива кулька". Біг на високих четвереньках з переслідуванням м'яча, що котиться.

Вправа 11. "Піднімаємось вгору". Повзання на задніх четвереньках з перенесенням м'яча , що лежить між стегнами і животом, на певну відстань. Потім кулька піднімає рибку. «

Вправа 12. «Все вищеі вище».

В.п.: сидячи, ноги нарізно, руками затиснути м'яч вгорі - нахилити тулуб вправо-вліво. Д: 8 - 10 р.

Далі вони поплили поміж водоростей.

Вправа 13. "Водорості".

В.п.: основна стійка, ноги на ширині плечей, м'яч затиснутий обома руками - повороти-скручування тулуба (в обидві сторони).

Д: 8 - 10 р.

Вправа 14. "Водяний лабіринт". Ходьба змійкою між кеглями з прокочуванням м'яча по підлозі рукою.

Рибка підпливла до ущелини, їй стало цікаво, що там знаходиться.

Вправа 15. "Ущелина". Підстрибування на двох ногах з просіванням вперед із затиснутим між ногами м'ячем. Настав час друзям прощатися.

Вправа 16. "Додому". Крокування колом та змійкою по залу.

Ось і закінчилась наїла весела подорож. Прощавай і до нових зустрічей,

кулько!

Діти складають кульки у корзину і виходять з залу.

 

 

Фізкультурне заняття на тему: "Подорож пташечки "(за змістом казки Р.Кіплінга "Рікі-Тікі-Таві")

Мета: створити ігрові умови для ефективної руховоїдіяльності дітей у позах лежачи, поповзом,"на чотирьох", сидячи і в ході.

Хід заняття

Сталася щ історія в тропічних джунглях. У гніздечку на високому дереві лежало яєчко. А в ньому дрімало маленьке пташеня. Набридло йому в його тісному будиночку і вирішило воно вийти на вулицю.

Вправа 1 «Яєчко»

В. п.: лежачи на правому боці в "позі ембріона". Перевороти на лівий £ бік, потім на правий з витягуванням рук та ніг.

Д: 8-10 р.

Обережно пташеня проклюнуло отвір і висунуло голівку. Озирнулося г

направо, наліво. Як гарно навкруги!

Вправа 2. " Вилупилася голівка".

В. п.: лежачи на спині. Повороти голови вправо і вліво.

Д: 8-10 р.

Захотілося пташеняті вилізти і воно почало розгойдувати свою шкаралупку.

Вправа 3. "Тісна шкаралупка".

В. п.: лежачи на спині. Виконувати погойдування. Д: 8-10 р.

Пташеня звільнило крильця і почало їх розправляти.

Вправа 4. "Розправимо крильця".

В. п.:лежачи на спині. Розведення рук в сторони, вгору, вниз. Д: 8-10 р.

Після крилець пташеня вивільнило хвостика і теж почало його розправляти.

Вправа 5. "Розправимо хвостика".

В. п.: лежачи на спині, ноги зігнуті в колінах, стопи на підлозі. Переступати ногами, розвертаючи у такий спосіб тулуб. Д: 8-10 р.

Запрацювало пташеня ланками і скинуло шкаралупку. А після цього почало розминати лапки.

Вправа 6."Розімнемо лапки".

В. п.: лежачи на спині, руки врізнобіч, ноги, зігнуті в колінах, стоять на підлозі. Підняти зігнуті ноги, випростати вперед на висоті кілька сантиметрів над підлогою. Зімкнути, випростати, зігнути, поставити на підлогу. Рухи ногами повторюють з відведенням їх вправо і вліво. Д: 8-10 р.

Пташечка так розвеселилася, що випала з гнізда. А на землі, серед трави, побачила пташечка змію, яка грілася на сонечку.

Вправа 7."Зустріч зі змією".

В. п.: лежачи на животі Пересування вперед-назад за допомогою рук. Д: 8-10 р.

Змія почула шурхіт, піднялася, побачила пташечку і почала підкрадатися.

Вправа 8. "Змія підкрадагться".

В. п.: стати на коліна, спершись на підлогу передпліччями. Переступаючи на ліктях, перейти у положення лежачи. Д: 8-10 р.

Злякалася пташечка, подумала, щовже смерть її близько. Але неподалік пробігав мангуст, побачив змію, що хотіла напасти напташечку, і розсердився.

Вправа 9 "Мангуст сердиться".

В. п.: стати з опорою на коліна і лікті. Розгинаючи руки, вигнути спину

дугою.

Д:8-10р.

Мангуст сердився і почав готуватися до стрибка на змію.

Вправа 10 " Маніуст готується до стрибка".

В. п.: стоячи з упором на коліна та кисті рук. Зігнути руки,одночаснопіднімаючи трохи зігнуту ногу, повернутися у в.п.Д: 8-10 р.

Наш сміливий мангуст стрибнув на змію і почав її душити.

Вправа 11. "Мангуст стрибнув на змію".

В. п.: одна дитина стає навкарачки. друга легко сідає їй на поперек. Плавні погойдування того, хто сидить зверху. Виконавши кілька секунд, діти міняються місцями.

Розправившись зі змією, мангуст озирнувся, чи немає більше ніякої

небезпеки, і почав радіти своїй перемозі.

Вправ 12 "Мангуст оглядається чи немає небезпеки ".

В. п.: стоячи з опорою на руки та півзігнуті ноги (високі навкарачки).

Виконати:

- різні рухи головою (вправо-вліво),

- напівзгинання рук з одночасним махом ноги назад(спершу нога півзігнута, потім—пряма).

Д: 8-10 р

Пташечка була дуже вдячна мангуетові за те, що він її врятував, і вони стали добрими друзями.

Вправа 13 "Пташечка і мангуст подружилися".

В. п.: сидячи, згрупувавшись. Одночасно розвести в сторони прямі руки, ноги, ніби хочеш торкнутися товариша, повернутись у в. п. Д: 8-10 р Чутка про перемогу мангуста швидко рознеслася по джунглях, і поздоровити переможця прийшла жабка.

Вправа 14. "Прискакала жабка".

В. п.: стати навпочіпки, обпершись руками об підлогу. Пересування по підлозі, підвівши голову.

А наш мангуст загордився, розповідає про свій подвиг, хвалиться своєю перемогою.

Вправа 15. "Мангуст хвалиться"

В. п.: те саме. Пересуватися вправо, роблячи глибокий випад ногою, потім—випад у ліво.^ Д: 8-10 р.

Жабка у захваті від мангуста, вона аплодує, і хвалить його сміливий вчинок.

Вправа 16. "Жабка хвалить мангуста".

В. п.: стоячи навкарачки, піднімати руки в сторони, вгору. Д: 8-10 р.

Жабка покликала своїх подружок, і вони станцювали для мангуста

чудовий танок.

Вправа 17. "Танок жабок".

В. п.: стоячи зігнутими тісно один за одними, руки покласти на корпус дитини, яка попереду. Повільне пересування.

Звірята веселилися і не помітили як настав вечір. Коли стемніло, вони попрощалися і домовилися обов'язково зустрітися наступного дня.

Вправа 18. "Додому".

Діти підводяться, переходять на спокійну ходьбу. Один за одним виходять із зали.

 

 

Фізкультурне заняття на тему: «В гостях у кота Леапольда»

Мета : вдосконалення рухів дітей на основі знайомства з героями мультфільмів та пригодами з ними;навчати метати у вертикальну ціль способом - двома руками від грудей;закріпити вміння метати у горизонтальну ціль різними способами;розвивати силу і витривалість м'язів плечового поясу і рук, вдосконалювати точність координації рухів та орієнтацію в просторі;виховувати взаємодопомогу, сміливість, спритність гумор;

Обладнання: килимове покриття, лава, м'ячі, ціль("замок"), кубики, мотузка, наочний матеріал (річка, "сонечко" на листочках, маски (мишей, кота), конверт з планом.

Хід заняття

Діти граються в групі. Раптом вбігає листоноша:

- Добрий день, діти! Я приніс вам листа із чарівної країни Мультляндії. Розпишіться будь ласка.

Вихователь: - Спасибі тобі, листоноша, до побачення! {листоноша вибігає).

- Діти, від кого ж цей лист? Ага, тут написано:" від кота Леопольда". Що ж він пише? (читає лист).

"Добрий день, любі малята! Пишу вам із чарівної країни Мультляндії. Прошу вас мені допомогти! Я ходив до лісу, збирав гриби, побачив лісову хатинку і зайшов туди відпочити. Та раптом двері зачинилися і на них повис замок. Через вікно я побачив, що це вчинили капосні мишенята. Благаю, прийдіть мені на допомогу! Чекаю вас!

(кіт Леопольд)."

Ну, що , діти, допоможемо Леопольду? Ніхто не боїться вирушати у чарівну країну? Всі сміливі і сильні? Добре. Але як же нам потрапити туди? Ага, ось

у кінці листа написані чарівні слова, які допоможуть нам опинитися в країні Мультляндії. Заплющте очі, я промовляю чарівні слова: "чари - бари - растабари, ку-ку-рі - ку, фука!" (діти розплющують очі, перед ними таблиця з написом - "ТУТ МЕШКАЮТЬ МИШЕНЯТА")

Діти, ми знаходимося перед будинком мишенят, які зачинили кота. Ой, подивіться, мишенята сплять, от ледарі! Спробуємо розбудити їх, але марно, їм , напевно, сняться солодкі сни. Ви теж не хочете прокидатися, коли вам сняться солодкі сни! Давайте ляжемо і почекаємо поки прокинуться мишенята.

(через деякий час мишенята прокидаються. Діти імітують їх рухи):

Вправа 1. «Мишенята потягуються».

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба. Піднімання рук вгору - вниз. Д: 8р.

Вправа 2. «Мишенята розминають лапки»В.п.: лежачи на животі,руки спереду.

1. - помахати руками і ногами. ,

2. - опустити руки і ноги.

Д; 8р.

Вправа 3. «Мишенята розминаються»В.п.: лежачи на животі,руки спереду. Перевертання тулоба зі спини на живіт. Д: 8р.

Вправа 4. «Миші виглядають увіконце»В.п.: сидячи на колінах з опорою на руки. Повзання на низьких четвереньках. Д: 15 с.

Вправа 5.«Мишенята потирають очі, потягуються до носочків»В.п.: сидячи на підлозі, ноги вперед з опорою на руки.

1 - потягнутись до носочків 2- повернутись у вихідне положення

Вправа 6. — «Одягання носочків і взування тапочок»В.п.: o.с.

По чергове піднімання ніг.

підняти ліву ногу - опустити ; підняти праву ногу - опустити . Д: 8р.

Вихователь супроводжує рухи словами, робить вказівки. - Діти, щоб врятувати кота Леопольда, нам потрібно пройти нелегкі випробування (діти виконують різні завдання):

Ходьба змійкою: f Червоні "сонечка " гріються на сонці». Ми тихенько тут пройдем," сонечок " всіх обійдем Щ

Ходьба по лаві: " По колоді ми пройдем, у багнюку не впадем ".(ширина лави 25 см, висота - ЗО см)

Підлізання під мотузку: " Кущзелений нахилився» не пускає далі нас. Ми швиденько тут підлізем, це ж для нас не в 1-ий раз .'"(висота 40 -50см) Біг до річки. Д:15с.

Стрибки в довжину: и Розлилась велика річка» тут ніяк нам не пройти. Ми її перестрибнемо, треба ж далі нам іти. "(80см)

Метання в горизонтальну ціль: "їжак яблука збирав, у корзину їх складав ". (відстань між дитиною і цілю 3 м)

Тут подув вітерець і перевернув корзину, всі яблука розсипались. Вихователь: - Діти, давайте допоможемо їжачку їх позбирати. А ось і останнє завдання.

Метання у вертикальну ціль способом - двома руками від грудей, (вихователь показує вправу, коментує дії, пояснює, потім виконують діти.). Діти

повторюють вправу 5 раз. Вихователь робить вказівки, заохочує.Після цього замок відчиняється і виходить кіт Леопольд.

Кіт Леопольд: - Добрий день, любі малята! Я нас чекав і знав, що ви допоможете мені. Дуже велике вам спасибі

Кіт Леопольд: - Діти, давайте разом пограємо в мою улюблену гру "Кіт і миші".

Проводиться рухлива гра "Кіт і миші".

Миші стають у ряд один за одним і тримаються за пояс. Кіт стоїть попереду. Кіт: Багато тут мишей? Миші: Багато!

Кіт: А не бояться вони кота? Миші: Ні!!! Кіт ловить останню мишу в ряду. А тепер я запрошую вас усіх до мене в гості. (Всі йдуть звичайною ходьбою.)

Ось ми вже і вдома. Сідайте на килимок і трошки відпочиньте, а я вас пригощу яблучками. Вихователь: Такі смачні яблучка.

Діти, давайте подякуємо коту Леопольду за його гостинність. Діти: - Дякуємо.

Вихователь: - А зараз час прощатися. Ми обов'язково ще не раз зустрінемося з цими чудовими жителями країни Мультляндії. Діти прощаються і повертаються в групову кімнату.

 

 

Фізкультурне заняття на тему: «Фруктовий сад»

Мета: створити ігрові умови для ефективної рухової діяльності дітей у позах: лежачи, сидячи, повзаючи на чотирьох, під час ходьби; продовжувати вчити дітей підтягуватись на гімнастичній лаві, метати однією рукою з-за голови в ціль, йти приставним кроком та з високим підніманням колін, стрибати на одній нозі; тренувати м'язи плечового поясу, рук, спини, живота, розвивати влучність, координацію рухів; виховувати сміливість, викликати бажання займатись фізкультурою.

Обладнання: гімнастична лава, малі м'ячі, корзина, мотузка, кубики, обручі, зображення фруктів.

Хід заняття

Діти заходять до залу, утворюють коло і лягають на спини, руки вздовж тулуба, під спокійну музику потрапляють у казку.

Жили були дідусь та бабуся. Та не було в них нічого крім чарівного зернятка та клаптика землі. І вирішили посадити вони це зернятко.

Вправа 1 Зробив дід ямку і поклав туди зернятко, воно відчуло вологу землю і почало проростати.

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба, ноги разом.

Повороти голови вправо - вліво.

Д:8р.

Вправа 2 Перший паросток почав тягнутися до сонячного тепла. Йому було цікаво, що діється на поверхні?

В. п.: лежачи на спині, руки вздовж тулуба.

Плавне піднімання рук вгору з розведенням в сторони.

Повторити 6 разів.

Вправа 3 Воно не може пробитися на гору і шукає новий шлях.

В. п.: лежачи на спині, руки вгорі, ноги разом. Повороти тулуба вправо-вліво. По 5 разів в один бік.

Вправа 4 Ой, як важко пробиватися на гору.

В. п.: лежачи на животі, руки спереду.

1 — піднімання тулуба вгору з опорою на руки (вдих)

в. п. (видих) Д:8р.

Вправа 5 Ось воно сонечко! Паросток почав розпрямлятися і тягнути листочки вгору, виросло чарівне дерево, на якому було багато різних фруктів.

В. п.: стоячи на четвереньках.

- - піднімання правої руки та лівої ноги

- - в. п.

- - піднімання лівої руки та правої ноги

- - в. п. Д:8 р.

Вправа 6 Першим обізвалося Яблучко: «Я Яблучко стигле, наливне». В. п.: лежачи на спині, руками обійняти коліна. Вправа «качалочка», розкочуватися вперед - назад. Д:8р.

Вправа 7 А ось Грушка Яблуку подружка. В. п.: сидячи, ноги прямі, руки витягнуті вперед.

3. - нахили вперед (доторкнутись руками до носочків)

4. - в. п. Д:8 р.

Вправа 8 А це, дітки, Слива слова, стигла, садова. В. п.: те ж саме.

1 - поворот тулуба вправо з витягнутими руками вперед (вдих)

2 - в. п. (видих) 3-4 - в інший бік.Д:8 р.

Вправа 9. Ось раптом з'явився на нашому чарівному дереві маленький Хробачок, він повз тихенько, обережно до двох Вишеньок. Ось так. В. п.: стоячи на четвереньках. Повзання на четвереньках.

Вправа 10 Хробачок підліз ближче і запитав: «Хто ви?». А вони відповідають: «Ми стиглі Вишні, солодкі Вишні». В. п.: сидячи на колінах, руки на поясі.

1. - стоячи на колінах піднімання рук вгору

2. — в. п. Д:8р.

Вправа 11 Ось так вони і привітались. Хробачок повернувся і побачив якийсь невідомий фрукт: «Хто ти?» «Я Абрикос із Півдня, ось!» В. п.: стоячи на колінах з опорою на руки ззаду. Прогинання спини з опорою рук ззаду. Д:8р.

Вправа 12 А з сусідньої гілочки почулося: «АЯ Апельсин і прийшов до вас один!»

В. п.: стоячи на колінах з опорою на руки з переду. Прогинання спини з опорою рук спереду. Д:8 р.

Вправа 13 Познайомившись з Апельсином Хробачок поглянув вниз, а там повільно та впевненою ходою, перевалюючись з боку на бік йшов з городу червонощокий товстень - помідор і голосно промовив: «А я Томат». Ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи.

Рухи виконують потоковим способом.

1. Хробачок захотів, щоб всі фрукти дізналися, як йому важко повзати по листочкам, і тому показав як у нього це виходить. Фруктам так Сподобалося, що вони теж захотіли навчитися.

«Хробачок» - пересування по лаві ногами вперед, відштовхуючись руками.

2. Поглянули фрукти навколо і помітили, що їх дуже мало. Тому вирішили вони порозкидати своє насіння.

«Розкидаємо насіння» - метання правою і лівою руками з-за голови в обруч.

3. Зробивши гарну справу, фрукти захотіли погратися на галявині, але для цього треба пройти по гілочкам до низу чарівного дерева, не зачепивши молоденьких, ще не дозрілих, плодів.

«Тернистий шлях»- ходьба змійкою п'ятку до носочка, переступаючи перешкоди - ходьба з високим підніманням колін.

4. Дійшовши до нижніх гілочок деревця, фрукти почали стрибати. І ось, один за одним, зістрибували з нього.

«Стрибунці» - стрибки з обруча в обруч на одній нозі.

5. Коли більшість гарних, стиглих фруктів були вже на галявині, Хробачок запропонував їм потанцювати його танок.

«Танець Хробачка» - діти «танцюють» з положення у напівприсіді з упором руками об лаву ззаду, виконують викидання трохи зігнутих у колінах ніг у середньому танцювальному темпі.

Ось так, весело проходять дні у фруктовому саду дідуся й бабусі.

 

 


Читайте також:

  1. I. Вступна частина
  2. II Основна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II частина.
  6. II. Основна частина
  7. II. Основна частина
  8. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  9. III Заключна частина
  10. III Заключна частина
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 1387

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II Основна частина | Нематеріальні активи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.056 сек.