Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Практична робота .

Основа завжди направлена уздовж кромки ( пруг).

2. Більшість тканин по н.о. розтягуються менш ніж по утоку.

3. В ворсових тканинах основа співпадає з напряму ворсу.

4. В тканинах в клітинку малюнок клітинок більш довгий по основі.

5. Роздивляючись маломіцні тканини на світлі можна побачити, що основа розташована більш рівномірно.

 

Якщо уважно подивитися на поверхню різних тканин, то можна побачити , що нитки основи й утоку переплітаються по-різному. Найпростіший і найпоширеніший вид ткацького переплетення ниток в тканині – полотняне переплетення.

 

Після того, що ви сьогодні дізналися,зробіть висновки, аналіз та визначте, чи правильно ви підібрали тканину до свого майбутнього виробу?

 

 

1.Ознайомлення із видами конструкційних матеріалів.

Для виготовлення машин, одягу, меблів, іграшок та ін. продукції на виробництві використовують різні конструкційні матеріали : метал, пластмаси, папір, картон, тканина. ( їх властивості, недоліки та переваги, а також їх роль)

2.Ознайомлення із різними видами волокон, пряжі, тканини за колекціями зразків.

3.Визначення ниток основи і піткання, лицьового і виворітного боків тканини.

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання.

 

XI. Д/завдання: Повторити ПБП при роботі з голкою та ножицями, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця. Принести лекала, тканину ( робочу коробку з інструментами: крейду, шпильки, ножиці, лінійка), папку.

 

XII.Прибирання.

 

Лабораторно - практична робота № 9 .

Тема:Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини.

 

Мета: -навчити: навчити визначати полотняне переплетення ниток у тканині, напрямок ниток основи і піткання, вибирати тканину для пошиття виробу, ознайомити учнів із найпростішими переплетіннями ниток у тканинах,визначати лицьовий та зворотній сторони тканини.

-розвити: розвивати навички підбору тканини для виготовлення швейних виробів;

-виховувати: виховувати акуратність під час виконання практичних робіт.

Обладнання: колекція «Ткацькі переплетення», таблиця «Види тканин», зразки тканин, схеми ткацьких переплетень.

Хід уроку.

 

1. Замалювати таблицю:

 

НАТУРАЛЬНІ ВОЛОКНА

 

Волокна рослинногоВолокна тваринногоВолокна мінерального

походження походження походження

бавовник льон шовкопряд вівці азбест

 

Усі волокна, які йдуть на виготовлення тканин, ниток, наз. текстильнимиволокнами.

 

2. Ознайомитись з ознаками лицьового та зворотнього боків тканини

Ознаки лицьового і виворітного боків тканини:

1. У тканини на лицьовому боці малюнок яскравіший і чіткіший.

2. У гладко фарбованих тканин лицьовий бік більш гладенький, а виворітний - більш ворсистий.

3. Кількість вузликів, петельок, кінців обірваних ниток на лицьовому боці менша, ніж з вивороту.

4. У тканин з гладкою поверхнею( атлас, сатин) лицьовий бік блискучий, а з виворітного – матовий.

5. У ворсових тканин на лицьовому боці розміщений довгий ворс, а виворітний бік може мати короткий ворс, або бути без ворсу.

Визначення ниті основи і утоку:

1. Основа завжди направлена уздовж кромки ( пруг).

2. Більшість тканин по н.о. розтягуються менш ніж по утоку.

3. В ворсових тканинах основа співпадає з напряму ворсу.

4. В тканинах в клітинку малюнок клітинок більш довгий по основі.

5. Роздивляючись маломіцні тканини на світлі можна побачити, що основа розташована більш рівномірно.

 

Якщо уважно подивитися на поверхню різних тканин, то можна побачити , що нитки основи й утоку переплітаються по-різному.

Найпростіший і найпоширеніший вид ткацького переплетення ниток в тканині – полотняне переплетення.

Після того, що ви сьогодні дізналися,зробіть висновки, аналіз та визначте, чи правильно ви підібрали тканину до свого майбутнього виробу?

 

Практична робота.

1.Ознайомлення із видами конструкційних матеріалів.

Для виготовлення машин, одягу, меблів, іграшок та ін. продукції на виробництві використовують різні конструкційні матеріали : метал, пластмаси, папір, картон, тканина. ( їх властивості, недоліки та переваги, а також їх роль)

2.Ознайомлення із різними видами волокон, пряжі, тканини за колекціями зразків.

3.Визначення ниток основи і піткання, лицьового і виворітного боків тканини.

 

Д/завдання: Повторити ПБП при роботі з голкою та ножицями, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця. Принести лекала, тканину ( робочу коробку з інструментами: крейду, шпильки, ножиці, лінійка), папку.

 

Урок:10.4

Тема: Деталь. Загальні відомості про способи отримання деталей заданої форми.

 

Мета: -навчити: навчити розкладати деталі викрійки на тканині, розкроювати тканину, використовувати різні види документації;

-розвити: розвивати навички раціонального та економічного розкроювання, розширяти уявлення про виробництво швейних виробів;

-виховувати: виховувати акуратність і точність при розкроюванні виробу, поважне ставлення до різних професій.

Обладнання: столи розкроювання, таблиці « Розкладення викрійки на тканині», тканина, крейда, шпильки, викрійка, ножиці, лінійка.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

- повторити ПБП при роботі з голкою та ножицями, санітарно-гігієнічні вимоги, організація робочого місця.

-лекала, тканина, робоча коробка з інструментами: крейда, шпильки, ножиці, лінійка),

-папка.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

V. Викладання нового матеріалу.

 

У процесі обробки деталей їх краї згладжують, запобігають обсипанню, роблять поверхню деталей гладкою чи навпаки жорсткою. Так, деталі одягу після розкроювання обметують, щоб тканина не обсипалася. За допомогою праски їм надають певної форми. Мета цього етапу - з'єднати всі деталі в єдину конструкцію. Надати виробу естетичного, виразного . сучасного вигляду можна за допомогою різних видів оздоблень. Тканину можна вишити, деревину прикрасити різьбленням, розписом.

Аби здійснити процес різання тих чи інших матеріалів, їх спочатку розмічають – наносять на заготовку лінії контурів деталей виробу.

 

Найважливіші правила розмічання такі:

1. Деталі на заготовці розміщують так, щоб відходи були якнайменшими. Якщо виріб складається з великих і дрібних деталей, то спочатку на заготовці розміщують лекала великих деталей, а потім малими заповнюють усі проміжки.

2. При нанесенні контурів деталей слід враховувати припуски на їх обробку.

3. Розмічання здійснюють з урахуванням напрямку розміщення матеріалу.

4. Спочатку необхідно розмітити усі деталі майбутнього виробу, перевірити їх кількість, правильність розташування, й лише після цього вирізати деталі.

5. Розмічання більшості матеріалів розпочинають від базової сторони. Це кромка.

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1654

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виготовлення лекал. | VI. Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.