Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Практична робота.

- Закріплення деталей аплікації. Виконання швів «уперед голка», «назад голка», «петельний».

 

VII. Поточний інструктаж.

-Дотримання ПБП, організація робочого місця. Дотримання технологічної послідовності виконання швів.

VIII. Пояснення помилок.

 

 

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: виконати шви охайно, та правильно. Покласти їх в папку.

Принести голку, гольницю, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняну тканину однокольорову, розміром 20см*20см, ( туж саму) ,лінійка. ПБП вчити. Вчити шви.

 

XIІ. Прибирання.

 

Лабораторно - практична робота № 4.

Тема: « »

Мета:

 

Ручні шви

 

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

 

1. Шов «вперед голка»

2. Шов «назад голка»

3. «Петельний шов»

4. «Тамбурний шов»

5. Шов «козлик»

 

 

Урок: 5.5

Тема: Технологія виконання «тамбурного шва», та шва «козлик»

Мета: -навчальна: навчити виконувати ручні шви: тамбурний шов, шов козлик.

-розвиваюча: : розвивати навички з користуванням голкою, ножицями, працювати з тканиною, дотримуватись ПБП;

-виховна: виховувати увагу, охайність, любов до праці

Обладнання:

- голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Перевірка наявності учнів, чергових.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

-- голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів.

-готові шви «вперед голка», «назад голка», «петельний шов».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

V. Викладання нового матеріалу.

 

- Шов тамбурний, або ланцюжок, являє собою ряд петель. що виходять одна з одної. Оздоблювальний шов. Виконується він так. Шиють справа наліво. Голку з ниткою виводять на лицьовий бік. Поклавши нитку петлею і притримуючи її великим пальцем лівої руки, вводять голку з лиця навиворіт у попередній прокол і спрямовують по вивороту вниз на 3-4 нитки. Новий прокол на лицьовий бік роблять так. щоб кінчик голки потрапив у середину петлі. Виходить петелька з ниткою посередні. Цей шов застосовується в обвідках та орнаментах.

 

 

Шов «козлик». Оздоблювальний шов. Представляє собою перехрещені стібки на лицьовій стороні, а на вивороті - два ряди паралельних горизонтальних дрібних стібків. Виконують шов зліва направо стібками різної довжини. Залежно від відстані між стібками шов можна робити вузьким і широким, рідкісним і частим. Шиють зліва направо.Голка при роботі завжди повернена гострим кінцем наліво.Під час роботи тканину притримуємо в натягнутому положенні на вказівному пальці лівої руки. Нитку закріплюємо зліва в нижньому ряду (1), потім з лицьового боку робимо голкою прокол на верхній лінії праворуч ліворуч (2-3) і простягаємо нитку. Утворюється похилий стібок (1-2). Другий стібок робимо зліва направо (3-4) і закріплюємо його за допомогою голки на нижній лінії (4-5). У місцях перетину кожен новий стібок лягає поверх попереднього.

Шов «Козлик», вишитий кольоровими нитками в 2-3 і більше рядів, називається «оксамитовим», або «шотландкою». Він вимагає вдалого поєднання квітів і суворого їх чергування.

 

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1439

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота. | VI. Практична робота .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.