Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Практична робота.

- Закріплення деталей аплікації. Виконання швів «уперед голка», «назад голка», «петельний».

 

VII. Поточний інструктаж.

-Дотримання ПБП, організація робочого місця. Дотримання технологічної послідовності виконання швів.

VIII. Пояснення помилок.

 

 

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: виконати шви охайно, та правильно. Покласти їх в папку.

Принести голку, гольницю, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняну тканину однокольорову, розміром 20см*20см, ( туж саму) ,лінійка. ПБП вчити. Вчити шви.

 

XIІ. Прибирання.

 

Лабораторно - практична робота № 4.

Тема: « »

Мета:

 

Ручні шви

 

 

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

 

5.

 

 

1. Шов «вперед голка»

2. Шов «назад голка»

3. «Петельний шов»

4. «Тамбурний шов»

5. Шов «козлик»

 

 

Урок: 5.5

Тема: Технологія виконання «тамбурного шва», та шва «козлик»

Мета: -навчальна: навчити виконувати ручні шви: тамбурний шов, шов козлик.

-розвиваюча: : розвивати навички з користуванням голкою, ножицями, працювати з тканиною, дотримуватись ПБП;

-виховна: виховувати увагу, охайність, любов до праці

Обладнання:

- голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Перевірка наявності учнів, чергових.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

-- голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів.

-готові шви «вперед голка», «назад голка», «петельний шов».

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

V. Викладання нового матеріалу.

 

- Шов тамбурний, або ланцюжок, являє собою ряд петель. що виходять одна з одної. Оздоблювальний шов. Виконується він так. Шиють справа наліво. Голку з ниткою виводять на лицьовий бік. Поклавши нитку петлею і притримуючи її великим пальцем лівої руки, вводять голку з лиця навиворіт у попередній прокол і спрямовують по вивороту вниз на 3-4 нитки. Новий прокол на лицьовий бік роблять так. щоб кінчик голки потрапив у середину петлі. Виходить петелька з ниткою посередні. Цей шов застосовується в обвідках та орнаментах.

 

 

Шов «козлик». Оздоблювальний шов. Представляє собою перехрещені стібки на лицьовій стороні, а на вивороті - два ряди паралельних горизонтальних дрібних стібків. Виконують шов зліва направо стібками різної довжини. Залежно від відстані між стібками шов можна робити вузьким і широким, рідкісним і частим. Шиють зліва направо.Голка при роботі завжди повернена гострим кінцем наліво.Під час роботи тканину притримуємо в натягнутому положенні на вказівному пальці лівої руки. Нитку закріплюємо зліва в нижньому ряду (1), потім з лицьового боку робимо голкою прокол на верхній лінії праворуч ліворуч (2-3) і простягаємо нитку. Утворюється похилий стібок (1-2). Другий стібок робимо зліва направо (3-4) і закріплюємо його за допомогою голки на нижній лінії (4-5). У місцях перетину кожен новий стібок лягає поверх попереднього.

Шов «Козлик», вишитий кольоровими нитками в 2-3 і більше рядів, називається «оксамитовим», або «шотландкою». Він вимагає вдалого поєднання квітів і суворого їх чергування.

 

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1336

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота. | VI. Практична робота .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.