МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Практична робота.- Закріплення деталей аплікації. Виконання швів «уперед голка», «назад голка», «петельний».
VII. Поточний інструктаж. -Дотримання ПБП, організація робочого місця. Дотримання технологічної послідовності виконання швів. VIII. Пояснення помилок.
IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: виконати шви охайно, та правильно. Покласти їх в папку. Принести голку, гольницю, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняну тканину однокольорову, розміром 20см*20см, ( туж саму) ,лінійка. ПБП вчити. Вчити шви.
XIІ. Прибирання.
Лабораторно - практична робота № 4. Тема: « » Мета:
Ручні шви
1.
2.
3.
4.
5.
1. Шов «вперед голка» 2. Шов «назад голка» 3. «Петельний шов» 4. «Тамбурний шов» 5. Шов «козлик»
Урок: 5.5 Тема: Технологія виконання «тамбурного шва», та шва «козлик» Мета: -навчальна: навчити виконувати ручні шви: тамбурний шов, шов козлик. -розвиваюча: : розвивати навички з користуванням голкою, ножицями, працювати з тканиною, дотримуватись ПБП; -виховна: виховувати увагу, охайність, любов до праці Обладнання: - голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів. Хід уроку. І. Організаційний момент. Перевірка наявності учнів, чергових. ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; -- голка, гольниця, нитки, наперсток,мило, ножиці, бавовняна тканина однокольорова, розміром 20см*20см, лінійка. Зразки швів. -готові шви «вперед голка», «назад голка», «петельний шов». ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці V. Викладання нового матеріалу.
- Шов тамбурний, або ланцюжок, являє собою ряд петель. що виходять одна з одної. Оздоблювальний шов. Виконується він так. Шиють справа наліво. Голку з ниткою виводять на лицьовий бік. Поклавши нитку петлею і притримуючи її великим пальцем лівої руки, вводять голку з лиця навиворіт у попередній прокол і спрямовують по вивороту вниз на 3-4 нитки. Новий прокол на лицьовий бік роблять так. щоб кінчик голки потрапив у середину петлі. Виходить петелька з ниткою посередні. Цей шов застосовується в обвідках та орнаментах.
Шов «козлик». Оздоблювальний шов. Представляє собою перехрещені стібки на лицьовій стороні, а на вивороті - два ряди паралельних горизонтальних дрібних стібків. Виконують шов зліва направо стібками різної довжини. Залежно від відстані між стібками шов можна робити вузьким і широким, рідкісним і частим. Шиють зліва направо.Голка при роботі завжди повернена гострим кінцем наліво.Під час роботи тканину притримуємо в натягнутому положенні на вказівному пальці лівої руки. Нитку закріплюємо зліва в нижньому ряду (1), потім з лицьового боку робимо голкою прокол на верхній лінії праворуч ліворуч (2-3) і простягаємо нитку. Утворюється похилий стібок (1-2). Другий стібок робимо зліва направо (3-4) і закріплюємо його за допомогою голки на нижній лінії (4-5). У місцях перетину кожен новий стібок лягає поверх попереднього. Шов «Козлик», вишитий кольоровими нитками в 2-3 і більше рядів, називається «оксамитовим», або «шотландкою». Він вимагає вдалого поєднання квітів і суворого їх чергування.
Читайте також:
|
||||||||
|