МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||
VI. Практична робота.VI. Практична робота. 1.Підготовка тканин до розкроювання. 2. Розкладка лекал на тканині, крейдування. 3.Розкроювання тканини. Контроль якостi крою.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок. XI. Д/завдання: починати шити аплікацію( послідовно) Вчити ПБП., коробка з інструментами, нитки.
XII.Прибирання.
Урок:12.6 Тема:Виготовлення виробу за інструкційними картками. Мета: -навчити: виготовляти виріб за інструкційними картками -розвити: розвивати навички ручних робіт -виховувати: виховувати акуратність під час виконання ручних робіт. Обладнання: голка, наперсток, ножиці, інструкційна карта, виріб. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; -інструменти, матеріал; -почата аплікація, якість роботи. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці V. Викладання нового матеріалу. 1.У процесі виготовлення виробу треба бути уважними, дотримуватись послідовності. Якщо її не дотримуватись, будуть значні порушення та неподобства при виконанні. Стежити за якістю. Користуватися наперстком, ножицями ( не відгризати нитки зубами). Голки тримати в гольниці. 2. Повторити ПБП Інструкційна карта
Візуальна оцінка виготовленого виробу (чистота, акуратність виробу, якість виконання строчок і швів), вимірювання лінійних розмірів деталей. Контроль якості у процесі роботи: VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок. XI. Д/завдання: виготовлення виробу. ПБП повторити. Папка для презентації. Оформити. Коробка з інструментами. XII.Прибирання.
Урок: 13.7 Тема:Систематизация та узагальнення знань учнiв з теми. Читайте також:
|
||||||||||||||||||
|