Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Практична робота.

1. Добір матеріалів для виготовлення виробу, визначення їх кількості. Добір інструментів, (пристосувань).

2.Ознайомлення з лекало – викрійками можливих ляльок

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: добір інструметів та матеріалу до майбутнього виробу.

 

XII.Прибирання.

 

 

Урок:16.3

Тема:Плоскі та об’ємні іграшки.

Організація робочого місця.

Мета: -навчити: підбирати конструктивне і кольорове рішення іграшки з урахуванням типу та особливостей будови тіла іграшки, виготовляти за технологією народну та м'яку іграшки

-розвити: навички з виготовлення м'якої іграшки, застосовувати набуті знання на практиці;

-виховувати: поважливе ставлення до ручної праці.

Обладнання: готові іграшки ( плоскі та об'ємні), лекало – викрійки різних ляльок, ножиці, олівці.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

-тканина для виготовлення ляльок, інструмент, картон.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

 

V. Викладання нового матеріалу.

На початку уроку повторити ПБП та організацію робочого місця

 

Загальні правила внутрішнього розпорядку в

майстерні

1.Перед початком робіт у майстерні потрібно ознайомитись з правилами безпечної праці та особистої гігієни.

2..Приходити на заняття за кілька хвилин до дзвоника.

3.Заходити до майстерні організовано з дозволу вчителя.

4.Перед початком роботи одягнути робочий одяг (халат, або фартух, косинку). Робочий одяг має бути чистим і охайним.

5.Старанно вимити руки, протерти робочий стіл.

6.Підготувати своє робоче місце до роботи: на робочому місці не повинно бути зайвих інструментів, матеріалів; робоче місце тримати в чистоті й порядку. Інструменти повинні зберігатися в спеціальній коробці.

Приступати до виконання робіт тільки з дозволу вчителя. Працювати на своєму робочому місці, не залишати його без дозволу вчителя. Не відволікатися від роботи, не заважати працювати іншим.

7.Під час роботи світло на робоче місце повинно падати ліворуч або праворуч. Краще працювати при денному освітленні.

8.Виконуючи роботу сидячи, слід сидіти прямо, на всій поверхні стільця, на відстані 10-15см від краю стола. Відстань від очей до виробу має дорівнювати 30-35см ( неправильна робоча поза псує поставу, спричиняє швидку втомлюваність і заважає роботі органів травлення).

9. Працювати спокійно, не поспішаючи, суворо дотримуватись правил техніки безпеки, протипожежної безпеки і виробничої санітарії.

10. Роботу виконувати лише за допомогою справного інструменту та обладнання. Обережно й дбайливо поводитись з інструментами й матеріалами, використовувати їх лише за призначенням. Матеріал використовувати економно.

11. Працювати сумлінно, своєчасно і якісно виконувати доручену роботу.

12. Не вмикати електричні прилади й обладнання без дозволу вчителя, без потреби не крутити ручки й важелі швейних машин, інших пристроїв, не торкатися електричних проводів та рухомих частин механізмів.

13. За вказівкою вчителя припинити роботу й уважно вислухати його зауваження, пояснення.

 

14. У випадку одержання травми та при виявленні несправностей у швейній машині, електропрасці – негайно повідомити про це вчителя.

15. Під час перерви виходити з майстерні й провітрювати приміщення.

16. Після закінчення роботи прибрати своє робоче місце: щіткою або вологою ганчіркою ( змахувати сміття або змітати рукою – забороняється); покласти інструменти, пристрої, матеріал у відповідні місця. Залишки паперу, ниток, тканини складати у спеціально призначену для цього коробку ( або смітник).

17. Обов'язки чергових по майстерні учні повинні виконувати сумлінно і добросовісно.

18. Здати виріб вчителю для оцінювання. Зняти спецодяг.

 

Пояснити учням різницю між плоскою, та об'ємною іграшкою, залежить від наповненості, плоскі іграшки взагалі можна не наповнювати, а вкласти всередину картон. Для об'ємних іграшок роблять додаткові деталі ( животик, лапи) для створення об’єму. Зробити демонстрацію об'ємних та плоских іграшок.

 


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. Практична робота. | VI. Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.