Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Практична робота .

1. Міні маркетингові дослідження .

2. Визначення потреби у виробі:

 

Функціональні показникивідповідність виробу своєму призначенню( спорт одяг- зручний)

Естетичні п.- якість виробу, міра його краси, виразності, сучасності( машини, одяг, посуд)

Технологічніп.- складність виготовлення виробу на виробництві, застосування існуючого обладнання.

Економічні п.- затрати на процес створення, а також на користування .

Гігієнічні п. – теплозахист, гігроскопічність, воздухопроницаємість.

Орієнтовні об’єкти проектної діяльності:гольниця, листівка, серветка, килимок, настінна мініатюра, ляльки для лялькового театру, настінні прикраси (аплікація з шнурів), мішечок для подарунків, іграшки тощо.

3.Виконання кольорового ескізу обраного виробу (техніка виконання - за бажанням учня).

 

VII. Поточний інструктаж.

-консультація, підказки.

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: закінчити ескіз. Покласти його в папку.. Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці.

XIІ. Прибирання.

 

Урок:8.2

Тема: Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері).

 

Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів;

-розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами;

-виховувати: акуратність, старанність.

Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

- спец. одяг;

-Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці.

-готовий ескіз майбутнього виробу, аплікація

-папка

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-запис на дошці

 

V. Викладання нового матеріалу.

 

-Кресленняце графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії.

Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1.

Умовні позначеннявикористовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н )

Типи ліній

 

Тип лінії   Накреслення Основне призначення Товщина лінії
Суцільна товста _________   Лінії видимого контуру S=0,5…1,4мм
Суцільна тонка   _________________     Розмірні й виносні лінії, лінії побудов. Лінії штрихові, та ін.. Від s/3 до s/2
Штрихова   __ __ __ __ __     Лінії невидимого контуру Від s/3 до s/2
Штрих пунктирна   __ __ __ __     Осьові й центрові лінії Від s/3 до s/2
Штрих пунктирна з двома точками   __ __ __ __     Лінії згину розгортки Від s/3 до s/2

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.




Переглядів: 1725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота. | Виготовлення лекал.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.115 сек.