МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Практична робота .1. Міні маркетингові дослідження . 2. Визначення потреби у виробі:
Функціональні показники – відповідність виробу своєму призначенню( спорт одяг- зручний) Естетичні п.- якість виробу, міра його краси, виразності, сучасності( машини, одяг, посуд) Технологічніп.- складність виготовлення виробу на виробництві, застосування існуючого обладнання. Економічні п.- затрати на процес створення, а також на користування . Гігієнічні п. – теплозахист, гігроскопічність, воздухопроницаємість. Орієнтовні об’єкти проектної діяльності:гольниця, листівка, серветка, килимок, настінна мініатюра, ляльки для лялькового театру, настінні прикраси (аплікація з шнурів), мішечок для подарунків, іграшки тощо. 3.Виконання кольорового ескізу обраного виробу (техніка виконання - за бажанням учня).
VII. Поточний інструктаж. -консультація, підказки. VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: закінчити ескіз. Покласти його в папку.. Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. XIІ. Прибирання.
Урок:8.2 Тема: Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері).
Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів; -розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку: - спец. одяг; -Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. -готовий ескіз майбутнього виробу, аплікація -папка ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу.
-Креслення – це графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії. Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1. Умовні позначення – використовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н ) Типи ліній
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|