Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI. Практична робота.

- Виготовлення іграшки. Оздоблення.

Учні виготовлюють виріб, уважно ознайомившись зі способами оздоблення.

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

 

XI. Д/завдання: виготовлення виробу. Знати способи оздоблення виробу.

 

XII.Прибирання.

 

Урок:24.11

Тема:Заключний етап , робота з інструкційними картами.

Мета: -навчити: закінчувати виготовлення виробу, способи з'єднання деталей потайним швом.

-розвити: використовувати набуті навички та знання на практиці;

-виховувати: акуратність, увагу, любов до праці.

Обладнання: інструменти та матеріал для виготовлення м'якої іграшки

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

- виріб, елементи оздоблення

- учень називає способи набивання мякої іграшки, показує. Яким сааме матеріалом він буде набивати свою іграшку, яким чином, за допомогою якого інструменту.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

 

V. Викладання нового матеріалу.

При зборці іграшок, що зображують тварин, першими на мордочці розміщають накладку (виступаючу частину морди) і ніс. Накладка на мордочку може складатися з двох деталей, з'єднаних разом, або з однієї, стягнутої по середині. Роблять накладку з тканини або хутра світлих тонів. На накладці можна вишити або намалювати чорні крапки, провернуть через неї нитка (вуси) з корду, кольорові або безбарвної лісочки і закріпити (як описане раніше) або просто зав'язати вузлом по - середині.

Оформлення голівок ляльок. Матеріалом для лялькових голівок може служити трикотаж білий, рожевий або тілесний кольори. У залежності від розміру голівки з трикотажу вирізують коло (наприклад, діаметром 16 див) і збирають його по краї на нитку великими стібками (обметувальним швом). Нитку злегка стягають і в мішечок, що утворився, кладуть вату, після чого нитку стягають до кінця, щоб утворилася щільна кулька.

Місце зборки трикотажу повинне бути на потилиці. Це і буде голова.

З того ж трикотажу вирізують маленький кружок (діаметром приблизно 3—4 див) і роблять кульку тим же способом. Це буде ніс. Ніс пришивають трохи нижче центральної лінії лицьової частини голови.

Щоб особа була більш приваблива, можна зробити утяжку його в такий спосіб: намічаємо олівцем крапки на місці очей «А» і в куточках рота «Б» (як на малюнку), потім голкою з подвійною ниткою проходимо з крапки «А» у крапку «Б» по вертикальній лінії, нитку злегка стягаємо, після чого таким же шляхом проходимо з крапки «Б» у крапку «А», стягши небагато нитку, закріплюємо її в крапці «А».

Мал. 2.15. Оформлення голівок ляльок

 

Стягати нитку потрібно до такого ступеня, щоб очна западина вийшла на центральній лінії особи. Завдяки такий утяжці, на особі виходять щоки. В очні западини пришивають або приклеюють ока. Рот малюють або вишивають стебельчастим швом червоною ниткою муліне. Такою ж утяжкою можна користуватися при оформленні голівок тварин.


Читайте також:

  1. III. Практична частина.
  2. IV. Практична робота.
  3. IV. Практична частина
  4. VI. Домашня робота.
  5. VI. Практична робота .
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота.
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1032

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота. | VI. Практична робота.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.