МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Практична робота.- Виготовлення іграшки. Оздоблення. Учні виготовлюють виріб, уважно ознайомившись зі способами оздоблення.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: виготовлення виробу. Знати способи оздоблення виробу.
XII.Прибирання.
Урок:24.11 Тема:Заключний етап , робота з інструкційними картами. Мета: -навчити: закінчувати виготовлення виробу, способи з'єднання деталей потайним швом. -розвити: використовувати набуті навички та знання на практиці; -виховувати: акуратність, увагу, любов до праці. Обладнання: інструменти та матеріал для виготовлення м'якої іграшки Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - виріб, елементи оздоблення - учень називає способи набивання мякої іграшки, показує. Яким сааме матеріалом він буде набивати свою іграшку, яким чином, за допомогою якого інструменту. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу. При зборці іграшок, що зображують тварин, першими на мордочці розміщають накладку (виступаючу частину морди) і ніс. Накладка на мордочку може складатися з двох деталей, з'єднаних разом, або з однієї, стягнутої по середині. Роблять накладку з тканини або хутра світлих тонів. На накладці можна вишити або намалювати чорні крапки, провернуть через неї нитка (вуси) з корду, кольорові або безбарвної лісочки і закріпити (як описане раніше) або просто зав'язати вузлом по - середині. Оформлення голівок ляльок. Матеріалом для лялькових голівок може служити трикотаж білий, рожевий або тілесний кольори. У залежності від розміру голівки з трикотажу вирізують коло (наприклад, діаметром 16 див) і збирають його по краї на нитку великими стібками (обметувальним швом). Нитку злегка стягають і в мішечок, що утворився, кладуть вату, після чого нитку стягають до кінця, щоб утворилася щільна кулька. Місце зборки трикотажу повинне бути на потилиці. Це і буде голова. З того ж трикотажу вирізують маленький кружок (діаметром приблизно 3—4 див) і роблять кульку тим же способом. Це буде ніс. Ніс пришивають трохи нижче центральної лінії лицьової частини голови. Щоб особа була більш приваблива, можна зробити утяжку його в такий спосіб: намічаємо олівцем крапки на місці очей «А» і в куточках рота «Б» (як на малюнку), потім голкою з подвійною ниткою проходимо з крапки «А» у крапку «Б» по вертикальній лінії, нитку злегка стягаємо, після чого таким же шляхом проходимо з крапки «Б» у крапку «А», стягши небагато нитку, закріплюємо її в крапці «А». Мал. 2.15. Оформлення голівок ляльок
Стягати нитку потрібно до такого ступеня, щоб очна западина вийшла на центральній лінії особи. Завдяки такий утяжці, на особі виходять щоки. В очні западини пришивають або приклеюють ока. Рот малюють або вишивають стебельчастим швом червоною ниткою муліне. Такою ж утяжкою можна користуватися при оформленні голівок тварин. Читайте також:
|
||||||||
|