МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VI. Практична робота.VI. Практична робота. - Виготовлення іграшки. Оздоблення. VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: виготовлення іграшки, закінчення роботи. Зошит.
XII.Прибирання.
Урок:25.12 Тема:Визначення орієнтовної собівартості виробу.
Мета: -навчити: робити розрахунок собівартості виробу, аналіз виконаної роботи; -розвити: навички розрарахунка собівартості готового виробу, використовувати набуті знання на практиці; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: виріб, інструменти, та матеріал, таблиця розрахунка собівартості виробу, таблиця ПБП при виконанні ручних швейних робіт. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - виріб, інструменти для закінчення виготовлення виробу; - зошит. ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу. Тепер,коли ми з вами майже закінчили виготовлення та оздоблення свого виробу – м'якої іграшки, можна зробити розрахунок собівартості виробу. Робиться він для того, щоб ви знали та вміли підрахувати затрачену суму на виготовлення його, а після цього змогли проаналізувати : чи варто було його виготовляти? Чи краще та простіше було б придбати іграшку готову, у будь – якому магазині, та не витрачаючи час на її виготовлення? А також змогли замислитись: чи змогли б ви знайти в магазині таку ж саму річ? Неповторну! Улюблену! Зроблену з любов'ю! Для того, щоб ви зробили розрахунок собівартості, нам потрібно скласти не дуже складну таблицю, а саме таку: (учні замальовують шапочку таблиці, вчитель роз’яснює як її складати далі, що підставляти, як розраховувати).
Таблиця розрахунку собівартості виробу
Лампа – 100Вт 1 кВт = 1000 Вт Робота – 10 годин 1 кВт = 30 копійок 100 Вт * 10 годин = 1000 Вт = 1 кВт * 30 копійок = 30 копійок - Розрахунок собівартості виробу. Учні роблять розрахунок собівартості свого виробу, враховуючи весь свій затрачений матеріал.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок.
XI. Д/завдання: покласти в проект розрахунок собівартості, виконаний на чистову. Закінчити виготовлення виробу. Повторити весь вивчений матеріал. Підготуватись до захисту проекту. Підготувати запитання до інших ( під час захисту проекту, за весь вивчений матеріал, починаючи з ПБП), покласти запитання в папку, щоб не загубити. Повторити критерії оцінювання виробу.
XII.Прибирання.
Урок:26.13 Тема:Систематизация та узагальнення знань учнiв з теми. Презентація виготовленого виробу. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|