Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виготовлення лекал.

Виготовлення лекал.

VI. Практична робота .

 

1.Виконання креслень в заданому масштабі.

 

VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП

VIII. Пояснення помилок.

IX. Демонстрація кращих робіт.

X. Оцінювання. Пояснення помилок.

XI. Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами)

 

XII.Прибирання.

 

 

Лабораторно - практична робота № 8 .

Тема: «Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері)»

Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів;

-розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами;

-виховувати: акуратність, старанність.

Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці.

Хід уроку.

-Кресленняце графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії.

Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1.

Умовні позначеннявикористовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н )

Типи ліній

 

Тип лінії   Накреслення Основне призначення Товщина лінії
Суцільна товста     Лінії видимого контуру S=0,5…1,4мм
Суцільна тонка   _________________     Розмірні й виносні лінії, лінії побудов. Лінії штрихові, та ін.. Від s/3 до s/2
Штрихова   __ __ __ __ __   Лінії невидимого контуру Від s/3 до s/2
Штрих пунктирна   __ __ __ __   Осьові й центрові лінії Від s/3 до s/2
Штрих пунктирна з двома точками   __ __ __ __     Лінії згину розгортки Від s/3 до s/2

 

Практична робота.

 

1.Виконання креслень в заданому масштабі.

 

Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами)

Урок 9.3

Тема:Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини.

Мета: -навчити: навчити визначати полотняне переплетення ниток у тканині, напрямок ниток основи і піткання, вибирати тканину для пошиття виробу, ознайомити учнів із найпростішими переплетіннями ниток у тканинах,визначати лицьовий та зворотній сторони тканини.

-розвити: розвивати навички підбору тканини для виготовлення швейних виробів;

-виховувати: виховувати акуратність під час виконання практичних робіт.

Обладнання: колекція «Ткацькі переплетення», таблиця «Види тканин», зразки тканин, схеми ткацьких переплетень.

Хід уроку.

І. Організаційний момент.

ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку:

-спец одяг;

- готові лекала ( покласти в папку), підібрана тканина до майбутнього виробу, нитки, фурнітура, ножиці,( коробка з інструментами)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

-формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці.

IV. Повідомлення теми.

-Запис на дошці

 

V. Викладання нового матеріалу.

 

Якщо із тканини висмикнути нитку, розпушити її, то можна побачити, що вона складається з великої кількості тоненьких гнучких ворсинок - волокон. Волокна бувають натуральні і хімічні.

 

НАТУРАЛЬНІ ВОЛОКНА

 

Волокна рослинногоВолокна тваринногоВолокна мінерального

походження походження походження

бавовник льон шовкопряд вівці азбест

 

Усі волокна, які йдуть на виготовлення тканин, ниток, наз. текстильнимиволокнами.

 

 

Ознаки лицьового і виворітного боків тканини:

1. У тканини на лицьовому боці малюнок яскравіший і чіткіший.

2. У гладко фарбованих тканин лицьовий бік більш гладенький, а виворітний - більш ворсистий.

3. Кількість вузликів, петельок, кінців обірваних ниток на лицьовому боці менша, ніж з вивороту.

4. У тканин з гладкою поверхнею( атлас, сатин) лицьовий бік блискучий, а з виворітного – матовий.

5. У ворсових тканин на лицьовому боці розміщений довгий ворс, а виворітний бік може мати короткий ворс, або бути без ворсу.

Визначення ниті основи і утоку:


Читайте також:

  1. Вибір способу виготовлення заготовки. Попереднє проектування заготовки.
  2. Виготовлення виробів з полімерних матеріалів
  3. Виготовлення виробів на основі рідких полімерів
  4. Виготовлення гайок і шайб.
  5. Виготовлення деталей із склопластика
  6. Виготовлення дисків.
  7. Виготовлення до обробки яєць
  8. Виготовлення з кремів бордюрів, орнаменту, квітів і т.д
  9. Виготовлення зірочок.
  10. Виготовлення зубів і штифтів.
  11. Виготовлення колінчатих валів і осей.
  12. Виготовлення ланок ланцюгів.




Переглядів: 1333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Практична робота . | VI. Практична робота .

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.