МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Виготовлення лекал.Виготовлення лекал. VI. Практична робота .
1.Виконання креслень в заданому масштабі.
VII. Поточний інструктаж. Дотримання ПБП VIII. Пояснення помилок. IX. Демонстрація кращих робіт. X. Оцінювання. Пояснення помилок. XI. Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами)
XII.Прибирання.
Лабораторно - практична робота № 8 . Тема: «Застосування методу фантазування у створенні нових об’єктів (вибір об’єкта, перенесення його у фантастичні умови, уявлення фантастичного образу і відтворення його на папері)» Мета: -навчити: ознайомити учнів з типами креслярських ліній, способами відтворення фантастичних образів; -розвити: вміння користуватися креслярськими інструментами; -виховувати: акуратність, старанність. Обладнання: Папір для креслення та для створення лекал, креслярські інструменти, ножиці. Хід уроку. -Креслення – це графічне зображення виробу або його складової частини із зазначенням розмірів, масштабу, та інших даних, необхідних для його виготовлення і контролю. Креслення виконують за допомогою креслярських інструментів – олівця, циркуля, лінійки, або комп’ютерним способом. Креслення виконують лініями різної товщини і начерку. Кожна лінія має своє призначення. Буквою s умовно позначають товщину основної лінії, яку взято за одиницю. Довжина штрихів та відстань між штрихами в штрих пунктирній та штриховій лініях мають бути приблизно однакові по всій лінії. Оскільки навколишні предмети не завжди можна зобразити на аркуші паперу в натуральну величину, застосовують збільшені або зменшені зображення. Відношення лінійних розмірів на зображенні до справжніх розмірів предмета наз. масштабом. Так, зображення у натуральну величину має М 1:1, зменшене удвічі – М 1:2, збільшене вчетверо – М 4:1. Умовні позначення – використовують при кресленні, позначають початок та кінець відрізка великими літерами ( від т. А вниз провести вертикаль. Знайти необхідну величину, за мірками – 20 см , це буде т. Н ) Типи ліній
Практична робота.
1.Виконання креслень в заданому масштабі.
Д/завдання: закінчити креслення, принести готові лекала ( покласти в папку), підібрати тканину до майбутнього виробу, нитки, фурнітуру, ножиці,( коробку з інструментами) Урок 9.3 Тема:Конструкційні матеріали та їх вибір. Короткі відомості про текстильні волокна. Будова тканини (основа, піткання, пруг). Лицьовий і виворітній боки тканини. Мета: -навчити: навчити визначати полотняне переплетення ниток у тканині, напрямок ниток основи і піткання, вибирати тканину для пошиття виробу, ознайомити учнів із найпростішими переплетіннями ниток у тканинах,визначати лицьовий та зворотній сторони тканини. -розвити: розвивати навички підбору тканини для виготовлення швейних виробів; -виховувати: виховувати акуратність під час виконання практичних робіт. Обладнання: колекція «Ткацькі переплетення», таблиця «Види тканин», зразки тканин, схеми ткацьких переплетень. Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ. Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; - готові лекала ( покласти в папку), підібрана тканина до майбутнього виробу, нитки, фурнітура, ножиці,( коробка з інструментами) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу.
Якщо із тканини висмикнути нитку, розпушити її, то можна побачити, що вона складається з великої кількості тоненьких гнучких ворсинок - волокон. Волокна бувають натуральні і хімічні.
НАТУРАЛЬНІ ВОЛОКНА
Волокна рослинногоВолокна тваринногоВолокна мінерального походження походження походження бавовник льон шовкопряд вівці азбест
Усі волокна, які йдуть на виготовлення тканин, ниток, наз. текстильнимиволокнами.
Ознаки лицьового і виворітного боків тканини: 1. У тканини на лицьовому боці малюнок яскравіший і чіткіший. 2. У гладко фарбованих тканин лицьовий бік більш гладенький, а виворітний - більш ворсистий. 3. Кількість вузликів, петельок, кінців обірваних ниток на лицьовому боці менша, ніж з вивороту. 4. У тканин з гладкою поверхнею( атлас, сатин) лицьовий бік блискучий, а з виворітного – матовий. 5. У ворсових тканин на лицьовому боці розміщений довгий ворс, а виворітний бік може мати короткий ворс, або бути без ворсу. Визначення ниті основи і утоку: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|