МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||
Контроль знань.Презентація результатів проектної діяльності. Оцінювання результатів проектної діяльності. Мета: -навчити: узагальнити та систематизувати знання учнів за тематичним блоком «Конструювання та виготовлення виробів з текстильних і нетканих матеріалів.» -розвити: розвивати навички виконання оздоблювальних робіт; -виховувати: акуратність під час виконання робіт. Обладнання: коробка з інструментами, папка, виріб готовий ( майже готовий) Хід уроку. І. Організаційний момент. ІІ Перевірка знань, готовності учнів до уроку: -спец одяг; -коробка з інструментами, папка, виріб готовий (майже готовий) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. -формування позитивного ставлення учнів до навчальної діяльності на уроці. IV. Повідомлення теми. -Запис на дошці
V. Викладання нового матеріалу. 1. Повторити ПБП Шпильки зберігати в спеціальній коробці. Приколюючи викрійки до тканини, шпильки спрямовані вістрям в один бік. Ножиці кладуть праворуч, із зімкнутими лезами. Не класти ножиці на тканину. Під час розкроювання притримувати тканину пальцями лівої руки. Розміщуючи їх на безпечному відстані від леза ножиць. Передавати ножиці із замкнутими лезами , кільцями вперед.
2. Назвіть види швів, які ви використовували під час виконання виробу? Вперед голка, назад голка, петельний, тамбурний.
3. Види настилу тканини. Настили тканин: « у згин», « у розгортку».
4.Послідовність виготовлення. - ВТО тканини, перевірка на дефекти - Розмічання -Розкрій, різання -Намічання місця знаходження аплікації -Наметування, швом «вперед голка» -Обробка країв аплікації, швом «петельний» - З'єднання бокових сторон мішочка з виворітної сторони -Закріплення верхнього зрізу, шов «назад голка» - Оздоблення ( шнур, прикраси) - Перевірка якості.
5. Правила розмічання. Деталі на заготовці розміщують так, щоб відходи були якнайменшими. Якщо виріб складається з великих і дрібних деталей, то спочатку на заготовці розміщують лекала великих деталей, а потім малими заповнюють усі проміжки. При нанесенні контурів деталей слід враховувати припуски на їх обробку. Розмічання здійснюють з урахуванням напрямку розміщення матеріалу. Спочатку необхідно розмітити усі деталі майбутнього виробу, перевірити їх кількість, правильність розташування, й лише після цього вирізати деталі. Розмічання більшості матеріалів розпочинають від базової сторони. Це кромка.
6. Що таке ескіз виробу? Ескіз - це конструкторський документ, виконаний без застосування креслярських інструментів( від руки) з дотриманням на око пропорцій між частинами предмета.
7.Назвіть типи ліній, які використовують при кресленні?
8. До натуральних волокон відносяться..? Бавовна, льон( рослинне походження), шовк, вовна ( тваринне походження)
Читайте також:
|
|||||||||||||
|