МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практична роботаТема. Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск. Урок 23 Мета: 1. Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. 2. Сформувати вміння зберігати створений документ на диск. 3. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. 3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки. Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І.Організаційний момент. Техніка безпеки. На сьогоднішньому уроці я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці. ? Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя? ? Як слід сидіти за комп’ютером? ? Якою повинна бути відстань від очей до екрана монітора? Чому? ІІ. Перевірка домашнього завдання. ІІІ. Актуалізація опорних знань. - Якою клавішею можна видалити символ справа від курсору? А зліва? А виділене слово, рядок, чи абзац? - Якою клавішею курсор переміщується на початок рядка? А в кінець ? - Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами? IV.Вивчення нового матеріалу . 1. Вступна бесіда. Ви вже знаєте, що інформація може бути подана у різних формах – у вигляді тексту, малюнка, звукового повідомлення. Тексти теж бувають різними. 2. Робота з підручником. (ст. 46) Виконання завдань №1-3 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Косооке зайченятко – Довгі вушка, гарні лапки – Повернулось вправо, вліво, Головою покрутило. Пострибало, потягнулось, За морквинами нагнулось. І почало їх збирать – Один, два, три, чотири, п’ять. Першу, другу – мамі й тату. Дві морквини – сестрі й брату. На пеньочок тихо сіло, П’яту моркву смачно з’їло. V. Робота з комп’ютером Придумай художній або науково-популярний текст. Набери його в текстовому редакторі WordPad.Можеш скористатися одним із текстів, наведених нижче. На галявині Ми вийшли на галявину, осяяну ласкавим сонечком. Усюди грали яскравими вогниками барвисті квіти. Ми з Наталкою вирішили сплести віночок з ромашок. Он їх скільки — білі, жовті! Вуалехвіст Зі звичайного карася вивели в Китаї золотих рибок. Вони бувають різного забарвлення: золотаво-червоні, біло-рожеві, чорно-золотисті. Є породи з довгим «вуалевим» хвостом. Пам'ятай!Коли при введенні тексту курсор доходить до краю рядка, він автоматично переходить на наступний рядок. Клавішу Еnter треба натискати тільки в тому разі, коли хочеш почати новий абзац. Релаксація Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі. VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 47) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 46-47. Робочий зошит. Урок 22(№4,5)
Читайте також:
|
||||||||
|