Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практична робота

Тема. Текстовий редактор WordPad. Запис документа на диск.

Урок 23

Мета: 1. Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст.

2. Сформувати вміння зберігати створений документ на диск.

3. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість.

3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки.

Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І.Організаційний момент. Техніка безпеки.

На сьогоднішньому уроці я бажаю вам продемонструвати свою творчість, проявити активність, не втрачати гарний настрій. Тож усміхнімося одне одному. Від цього буде залежатиме продуктивність праці на уроці.

? Чи можна розпочинати роботу з комп’ютером без дозволу вчителя?

? Як слід сидіти за комп’ютером?

? Якою повинна бути відстань від очей до екрана монітора? Чому?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

- Якою клавішею можна видалити символ справа від курсору? А зліва? А виділене слово, рядок, чи абзац?

- Якою клавішею курсор переміщується на початок рядка? А в кінець ?

- Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами?

IV.Вивчення нового матеріалу .

1. Вступна бесіда.

Ви вже знаєте, що інформація може бути подана у різних формах – у вигляді тексту, малюнка, звукового повідомлення. Тексти теж бувають різними.

2. Робота з підручником. (ст. 46)

Виконання завдань №1-3 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Косооке зайченятко –

Довгі вушка, гарні лапки –

Повернулось вправо, вліво,

Головою покрутило.

Пострибало, потягнулось,

За морквинами нагнулось.

І почало їх збирать –

Один, два, три, чотири, п’ять.

Першу, другу – мамі й тату.

Дві морквини – сестрі й брату.

На пеньочок тихо сіло,

П’яту моркву смачно з’їло.

V. Робота з комп’ютером

Придумай художній або науково-популярний текст. Набери його в текстовому редакторі WordPad.Можеш скористатися одним із текстів, наведених нижче.

На галявині

Ми вийшли на галявину, осяяну ласкавим сонечком. Усюди грали яскравими вогниками барвисті квіти. Ми з Наталкою вирішили сплес­ти віночок з ромашок. Он їх скільки — білі, жовті!

Вуалехвіст

Зі звичайного карася вивели в Китаї золотих рибок. Вони бувають різного забарвлення: золотаво-червоні, біло-рожеві, чорно-золотисті. Є породи з довгим «вуалевим» хвостом.

Пам'ятай!Коли при введенні тексту курсор доходить до краю рядка, він автоматично переходить на наступний ря­док. Клавішу Еnter треба натискати тільки в тому разі, коли хочеш почати новий абзац.

Релаксація

Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 47)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 46-47.

Робочий зошит. Урок 22(№4,5)

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 535

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Практична робота

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.