МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практична роботаУрок 24 Тема. Введення і форматування віршованих текстів. Текстовий редактор WordPad. Мета: 1. Вдосконалювати вміння вводити, форматувати і редагувати текст. 2. Сформувати вміння редагувати і форматувати віршовані тексти. 3. Розвивати логічне мислення, уяву, творчість. 3. Формувати вміння аналізувати і робити висновки. Обладнання: текстовий редактор, підручник, робочий зошит. Хід уроку І.Організаційний момент. Техніка безпеки. Ми з вами знаходимося у комп’ютерному класі. Як ви думаєте, чи правильно вчинили учні, прийшовши на урок інформатики у комп’ютерний клас? Наприклад : 1. Миколка, витерши дошку мокрою ганчіркою, сів працювати за комп’ютер. · Чи порушив він правила техніки безпеки? · Якщо так, то які? 2. Оленка не встигла на перерві з’їсти весь бутерброд і з ним прийшла до комп’ютерного класу? · Яке правило техніки безпеки порушила Оленка? 3. Галинка, яка була дуже старанною ученицею, виконуючи на комп’ютері завдання, присунулась надто близько до екрана монітора. · Чи порушила вона правила техніки безпеки? ІІ. Перевірка домашнього завдання. - Скільки коротунчиків було на космічному кораблі? - Хто яку маску надягнув? ІІІ. Актуалізація опорних знань. - У яких формах можна подати інформацію? - Які типи текстів ми вивчили на минулому уроці ? - Якою клавішею можна розпочати новий абзац? А поставити проміжок між словами? IV.Вивчення нового матеріалу . 1. Вступна бесіда. Художні тексти бувають прозові і віршовані. Вони по-різному сприймаються людиною. Пригадайте, чим віршований текст відрізняється від прозового? 2. Робота з підручником. (ст. 48) Виконання завдань №1,3 робочого зошита 4. Фізкультхвилинка. Ми всі дружно працювали, А тепер рівненько стали! Руки вгору підняли, підтягнулися. Опустили руки вниз, посміхнулися. Нахилились вправо, вліво. Сіли на місця красиво. V. Робота з комп’ютером Відкрий текстовий редактор.Завантаж з папки «4 клас»,що на диску D:, файл «Урок 24.doc». Прочитай текст. Ти помітив, що цей текст віршований, але неправильно розбитий на рядки? Розбий його на рядки правильно. Не забудь про великі літери на початку кожного рядка. Розташуй вірш посередині екрана. Відформатуй заголовок. Релаксація Уявіть перед собою колесо велосипеда, яке обертається, та, помітивши на ньому певну точку, слідкуйте за обертом цієї точки. Спочатку в один бік, а потім в інший. Повторіть тричі. VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 49) VIІ. Підсумок уроку. - Чи цікаво було працювати на уроці? - Що найбільше сподобалося робити? - Що видалося найважчим? - Про що хотіли б дізнатися більше? - Де ми можемо використати набуті знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник с. 48-49. Робочий зошит. Урок 23(№2,4) Читайте також:
|
||||||||
|