МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Заходи попередження травм на заняттях гімнастикою.Методика навчання Перекид вперед з упору присівши (в групуванні): прийняти упор присівши, руки трохи вперед; переносячи центр ваги на руки, згинаючи їх, відштовхнутись ногами і, енергійно згрупувавшись, перевернутись через голову до упору присівши При навчанні перекиду часто трапляються такі помилки: 1. Недостатнє групування при перевертанні. 2. Неправильне положення рук в упорі присівши (руки при опорі розміщені близько до ніг). 3. Відсутність поштовху ногами. 4. Обпирання головою об підлогу. 5. Втрата напрямку, відхід вбік. Стійка на лопатках. Ця вправа виконується з положення лежачи на спині. Піднімаючи ноги і тулуб, зіпертися на потилицю і лопатки, лікті поставити на підлогу (ближче один до одного), руками обхопити поперек, ноги вертикально вгору (носки відтягнуті), таз подати вперед.
Заняття акробатичними вправами проводяться у формі уроку, а також включаються до тренувань спортсменів і комплексних уроків з фізичного виховання. Для підготовки основних вправ школярам до виконання, передбачених планом занять, рекомендується проробити спеціальні підготовчі вправи: 1. Згинання, розгинання й обертові рухи в променево-зап’ясних, ліктьових і плечових суглобах. 2. Різновиди ходьби на: носках, зовнішній і внутрішній сторонах стіп, у напівсиді й сиді. 3. Біг високо піднімаючи стегна й із прискореннями. 4. Різноманітні стрибки на одній і обох ногах, у напівсіді й сіді, на місці й із просуваннями (уперед, назад, у сторони). 5. Нахили й кругові рухи тулубом і головою з поступовими при скореннями. 6. Почергові й одночасні згинання рук і ніг, а також змахи ними з поступовим збільшенням амплітуди. До розминки доцільно включати вправи на увагу й розвито и швидкості реакції. Доцільно повторювати раніше вивчені акробатичні елементи (темповий підскік, способи групування, найпростіші стійки, перевороти та ін.). На початку основної частини, як правило, вивчаються нові вправи, а потім удосконалюються елементи та їхні поєднання, засвоєні на попередніх заняттях. Для збільшення щільності уроку найпростіші вправи зазвичай вивчаються груповим і потоковим способами. На уроках і змаганнях викладач зобов’язаний забезпечити учням повну безпеку. Недотримання правил навчання нерідко призводить до травм. Аналіз більшості отриманих гімнастами травм свідчить про те, що вони є наслідком: 1) недооцінки або неправильного використання прийомів фізичної допомоги й страховки; 2) недотримання правил організації занять; 3) порушення методики й режиму тренування; 4) відсутності регулярного медичного контролю; 5) відсутності систематичної виховної роботи; 6) нерегулярної перевірки якості устаткування й інвентарю, а також відсутності контролю за установкою снарядів. Читайте також:
|
||||||||
|