МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заходи попередження травм на заняттях гімнастикою.Методика навчання Перекид вперед з упору присівши (в групуванні): прийняти упор присівши, руки трохи вперед; переносячи центр ваги на руки, згинаючи їх, відштовхнутись ногами і, енергійно згрупувавшись, перевернутись через голову до упору присівши При навчанні перекиду часто трапляються такі помилки: 1. Недостатнє групування при перевертанні. 2. Неправильне положення рук в упорі присівши (руки при опорі розміщені близько до ніг). 3. Відсутність поштовху ногами. 4. Обпирання головою об підлогу. 5. Втрата напрямку, відхід вбік. Стійка на лопатках. Ця вправа виконується з положення лежачи на спині. Піднімаючи ноги і тулуб, зіпертися на потилицю і лопатки, лікті поставити на підлогу (ближче один до одного), руками обхопити поперек, ноги вертикально вгору (носки відтягнуті), таз подати вперед.
Заняття акробатичними вправами проводяться у формі уроку, а також включаються до тренувань спортсменів і комплексних уроків з фізичного виховання. Для підготовки основних вправ школярам до виконання, передбачених планом занять, рекомендується проробити спеціальні підготовчі вправи: 1. Згинання, розгинання й обертові рухи в променево-зап’ясних, ліктьових і плечових суглобах. 2. Різновиди ходьби на: носках, зовнішній і внутрішній сторонах стіп, у напівсиді й сиді. 3. Біг високо піднімаючи стегна й із прискореннями. 4. Різноманітні стрибки на одній і обох ногах, у напівсіді й сіді, на місці й із просуваннями (уперед, назад, у сторони). 5. Нахили й кругові рухи тулубом і головою з поступовими при скореннями. 6. Почергові й одночасні згинання рук і ніг, а також змахи ними з поступовим збільшенням амплітуди. До розминки доцільно включати вправи на увагу й розвито и швидкості реакції. Доцільно повторювати раніше вивчені акробатичні елементи (темповий підскік, способи групування, найпростіші стійки, перевороти та ін.). На початку основної частини, як правило, вивчаються нові вправи, а потім удосконалюються елементи та їхні поєднання, засвоєні на попередніх заняттях. Для збільшення щільності уроку найпростіші вправи зазвичай вивчаються груповим і потоковим способами. На уроках і змаганнях викладач зобов’язаний забезпечити учням повну безпеку. Недотримання правил навчання нерідко призводить до травм. Аналіз більшості отриманих гімнастами травм свідчить про те, що вони є наслідком: 1) недооцінки або неправильного використання прийомів фізичної допомоги й страховки; 2) недотримання правил організації занять; 3) порушення методики й режиму тренування; 4) відсутності регулярного медичного контролю; 5) відсутності систематичної виховної роботи; 6) нерегулярної перевірки якості устаткування й інвентарю, а також відсутності контролю за установкою снарядів. Читайте також:
|
||||||||
|