МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Конкуренція.Обсяги продажу. Інфраструктура. Інфраструктура аналізується: 1) у цілому по регіону; 2) за місцем знаходження підприємства з погляду можливостей використання його переваг. Інфраструктура регіону характеризується: § кількістю залізниць та автомобільних шляхів з твердим покриттям; § наявністю й ефективністю мереж зв’язку; § станом каналів збуту тощо. За місцем знаходження підприємства вивчаються: площа земельних ділянок; географічні особливості (віддаленість від споживачів, постачальників, наявність залізниць, автошляхів, аеропортів, об’єктів водопостачання, енергозабезпечення тощо); екологічний вплив виробництва на довкілля, і навпаки; можливості утилізації побічних продуктів і знищення відходів виробництва на місці. Результати аналізу: § оцінка ступеня розвитку регіональної інфраструктури; § оцінка переваг і недоліків місцезнаходження підприємства. Аналіз обсягів продажу має завдання: визначити фактори ринку, що впливають на збут; кількісно оцінити частку ринку підприємства. Аналіз факторів ринку, що впливають на збут, має визначити щонайменше: стадію відтворювального (життєвого) циклу галузі; прибутковість активів галузі; прибутковість продажу у галузі; експортний потенціал галузі; загальну місткість ринку; мотивацію споживачів; еластичність попиту на продукцію галузі; рівень платоспроможного попиту на продукцію галузі; умови збуту на ринку; галузеві ризики; ситуацію на суміжних товарних ринках. Кількісна оцінка частки ринку підприємства здійснюється: за споживачами; регіональними ринками (внутрішніми та зовнішніми); продуктами. Результати аналізу: кількісна та якісна оцінка факторів, що впливають на обсяг продажу в галузі (на ринку); оцінка галузевих ризиків; кількісна оцінка частки ринку підприємства. Аналіз конкуренції передбачає: § аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства; § аналіз конкурентних ринків. Аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства має завданням дослідити діяльність конкурентів і полягає у визначенні: основних конкурентів, що володіють найбільшою часткою ринку; конкурентів, які найбільш динамічно розвиваються; переваг і недоліків нематеріальних активів конкурентів; результатів діяльності конкурентів (виробничих і фінансових); рекламних засобів та збутової організації конкурентів; НДДКР конкурентів – основних напрямів, обсягів витрат тощо; бар’єрів для проникнення на ринок і виходу з нього. Аналіз конкурентних ринків дає змогу оцінити прибутковість, безпечність і ліквідність інвестицій як в акції підприємств галузі, так і в інші інструменти фондового ринку. Результати аналізу: оцінка конкурентного напруження на ринку (у галузі); оцінка ефективності альтернативних способів інвестування. Зовнішнє середовище господарювання У ході інвестиційного аналізу ринку оцінюється зовнішнє середовище господарювання підприємства як сукупність факторів, що безпосередньо впливають на діяльність підприємства і, в свою чергу, зазнають впливу з боку останнього. Результати оцінки: характеристика зовнішнього середовища за параметрами: – складності; – взаємопов’язаності факторів; – рухомості; – невизначеності; – ворожості.
8.3. Оцінка акцій (пакета акцій)
Читайте також:
|
||||||||
|