МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конкуренція.Обсяги продажу. Інфраструктура. Інфраструктура аналізується: 1) у цілому по регіону; 2) за місцем знаходження підприємства з погляду можливостей використання його переваг. Інфраструктура регіону характеризується: § кількістю залізниць та автомобільних шляхів з твердим покриттям; § наявністю й ефективністю мереж зв’язку; § станом каналів збуту тощо. За місцем знаходження підприємства вивчаються: площа земельних ділянок; географічні особливості (віддаленість від споживачів, постачальників, наявність залізниць, автошляхів, аеропортів, об’єктів водопостачання, енергозабезпечення тощо); екологічний вплив виробництва на довкілля, і навпаки; можливості утилізації побічних продуктів і знищення відходів виробництва на місці. Результати аналізу: § оцінка ступеня розвитку регіональної інфраструктури; § оцінка переваг і недоліків місцезнаходження підприємства. Аналіз обсягів продажу має завдання: визначити фактори ринку, що впливають на збут; кількісно оцінити частку ринку підприємства. Аналіз факторів ринку, що впливають на збут, має визначити щонайменше: стадію відтворювального (життєвого) циклу галузі; прибутковість активів галузі; прибутковість продажу у галузі; експортний потенціал галузі; загальну місткість ринку; мотивацію споживачів; еластичність попиту на продукцію галузі; рівень платоспроможного попиту на продукцію галузі; умови збуту на ринку; галузеві ризики; ситуацію на суміжних товарних ринках. Кількісна оцінка частки ринку підприємства здійснюється: за споживачами; регіональними ринками (внутрішніми та зовнішніми); продуктами. Результати аналізу: кількісна та якісна оцінка факторів, що впливають на обсяг продажу в галузі (на ринку); оцінка галузевих ризиків; кількісна оцінка частки ринку підприємства. Аналіз конкуренції передбачає: § аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства; § аналіз конкурентних ринків. Аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства має завданням дослідити діяльність конкурентів і полягає у визначенні: основних конкурентів, що володіють найбільшою часткою ринку; конкурентів, які найбільш динамічно розвиваються; переваг і недоліків нематеріальних активів конкурентів; результатів діяльності конкурентів (виробничих і фінансових); рекламних засобів та збутової організації конкурентів; НДДКР конкурентів – основних напрямів, обсягів витрат тощо; бар’єрів для проникнення на ринок і виходу з нього. Аналіз конкурентних ринків дає змогу оцінити прибутковість, безпечність і ліквідність інвестицій як в акції підприємств галузі, так і в інші інструменти фондового ринку. Результати аналізу: оцінка конкурентного напруження на ринку (у галузі); оцінка ефективності альтернативних способів інвестування. Зовнішнє середовище господарювання У ході інвестиційного аналізу ринку оцінюється зовнішнє середовище господарювання підприємства як сукупність факторів, що безпосередньо впливають на діяльність підприємства і, в свою чергу, зазнають впливу з боку останнього. Результати оцінки: характеристика зовнішнього середовища за параметрами: – складності; – взаємопов’язаності факторів; – рухомості; – невизначеності; – ворожості.
8.3. Оцінка акцій (пакета акцій)
Читайте також:
|
||||||||
|