Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Конкуренція.

Обсяги продажу.

Інфраструктура.

Інфраструктура аналізується:

1) у цілому по регіону;

2) за місцем знаходження підприємства з погляду можливостей використання його переваг.

Інфраструктура регіону характеризується:

§ кількістю залізниць та автомобільних шляхів з твердим покриттям;

§ наявністю й ефективністю мереж зв’язку;

§ станом каналів збуту тощо.

За місцем знаходження підприємства вивчаються:

площа земельних ділянок;

географічні особливості (віддаленість від споживачів, постачальників, наявність залізниць, автошляхів, аеропортів, об’єктів водопостачання, енергозабезпечення тощо);

екологічний вплив виробництва на довкілля, і навпаки;

можливості утилізації побічних продуктів і знищення відходів виробництва на місці.

Результати аналізу:

§ оцінка ступеня розвитку регіональної інфраструктури;

§ оцінка переваг і недоліків місцезнаходження підприємства.

Аналіз обсягів продажу має завдання:

визначити фактори ринку, що впливають на збут;

кількісно оцінити частку ринку підприємства.

Аналіз факторів ринку, що впливають на збут, має визначити щонайменше:

стадію відтворювального (життєвого) циклу галузі;

прибутковість активів галузі;

прибутковість продажу у галузі;

експортний потенціал галузі;

загальну місткість ринку;

мотивацію споживачів;

еластичність попиту на продукцію галузі;

рівень платоспроможного попиту на продукцію галузі;

умови збуту на ринку;

галузеві ризики;

ситуацію на суміжних товарних ринках.

Кількісна оцінка частки ринку підприємства здійснюється:

за споживачами;

регіональними ринками (внутрішніми та зовнішніми);

продуктами.

Результати аналізу:

кількісна та якісна оцінка факторів, що впливають на обсяг продажу в галузі (на ринку);

оцінка галузевих ризиків;

кількісна оцінка частки ринку підприємства.

Аналіз конкуренції передбачає:

§ аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства;

§ аналіз конкурентних ринків.

Аналіз умов конкуренції на ринку продукції підприємства має завданням дослідити діяльність конкурентів і полягає у визначенні:

основних конкурентів, що володіють найбільшою часткою ринку;

конкурентів, які найбільш динамічно розвиваються;

переваг і недоліків нематеріальних активів конкурентів;

результатів діяльності конкурентів (виробничих і фінансових);

рекламних засобів та збутової організації конкурентів;

НДДКР конкурентів – основних напрямів, обсягів витрат тощо;

бар’єрів для проникнення на ринок і виходу з нього.

Аналіз конкурентних ринків дає змогу оцінити прибутковість, безпечність і ліквідність інвестицій як в акції підприємств галузі, так і в інші інструменти фондового ринку.

Результати аналізу:

оцінка конкурентного напруження на ринку (у галузі);

оцінка ефективності альтернативних способів інвестування.

Зовнішнє

середовище

господарювання

У ході інвестиційного аналізу ринку оцінюється зовнішнє середовище господарювання підприємства як сукупність факторів, що безпосередньо впливають на діяльність підприємства і, в свою чергу, зазнають впливу з боку останнього.

Результати оцінки:

характеристика зовнішнього середовища за параметрами:

– складності;

– взаємопов’язаності факторів;

– рухомості;

– невизначеності;

– ворожості.

 

8.3. Оцінка акцій (пакета акцій)

 


Читайте також:

  1. Досконала та недосконала конкуренція.
  2. Інституціональні основи ринкової економіки становлять: приватна власність, свобода підприємницької діяльності, вільна конкуренція.
  3. Короткострокова та довгострокова рівновага фірми на ринку монополістичної конкуренції. Нецінова конкуренція.
  4. Перегляд неокласичної теорії ринку. Монополії і конкуренція.




Переглядів: 616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правові особливості функціонування ринку. | Основні принципи оцінки акцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.