МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
D) реінжиніринг.217. Який вид розриву існує між загальним керівництвом і науковими працівниками? a) соціально-етичний; b) між цілями і витратами; c) морально-етичний; d) культурно-освітній. 218. Співвідношення цілей і витрат характеризує розрив між: a) фінансовими структурами і виробництвом; b) конструкторами і технологами; c) менеджерами підприємства й службою маркетингу; d) керівництвом й науково-технічними працівниками. 219. Організації, орієнтовані на дослідження, концентрують зусилля на: a) розробленні нової техніки; b) винаходах і ноу-хау; c) розробленнях нової технології; d) фундаментальних і експериментальних дослідженнях. 220. Які, на вашу думку, основні проблеми управління персоналом інноваційних організацій? a) заробітна плата; b) мотивація і кваліфікація; c) умови праці; d) проблеми безпеки і захищеності. 221. У наукових організаціях застосовують робочі графіки: a) гнучкий робочий графік; b) традиційний робочий графік; c) стиснутий робочий тиждень; d) усі попередні відповіді вірні. 222. Абрахаму Маслоу належить теорія: a) соціальних потреб; b) самовизначення; c) людських потреб; d) реалізації здібностей. 223. Мотивація – це: a) "система витягування поту"; b) реалізація закладених здібностей; c) прагнення, що спонукає людину до цілеспрямованої роботи; d) грошовий фактор винагороди за роботу. 224. До наукових працівників можна віднести: a) працівників, які мають патенти на винаходи; b) працівників, які працюють у наукових організаціях; c) працівників, які займаються науковими дослідженнями й розробленнями; d) інноваційних менеджерів. 225. Менеджер інноваційного підрозділу виконує функції: a) формує структуру підрозділу; b) визначає форми і методи матеріального стимулювання персоналу; c) встановлює реальні терміни завершення інноваційних програм; d) усі попередні відповіді неправильні. 226. Інноваційний менеджер має справу з: a) підготовкою виробництва нового товару, виробу; b) керуванням різними фазами інноваційного процесу; c) реалізацією нововведень; d) НДДКР. 227. До основних стадій фінансування інноваційної програми входить: a) оцінювання можливих форм фінансування; b) визначення організацій, що фінансують; c) визначення структури джерел фінансування d) контроль виконання плану й умов фінансування; e) усі попередні відповіді вірні. 228. До способів фінансування інноваційних програм належить (визначіть найбільш повно наведені критерії): a) самофінансування; b) використання позикових і залучених коштів; c) державний бюджет; d) самофінансування, використання позикових і залучених коштів. 229. Позабюджетні форми підтримування інноваційної діяльності включають: a) державний правовий захист; b) створення державою пільг інноваторам; c) створення системи регіональних позабюджетних фондів; d) усі попередні відповіді вірні. 230. За відношенням до власності джерела фінансування розподіляють на: a) державні, недержавні; b) власні, залучені, позикові; c) бюджетні, позабюджетні, позичені; d) банківські, лізингові, ризикові. 231. Доповніть правильно: "Фонд сприяння розвитку малих форм підприємств у науково-технічній сфері ...": a) є державною комерційною організацією; b) формується виключно бюджетним асигнуванням; c) надає фінансову підтримку для створення технополісів і технопарків;
|
||||||||
|