Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сну, сексу.

Бізнесі - раз обдурив, другий раз не вийде).

 

А. Г. Здравомислов поділяє конфлікти на:

 

Рушійні сили Сфери життєдіяльності
економічна політична духовне життя
Потреби Варіанти використання ресурсів Варіанти само органі-зації Людина: раціональна, емоційна
Інтереси Інститут розподілу Інтеграція Розкол Тип культур
Цінності Орієнтація на ринок - державу Влада як засіб або самоціль Інтеграція вищих цінностей

 

3) Процес конфлікту. (Динаміка конфлікту)

При вивченні конфлікту важливо розглядати його не як

одномоментну подію , а як процес, що має свій початок,

кульмінацію і закінчення, яке часто може перерости у новий

конфлікт. В цьому є певна логіка, оскільки окремі індивіди, а

також групи людей (нації, держави ) мають певні інтереси,

намагаються реалізувати їх.

Інтереси - це відчуття того, - Інтереси, прагнення можуть бути несумісними, коли,

що є бажаним.наприклад, дві держави претендують на одну і ту ж

Інтереси-це такожтериторію, члени сім’ї мають різні погляди на те, як усвідомлена потреба.потратити гроші, дві фірми претендують на один ринок, Потреби (універсальні)-двоє хлопців претендують на увагу однієї дівчини і навпаки і життя, безпеки, добробуту,т.д.

ідентичності.- Якщо прагнення сторін несумісні, виникає протиріччя,

Фізіологічні - харчування,проблема.

Щоб інтереси однієї сторони- Чим більше бажання реалізувати своє прагнення, мету,

зіткнулися з інтересами наприклад, задоволення первинних потреб чи інтересів,

іншої вони повиннітим сильніше незадоволення відчувають особи чи групи осіб

перерости у прагнення. з нереалізованими прагненнями.

Прагнення стають - Незадоволення може призвести до агресії, яка може

несумісними тому, що виражатись або у формі ненависті (внутрішня агресія)

сторони вважають, що або у формі поведінки набуває вербалізованого

вони здатні реалізувати (словесного) чи фізичного насилля.

прагнення. або їм

здається, що чого вони - Ненависть і насилля можуть бути спрямовані проти тих,

прагнуть належать їм по хто заважає реалізувати прагнення, проте за цим не завжди

по праву. є справді “раціональні” причини.

- Насилля завдає шкоди і болю (морального і фізичного) і

призводить до виникнення насилля у відповідь

(контрнасилля)- оборони і/або помсти.

-Насилля , що розвивається по спіралі перетворюється у

затяжний, довготривалий конфлікт - метаконфлікт (подібно

до ракових метастаз).

 

Т.ч. конфлікт може тривати вічно, посилюючись і

ослаблюючись, згасаючи і вибухаючи знову. Первинний

конфлікт відступає на задній план, коли територія, якісь

речі, ринок чи об’єкт бажання вже не такі важливі, як

намагання нашкодити, довести свою правоту, чи знищити

суперника.

 

Стадії конфлікту:

Конфлікт можна поділити на кілька фаз чи станів. В

залежності від критерію їх може бути декілька. (Як

правило 4-5).

 

З запропонованого вище опису конфлікту (Схема

Гальтунга) його можна поділити на 3 фази: до насилля,

період насилля і після насилля. Це не означає , що конфлікт -

це насилля і що насилля неминуче.

 

Інші дослідники виділяють у конфліктах:

- Передконфліктну ситуацію, що складається з трьох етапів

а) виникнення розбіжностей у людських відносинах

(___________, прихований конфлікт);

 

б) раціоналізація розбіжностей і їхнє ототожнення

з системою цінностей (усвідомлений конфлікт);

в) виникнення напруги, неспокою, стресів, ворожих

почуттів та ставлення у свідомості учасників




Переглядів: 650

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Антагоністичні - критеріальні класифікації надто спрощені, тому дослідники | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.