МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Антагоністичні - критеріальні класифікації надто спрощені, тому дослідникиЯкі бувають конфлікти? 1) Основні типи конфліктних ситуації. Типологія Добро і зло - одне є другим боком іншого). Східних релігіях, повинні розглядатися в єдності (так як Є невід’ємними атрибутами суспільного життя. Вони, як у Чи можливе життя без конфліктів? Конфлікт як і консенсус конфліктів. Критерій - це певна точкаКонфлікти можна визначити по-різному, в залежності від відліку, те, що служить обраного критерію. Якщо за основу беруться сфери основою для порівняння.суспільного життя, то можна говорити про політичні, економічні, ідеологічні, соціальні, сімейно-побутові та ін. Якщо ж за основу береться критерій суб’єкта в конфлікті, то говорять про внутріособистісні, міжособистісні, міжгрупові, між індивідом і групою, внутріорганізаційні, міжорганізаційні, міжетнічні, міждержавні та ін.
Форма прояву: В залежності від обраного критерію будують типології, чи -раціональні-ірраціональні;класифікації конфліктів. Тут хочу відзначити, що моно- неантагоністичні; намагаються використовувати кілька, часто якомога -явні-приховані; більше, критеріїв при побудові своєї класифікації.Цікаву -спонтанні-організовані.схему перехресного аналізу рушійних сил конфлікту і сфер життєдіяльності запропонував А. Г. Здравомислов.
Для чого ці типології? Більшою мірою вони мають теоретико-описовий характер, проте служить також практичним потребам вирішення та попереджен- ня конфлікту. Конфлікт, де є лише двоє учасників, в реальному житті практично відсутні, у більшості конфліктів є багато сторін, багато інтересів, які часто переплітаються і ускладнюють вирішення конфлікту.
Типи конфліктних ситуацій: Рівень опозиційності в конфліктах змінюється від відкритого протистояння до співпраці. В реальних конфліктах цей рівень видозмінюється. Для ілюстрації можна використати приклади теорії ігор (Фон Ньюмен і Маргенситерн, 1944 р.).
Гра з нульовою сумою (zero-sum game) Якщо монети співпадають, (чи М Іван Г гербом, чи монетою, Петро дає
монету Іванові, якщо ні - Іван М Петрові), то Іван отримує монету, якщо ні - Петро. Петро Якщо один виграє, інший Г втрачає і навпаки (нульовий результат). Ігри не з нульовою сумою:один з варіантів - гра зі змішаними А. Раппопорт (1960) Дилема в’язня: Двох людей затримано за підозрою у споєнні “Fight, Games and Debate”. злочину. Вважається, що вони винні, але достатніх доказів для максимального терміну немає, є для малого. Їм забороняється спілкуватись. Вони мають такі можливості: а) Обоє признаються - засуджуються за скоєний злочин, але за зізнанням зменшено термін; б) Один признається – відпускають. Інший отримує максимальний термін (12 років); с) Обоє не признаються – засуджуються на малий термін.
визнає А не визнає Кожен намагається
отримати мінімальний визнає термін, звинувачує В опонента, якщо обоє не не визнає признаються, отримують мінімальний покарання. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|