МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||
Київ НУХТ 2006КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ В УКРАЇНІ В.Л. Прибильський НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ з дисципліни „Інтелектуальна власність в Україні” для студентів за напрямами 0708 „Екологія”, 0804 „Комп’ютерні науки”, 0902 „Інженерна механіка”, 0905 „Енергетика”, 0906 „Електротехніка”, 0925 „Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”, 0929 „Біотехнологія”, 0916 „Хімічна технологія та інженерія” денної та заочної форм навчання
Автор ________________ Прибильський В.Л. ”_____”_______________200 р. Завідувач кафедри _____________ Шиян П.Л. ”_____”_______________ 200 р. Рецензенти _____________ Маринченко В.О. ______________ Тодосійчук С.Р. ”_____”_______________200 р. В.Л.Прибильський. Інтелектуальна власність в Україні: Конспект лекцій для студ. напрямів 0708 „Екологія”, 0804 „Комп’ютерні науки”, 0902 „Інженерна механіка”, 0905 „Енергетика”, 0906 „Електротехніка”, 0925 „Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”, 0929 „Біотехнологія”, 0916 „Хімічна технологія та інженерія” ден. та заоч. форм навч. – К.: НУХТ, 2006. – 63 с.
Рецензент В.О.Маринченко, д-р. техн. наук С.Р.Тодосійчук, канд. біол. наук
В.Л. Прибильський, д-р техн. наук
ЛЕКЦІЯ № 1. ВСТУПНА ЛЕКЦІЯ План. 1.1.Предмет, мета, завдання і зміст дисципліни. 1.2. Об’єкти і суб’єкти права інтелектуальної власності. 1.1.Предмет, мета, завдання і зміст дисципліни. Дисципліна „Інтелектуальна власність в Україні” базується на загальноінженерних та спеціальних дисциплінах, а також навичках, набутих при виконанні студентських науково-дослідних робіт. Мета дисципліни– сформувати цілісне сприйняття поняття "інтелектуальна власність" та патентної форми охорони промислової власності. В результаті вивчення дисципліни необхідно: знатимісце і роль винахідницької діяльності в Україні як фактора науково-технічного розвитку держави; законодавчі акти, що регламентують діяльність в сфері охорони права інтелектуальної власності; структуру поняття „промислова власність” та патентну форму її охорони; порядок складання та подачі заявки на видачу патенту на винахід; вмітисамостійно проводити патентний пошук та обробляти науково-технічну інформацію; проводити експеримент, оформляти його результати у вигляді звіту або наукової статті; самостійно складати заявку на винахід та оформляти супутні документи для їх подачі з метою отримання патенту; використовувати сучасні інформаційні технології для інтенсифікації наукової діяльності. Подальшим розвитком дисципліни є виконання магістерської науково-дослідної роботи з ймовірним оформленням результатів у вигляді винаходів для одержання патентів. Науково-технічний, як і соціально-економічний прогрес в цілому, у кожній державі значною мірою залежить від ефективності творчої діяльності людини. Поступ цивілізації без цього неможливий. Ось чому однією з головних проблем, яка потребує постійної уваги з боку держави, є належне використання інтелектуального потенціалу нації. Головною продуктивною силою в наш час виступають інтелект, знання і творчий потенціал людини, які мають стати визначальним фактором розвитку українського суспільства. Найбільшою цінністю сучасного цивілізованого світу є людина, її права та свободи. Це, зокрема, право володіти, користуватися і розпоряджатися результатами своєї інтелектуальної творчої діяльності. Однак ринкові перетворення в економіці, зміна форм власності в Україні ще не справляють належного позитивного впливу на розвиток науково-технічного потенціалу, технологічне оновлення виробництва, нарощування випуску наукоємної конкурентоспроможної продукції. У зв'язку з цим необхідно вдосконалювати механізми інтеграції освіти, науки та виробництва, посилювати державну підтримку інноваційних структур, створити систему правової охорони інтелектуальної власності, яка б відповідала міжнародним стандартам. Доки такої системи не існуватиме, доти в Україну не надійдуть високі технології, триватиме відтік наукових кадрів та людей творчої праці. Державна система правової охорони інтелектуальної власності має забезпечувати реалізацію проголошеного у ст. 54 Конституції України права кожного громадянина на захист прав інтелектуальної власності, а також моральних і матеріальних інтересів, що виникають у зв'язку з різними видами інтелектуальної діяльності. Право інтелектуальної власності — це система правових норм, що регулюють відносини в суспільстві у зв'язку зі створенням і використанням об'єктів інтелектуальної власності.
|
|||||||||||
|