МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Київ НУХТ 2006КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ В УКРАЇНІ В.Л. Прибильський НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ХАРЧОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ з дисципліни „Інтелектуальна власність в Україні” для студентів за напрямами 0708 „Екологія”, 0804 „Комп’ютерні науки”, 0902 „Інженерна механіка”, 0905 „Енергетика”, 0906 „Електротехніка”, 0925 „Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”, 0929 „Біотехнологія”, 0916 „Хімічна технологія та інженерія” денної та заочної форм навчання
Автор ________________ Прибильський В.Л. ”_____”_______________200 р. Завідувач кафедри _____________ Шиян П.Л. ”_____”_______________ 200 р. Рецензенти _____________ Маринченко В.О. ______________ Тодосійчук С.Р. ”_____”_______________200 р. В.Л.Прибильський. Інтелектуальна власність в Україні: Конспект лекцій для студ. напрямів 0708 „Екологія”, 0804 „Комп’ютерні науки”, 0902 „Інженерна механіка”, 0905 „Енергетика”, 0906 „Електротехніка”, 0925 „Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології”, 0929 „Біотехнологія”, 0916 „Хімічна технологія та інженерія” ден. та заоч. форм навч. – К.: НУХТ, 2006. – 63 с.
Рецензент В.О.Маринченко, д-р. техн. наук С.Р.Тодосійчук, канд. біол. наук
В.Л. Прибильський, д-р техн. наук
ЛЕКЦІЯ № 1. ВСТУПНА ЛЕКЦІЯ План. 1.1.Предмет, мета, завдання і зміст дисципліни. 1.2. Об’єкти і суб’єкти права інтелектуальної власності. 1.1.Предмет, мета, завдання і зміст дисципліни. Дисципліна „Інтелектуальна власність в Україні” базується на загальноінженерних та спеціальних дисциплінах, а також навичках, набутих при виконанні студентських науково-дослідних робіт. Мета дисципліни– сформувати цілісне сприйняття поняття "інтелектуальна власність" та патентної форми охорони промислової власності. В результаті вивчення дисципліни необхідно: знатимісце і роль винахідницької діяльності в Україні як фактора науково-технічного розвитку держави; законодавчі акти, що регламентують діяльність в сфері охорони права інтелектуальної власності; структуру поняття „промислова власність” та патентну форму її охорони; порядок складання та подачі заявки на видачу патенту на винахід; вмітисамостійно проводити патентний пошук та обробляти науково-технічну інформацію; проводити експеримент, оформляти його результати у вигляді звіту або наукової статті; самостійно складати заявку на винахід та оформляти супутні документи для їх подачі з метою отримання патенту; використовувати сучасні інформаційні технології для інтенсифікації наукової діяльності. Подальшим розвитком дисципліни є виконання магістерської науково-дослідної роботи з ймовірним оформленням результатів у вигляді винаходів для одержання патентів. Науково-технічний, як і соціально-економічний прогрес в цілому, у кожній державі значною мірою залежить від ефективності творчої діяльності людини. Поступ цивілізації без цього неможливий. Ось чому однією з головних проблем, яка потребує постійної уваги з боку держави, є належне використання інтелектуального потенціалу нації. Головною продуктивною силою в наш час виступають інтелект, знання і творчий потенціал людини, які мають стати визначальним фактором розвитку українського суспільства. Найбільшою цінністю сучасного цивілізованого світу є людина, її права та свободи. Це, зокрема, право володіти, користуватися і розпоряджатися результатами своєї інтелектуальної творчої діяльності. Однак ринкові перетворення в економіці, зміна форм власності в Україні ще не справляють належного позитивного впливу на розвиток науково-технічного потенціалу, технологічне оновлення виробництва, нарощування випуску наукоємної конкурентоспроможної продукції. У зв'язку з цим необхідно вдосконалювати механізми інтеграції освіти, науки та виробництва, посилювати державну підтримку інноваційних структур, створити систему правової охорони інтелектуальної власності, яка б відповідала міжнародним стандартам. Доки такої системи не існуватиме, доти в Україну не надійдуть високі технології, триватиме відтік наукових кадрів та людей творчої праці. Державна система правової охорони інтелектуальної власності має забезпечувати реалізацію проголошеного у ст. 54 Конституції України права кожного громадянина на захист прав інтелектуальної власності, а також моральних і матеріальних інтересів, що виникають у зв'язку з різними видами інтелектуальної діяльності. Право інтелектуальної власності — це система правових норм, що регулюють відносини в суспільстві у зв'язку зі створенням і використанням об'єктів інтелектуальної власності.
|
|||||||||||
|