Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Види товарів-новинок

Товар-новинка– це оригінальні вироби, вдосконалені варіанти чи модифікації існуючих товарів, нові торгові марки, які компанія створює зусиллями власних відділів досліджень та розробок.

Фірма зацікавлена в розробці товарів тому що це сприяє збільшенню збуту; збільшенню прибутку; ефективному використанню системи товароруу; утворенню і підтримці образу „інноваційної фірми”.

За основні варіанти новизни товару можна визначити:

1. Принципово новий товар, що задовольнить потреби, які раніше не було задоволено.

2. Товар принципової новизни відносно наявної модифікації товару.

3. Оновлений товар має кращі характеристики, ніж традиційний, але принципової новизни не має.

4. Товар новий для певного ринку.

5. Товар, який має новизну, зокрема нові можливості функціонального використання.

Зазвичай з 10 нових товарів 8 не приймається ринком.

Основні причини, з яких новий товар може зазнати невдач при виведенні на ринок, приведені у табл.6.2.

 

Таблиця 6.2. Причини невдач при виведенні на ринок нових товарів

Причина %
Помилкове визначення обсягу попиту
Дефекти товару
Недостатня реклама і малі зусилля з просування товару
Погане стимулювання збуту
Завищені ціни
Відповідні дії конкурентів
Неправильно вибраний час для виходу на ринок (сезон, закон, інфляція тощо)
Виробничі проблеми

При розробці і виведенні на ринок нового товару основну увагу треба звернути на прогнозування попиту. За новинкою завжди слід бачити споживача.

Ризики виведення товару на ринок:

1) абсолютний провал –фірма не має можливості покрити видатки на виробництво товару, несе відчутні фінансові втрати;

2) відносний провал – новинка не приводить до досягнення поставленої мети і не найкращим чином відбивається на репутації фірми.

Щоб запобігти ризику потрібне систематичне планування асортименту продукції і аналіз власного досвіду, а також досвіду інших фірм.

Процес розробки товару-новинки можна поділити на наступні етапи:

1. Формування ідеї – систематичний пошук ідей нових товарів. Ідей потрібно досить багато, аби мати можливість вибрати декілька перспективних пропозицій. Джерела ідей можуть бути:

- внутрішні (дилери, торговий персонал, працівники організації, конструктори та розробники);

- зовнішні (споживачі, товари конкурентів, виставки, ярмарки, консультації з патентної інформації, університети, приватні лабораторії, спеціалізовані журнали тощо)

2. Відбір ідей.Якщо мета попереднього етапу полягає в тому, щоб запропонувати їх якомога більше, то мета всіх наступних етапів – зменшити цю кількість. Саме етап відбору ідей допомагає якомога раніше вибрати із маси проектів декілька найбільш перспективних, на яких в подальшому варто сконцентрувати увагу. Вартість створення нового товару швидко зростає від етапу до етапу, тому компанія хоче як можна раніше відхилити неприйнятні пропозиції і виявити найперспективніші. Цим займається спеціальна комісія з розробки нових товарів, яка працює на основі ретельно розроблених систем оцінки та відбору ідей нових товарів, що існують в фірмах.

3. Розробка та перевірка концепції. Відібрана на попередньому етапі ідея має бути перетворена в концепцію товару.Ідея товару –це загальний опис товару, який організація могла б запропонувати на ринку. Концепція товару – це ідея, розроблена та сформульована з точки зору важливих для покупця характеристик товару. Тестування концепції – це перша перевірка реакції на неї групи цільових споживачів, яких знайомлять зі словесним описом чи з дослідними зразками. Під час проведення тестування з’ясовується думка споживачів про ступінь новизни товару, його місце стосовно аналогічних товарів та оцінка співвідношення споживчої вартості та ціни, звісно не лишається поза увагою і вірогідність покупки нового товару.

4. Розробка стратегії маркетингу. Формулювання стратегії маркетингу складається з трьох частин. В першій частині подається опис цільового ринку, план позиціонування товару, а також завдання відносно обсягу продажу, частки ринку то величини прибутку на перші декілька років виробництва.

В другій частині проекту наведено інформацію про ймовірну ціну, канали розповсюдження та маркетинговий бюджет на перший рік.

В третій частині наведено величини обсягу продажу та норми прибутку, яких компанія планує досягти протягом перших декількох років реалізації товару, а також подано опис стратегій окремих елементів маркетингового комплексу.

5. Економічний аналіз(аналіз можливостей виробництва та збуту). Прогноз обсягів продажу нового товару ґрунтується на аналізі обсягів продажу вже існуючих на ринку аналогічних товарів. Отримані мінімальні та максимальні значення вкажуть на діапазон ризику. Аналогічним чином складаються прогнози прибутків та витрат, з урахуванням видатків на маркетинг, науково-дослідні розробки, виробництво, бухгалтерський та фінансовий облік. Отримані показники використовуються для оцінки фінансової привабливості товару.

6. Розробка товару(створення прототипів). Створенням перших дослідних зразків займаються технологічний та науково-дослідницький відділи. З даного етапу витрати на розробку товару суттєво зростають. Цей етап дозволяє зрозуміти, чи можливе практичне втілення обраної ідеї. Дослідні зразки, з одного боку, повинні демонструвати всі переваги як технології, так і дизайну майбутнього товару, з іншого – їхнє виробництво необхідно здійснити в межах певного часу і витрат, які б не перевищували відведеного бюджету. Готові прототипи випробовуються в лабораторіях та польових умовах, мета яких – переконатися, що продукт працює безпечно та надійно.

7. Пробний маркетинг. Цей етап дозволяє перевірити товар та маркетингову програму в умовах наближених до ринкових. Пробний маркетинг надає компанії можливість випробувати товар та програму маркетингу (стратегію позиціонування, реклами, розповсюдження, методи ціноутворення, присвоєння торгової марки, упаковки та визначення обсягів фінансування) в реальних умовах ринку, перш ніж почати фінансування повномасштабного виведення на ринок.

8. Розгортання комерційного виробництва (комерціалізація).

 




Переглядів: 1764

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виведення нових товарів на ринок | Поняття та сутність місцевих органів влади

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.