Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виведення нових товарів на ринок

Проблема виведення нових товарів на ринок зводиться до завдання визначення оптимального диверсифікаційного набору фірми.

Диверсифікація –це процес розширення видів діяльності, яким займається фірма.

Кожна фірма прагне впровадити в себе все нові і нові види діяльності, або нові стратегічні бізнес-одиниці (товари) (СБО). Передбачається, що збалансований господарський портфель фірми складається з товарів, які перебувають на різних етапах життєвого циклу. Для підтримки товарів, які перебувають на етапі зростання і потребують для збільшення обсягів збуту інтенсивної реклами, набагато більших ресурсів порівняно з товарами на ринках з малими темпами зростання, використовують кошти, зароблені іншими товарами. Є різноманітні засоби визначення оптимального диверсифікаційного набору фірми. Одним з найбільш поширених є матриця Бостонської консалтингової групи (БКГ) (матриця зростання/частка ринку).

В умовах відносної стабільності ринкового середовища становище фірми на ринку описується за допомогою часток на ринку щодо провідних конкурентів і темпів зростання галузі (рис. 6.3).

 

Темпи зростання галузі Відносна частка ринку
Висока Низька
Високі „ЗІРКИ” Стратегія підтримання конкурентних переваг „ВАЖКІ ДІТИ” (знак питання) Стратегія розвитку інтенсифікації зусиль Стратегія „збору врожаю” Стратегія елімінації
Низькі „ДІЙНІ КОРОВИ” Стратегія підтримання конкурентних переваг Стратегія „збору врожаю” „СОБАКИ” Стратегія елімінації Стратегія розвитку

 

Рисунок 6.3. Матриця Бостонської консалтингової групи

„ЗІРКИ”.Це положення матриці характеризує види діяльності, або товари, які мають високу частку ринку в галузях, що розвиваються. Вони приносять значні прибутки, але при цьому потребують максимальних витрат на маркетинг та розширення обсягів виробництва. Отже прибуток, отриманий ними, практично йде на їхню підтримку. Маркетингова стратегія, адекватна позиції, яку займають „зірки” – стратегія підтримання конкурентних переваг. З часом (за зниження темпів зростання ринку) „зірки” перетворюються на „дійних корів”

„ДІЙНІ КОРОВИ”. Дають значні прибутки, які використовуються для фінансування інших видів діяльності або СБО. Не потребують інвестицій, через те, що обсяги виробництва нарощувати не слід. Наявність кількох „ дійних корів” у портфелі фірми збільшує її фінансові можливості. Маркетингова стратегія для цих СБО – стратегія „збору врожаю” і підтримання конкурентних переваг.

„ВАЖКІ ДІТИ”(„ЗНАК ПИТАННЯ”) – Не приносять великих прибутків, хоч і потребують значного інвестування для збільшення їх ринкової частки. Це зумовлює вибір стратегії,спрямованої на збільшення частки ринку. Тому, перша з альтернатив маркетингової стратегії – інтенсифікація зусиль і вкладання коштів у розвиток або виключення такої СБО зі складу портфеля фірми (для неперспективних „важких дітей”).

„СОБАКИ”.Ринок у такому випадку не зростає, не розширюється. Робити ставку на такі СБО немає сенсу. Економніше зняти їх з виробництва, продажу і зайнятися більш перспективними моделями (стратегія елімінації).

 


Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VII. За видами товарів і послуг
  7. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  8. Автомати для продажу штучних товарів
  9. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  10. Активне вентилювання зернових мас
  11. Алгоритм жорданових перетворень
  12. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей




Переглядів: 1164

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життєвий цикл товарів | Види товарів-новинок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.