МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 3.1 Ручна формовкаР. Ливарне виробництво чорних і кольорових металів і сплавів» Рівні засвоєння навчального матеріалу: - перший рівень – початковий – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу – елементарна, фрагментарна, зумовлюється початковими уявленнями про предмет вивчення; - другий рівень – середній – студент відтворює основний навчальний матеріал, здатний розв’язувати завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності (*); - третій рівень – достатній– студент знає істотні ознаки понять, явищ, закономірностей зв’язків між ними, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), уміє робити висновки, виправляти допущені помилки; відповідь повна, правильна, логічна, обгрунтована, хоча їй бракує власних суджень (**); - четвертий рівень – високий – знання студента є глибокими, міцними, узагальненими, системними; студент уміє застосовувати знання творчо, його навчальна діяльність має дослідницький характер, позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особисту позицію (***). ЗМІСТ
РОЗДІЛ 3 Виготовлення форм і стержнів
1. Формовка з підрізкою 2. Формовка з фальшивою опокою. 3. Формовка з перекидним болваном. 4. Формовка в землі. 5. Формовка по шаблону. 6. Формовка по скелетній моделі. 7. Формовка в декількох опоках. 8. Формовка в стержнях.
Формовка з підрізкою Застосовують при ручній формовці по нероз’ємній моделі, яка не має площини, придатної для укладки моделі відносно площини роз’єму. Щоб модель можна було вийняти з форми, формувальну суміш підрізають гладилкою з порожнини під моделлю, поверхню загладжують. Роз’єм форми буде вже не плоский, а фасонний. Це називається підрізка. Поверхню роз’єму посипають піском і встановлюють верхню опоку, ущільнюють суміш в ній. Підрізку застосовують лише при виготовленні невеликої кількості відливок по даній моделі.
Рисунок 1. Технологічний процес формовки з підрізкою
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|