Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3.1 Ручна формовка

Р.

Ливарне виробництво

чорних і кольорових металів і сплавів»


Рівні засвоєння навчального матеріалу:

- перший рівень – початковий – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу – елементарна, фрагментарна, зумовлюється початковими уявленнями про предмет вивчення;

- другий рівень – середній – студент відтворює основний навчальний матеріал, здатний розв’язувати завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності (*);

- третій рівеньдостатній– студент знає істотні ознаки понять, явищ, закономірностей зв’язків між ними, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями (аналізом, абстрагуванням, узагальненням тощо), уміє робити висновки, виправляти допущені помилки; відповідь повна, правильна, логічна, обгрунтована, хоча їй бракує власних суджень (**);

- четвертий рівеньвисокий – знання студента є глибокими, міцними, узагальненими, системними; студент уміє застосовувати знання творчо, його навчальна діяльність має дослідницький характер, позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особисту позицію (***).


ЗМІСТ

  с.
Розділ 3 Виготовлення форм і стержнів  
Тема 3.1 Ручна формовка ……………………………………………………………...
Тема 3.2 Машинна формовка …………………………………………………………
Тема 3.3 Виготовлення стержнів ……………………………………………………...
Тема 3.4 Складання форм ……………………………………………………………..
Розділ 5 Теорія приготування сплавів ……………………………………………
Розділ 6 Твердіння і охолодження відливки  
Тема 6.1 Кристалізація і формування відливок …………………………………….
Тема 6.2 Усадочні процеси у відливках ……………………………………………...
Тема 6.3 Взаємодія розплаву з ливарною формою ……………………………….
Розділ 7 Виробництво відливок з чавуну  
Тема 7.2 Шихтові матеріали …………………………………………………………...
Тема 7.3 Плавка чавунів ……………………………………………………………….
Тема 7.7 Відливки з ковкого чавуну ………………………………………………….
Тема 7.8 Відливки з чавуну з кулястим графітом …………………………………..
Розділ 8 Виробництво відливок зі сталі  
Тема 8.1 Сталі для отримання відливок …………………………………………….
Тема 8.2 Особливості технології виготовлення форм …………………………….
Тема 8.3 Плавка і заливка сталі в ливарні форми …………………………………
Тема 8.4 Обрубка, очистка і термічна обробка стальних відливок ……………..
Розділ 9 Виробництво відливок з кольорових металів  
Тема 9.1 Відливки з алюмінієвих сплавів ……………………………………………
Тема 9.2 Відливки з магнієвих сплавів ……………………………………………….
Тема 9.3 Відливки з мідних сплавів …………………………………………………..
Розділ 10 Спеціальні види литва  
Тема 10.1 Кокільне литво ………………………………………………………………
Тема 10.2 Литво під тиском ……………………………………………………………
Тема 10.3 Литво по виплавлюваних моделях ………………………………………
Тема 10.4 Відцентрове литво ………………………………………………………….
Тема 10.5 Литво в оболонкові форми ………………………………………………..
Тема 10.6 Безперервне литво, електрошлакове литво та інші методи литва ..
Література

РОЗДІЛ 3

Виготовлення форм і стержнів

 

1. Формовка з підрізкою

2. Формовка з фальшивою опокою.

3. Формовка з перекидним болваном.

4. Формовка в землі.

5. Формовка по шаблону.

6. Формовка по скелетній моделі.

7. Формовка в декількох опоках.

8. Формовка в стержнях.

 

Формовка з підрізкою

Застосовують при ручній формовці по нероз’ємній моделі, яка не має площини, придатної для укладки моделі відносно площини роз’єму. Щоб модель можна було вийняти з форми, формувальну суміш підрізають гладилкою з порожнини під моделлю, поверхню загладжують. Роз’єм форми буде вже не плоский, а фасонний. Це називається підрізка. Поверхню роз’єму посипають піском і встановлюють верхню опоку, ущільнюють суміш в ній. Підрізку застосовують лише при виготовленні невеликої кількості відливок по даній моделі.

 

 

Рисунок 1. Технологічний процес формовки з підрізкою

 


Читайте також:

  1. Безопочна формовка
  2. Ручна обробка інформації
  3. РУЧНАЯ ЭЛЕКТРОДУГОВАЯ СВАРКА
  4. Тема 3.2 Машинна формовка
  5. Формовка в стержнях
  6. Формовка з перекидним болваном
  7. Формовка по шаблону




Переглядів: 725

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ | Формовка з перекидним болваном

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.