Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Павлишин М.Л.

 

 

ЕСТЕТИКА ТА ДИЗАЙН
ТОВАРІВ НАРОДНОГО СПОЖИВАННЯ

ОПОРНИЙ КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

для студентів денної і заочної форми навчання

ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030510

«Товарознавство і торговельне підприємництво»

Львів


 

Автор: Павлишин М.Л.

 

Рецензент: д.т.н. Доманцевич Н.І. проф., зав. кафедри товарознавства непродовольчих товарів Львівської комерційної академії

 

 

Відповідальний за випуск: зав. кафедри, доц., к.т.н. Павлишин М.Л.

 

Розглянуто і рекомендовано до друку на засіданні кафедри менеджменту, товарознавства та експертизи товарів Львівського інституту економіки і туризму. Протокол №2 від 14.09. 2010 року

Павлишин М.Л.

Естетика та дизайн товарів народного споживання: Опорний конспект лекцій для студентів денної і заочної форми навчання ОКР «Бакалавр» напряму підготовки 6.030510 «Товарознавство і торговельне підприємництво». Вид. 2, доп. і перер. – Львів: ЛІЕТ, 2010. – 75 с.

 

 

© Павлишин М.Л.,

ЛІЕТ, 2010


ЗМІСТ

 

    стор.
  Передмова _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЕСТЕТИКИ_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
1.1 Методологічна основа естетики товарів народного споживання _ _
1.2 1.2.1 Розвиток художніх стилів та моди _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ Художні стилі та їх роль у створенні естетичних властивостей товарів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _  
1.2.2 Розвиток моди та її роль у створенні естетичних властивостей товарів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _    
  РОЗДІЛ 2. ЕСТЕТИКА ТОВАРІВ НАРОДНОГО СПОЖИВАННЯ _ _ _ _  
2.1 Система художнього конструювання товарів (дизайн) _ _ _ _ _ _ _ _
2.2 Елементи, які формують естетичні властивості товарів _ _ _ _ _ _ _
2.2.1 Форма у дизайні, її відображення через елементи _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.2.2 Колір у дизайні. Вплив кольору на сприйняття товару _ _ _ _ _ _
2.3 Композиція товарів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.4 Естетичні властивості товарів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
2.5 Оцінка естетичних властивостей товарів _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  Список рекомендованої літератури _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
  Додатки _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

 

 

ПЕРЕДМОВА

 

 

Опорний конспект лекцій з дисципліни “Естетика та дизайн товарів народного споживання” складений для студентів всіх форм навчання ІІІ-ІV ступенів акредитації ОКР «Бакалавр», які навчаються за напрямом підготовки6.030510 «Товарознавство і торговельне підприємництво» (спеціальності „Товарознавство та комерційна діяльність”, „Товарознавство та експертиза в митній справі” і „Експертиза товарів та послуг”).

У конспекті лекційний матеріал викладається таким чином, що систематизуються і поступово розкриваються загальні естетичні категорії та їх роль у процесі формування естетичних властивостей товарів; висвітлюються основні художні стилі світової культури та їх вплив на формування естетичних властивостей товарів; функції моди та її значення у розвитку суспільства; порядок проведення дизайнерських робіт для задоволення потреб споживачів; застосування методик ID для оцінювання естетичних властивостей товарів.

Структура конспекту включає теми, передбачені нормативною програмою дисципліни. Його основне призначення – самостійна, творча робота студентів із вивчення дисципліни, вироблення почуття естетичного сприйняття навколишнього середовища.

 


РОЗДІЛ 1. ОСНОВИ ЕСТЕТИКИ

1.1. МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ЕСТЕТИКИ ТОВАРІВ НАРОДНОГО СПОЖИВАННЯ

 

МЕТА: вивчити мету й завдання, предмет і метод естетики товарів, основні поняття загальних і спеціальних категорій естетики товарів, опанування розумінням естетичного перетворення дійсності


Читайте також:

  1. Павлишин М.Л.




Переглядів: 773

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Павлишин М.Л. | Загальне поняття про моду

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.