Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Загальне поняття про моду

План

План

План

1. Мета і завдання, предмет і метод дисципліни.

2. Поняття про загальні категорії естетики товарів.

3. Поняття про спеціальні категорії естетики товарів.

 

& Література [4-13]

 

Мета і завдання, предмет і метод дисципліни

&Слово «естетика» (грец. «aisthetikas») – чуттєвий.

Естетика – філософська наука про естетичне сприйняття дійсності, про суть і закони естетичного пізнання та естетичної діяльності людини. Це наука про загальні закони розвитку мистецтва як специфічної форми відображення і перетворення світу.

 

В історії розвитку естетики змінювалися естетичні погляди, коло питань, предмет і завдання Естетика протягом багатьох століть розвивалася як напрям філософії. І тільки із середини ХVІІІ ст. стала самостійною наукою, зберігши зв’язок із філософією.

 

Основною метоюдисципліни “Естетика і дизайн товарів народного споживання” є вироблення естетичного розуміння і сприйняття світу, творчого мислення і естетичного пізнання, навчитися формувати та оцінювати естетичні властивості товарів. Ця наука вивчає місце естетичних властивостей серед інших споживчих властивостей, встановлює і формує принципи естетичної оцінки товарів.

Завдання естетики:

· загальні і спеціальні естетичні категорії, визначати їх роль в процесі формування естетичних властивостей товарів;

· основні художні стилі світової культури, їх вплив на формування естетичних властивостей товарів;

· функції моди та її значення для розвитку суспільства;

· порядок проведення дизайнерських робіт та їх вплив на визначення потреб споживачів;

· поняття форми, її первинні елементи й формоутворювальні фактори;

· поняття кольору, психофізіологічні характеристики кольору;

· оцінювання естетичних властивостей товарів із застосуванням методик ID.

ВМІТИ:

· розуміти місце та роль загальних та спеціальних категорій у формуванні естетичних властивостей товарів;

· визначити місце і роль художніх стилів у формуванні естетичних властивостей товарів;

· розуміти взаємозв’язок стилю і моди, його вплив на естетичні властивості;

· визначати вплив дизайнерської основи на створення конкурентної продукції;

· оцінювати естетичні властивості товарів, використовуючи різні методики.

 

2. Поняття про загальні категорії естетики товарів

 
 

 

 

 
 

 


v Прекрасне – загальна категорія естетики, де знаходять відображення і оцінку явища дійсності, які дають людині естетичну насолоду.

v Огидне – загальна категорія естетики (протилежна прекрасному), що характеризує естетичні властивості товарів, природні дані яких на сучасному рівні розвитку суспільства мають негативне загальнолюдське значення.

v Гармонійне – загальна категорія естетики, що характеризує високий рівень впорядкованості, оптимальної взаємовідповідності окремих елементів у складі цілого. Засоби виявлення: пропорція, ритм, симетрія.

v Хаотичне – загальна категорія естетики (антипод гармонійного), що характеризує повний безлад, відсутність закономірного зв’язку між елементами єдиного цілого. Засоби виявлення: диспропорція, неузгодженість, асиметрія.

v Піднесене – загальна категорія естетики, що характеризує величезні, ще не освоєні потенційні сили. Тут кількісна сторона в товарі перевищує якісну і характеризує безмірне і грандіозне.

v Низьке – загальна категорія естетики (антипод піднесеного), що характеризує найнижчий ступінь огидного і містить загрозу для людства.

v Комічне – загальна категорія естетики, що відображає соціально значущі суперечності дійсності під кутом зору емоційно-критичного відношення до них з позиції естетичного ідеалу. Засоби виявлення: гумор, іронія, сарказм, сатира

v Трагічне – загальна категорія естетики (антипод комічного), що характеризує суспільні протиріччя між необхідною назрілою вимогою і тимчасовою практичною неможливістю здійснення її, аналізує глобальні проблеми стійкості, вічності, нескінченності.

 

3. Поняття про спеціальні категорії естетики товарів

 

Спеціальні категорії естетики доповнюють загальні категорії. Вони дають можливість глибше, детальніше підкреслити та урізноманітнити їх.

 

v Граціозне – різновид прекрасного, що полягає в красі руху і в русі краси.

v Грандіозне – різновид піднесеного, який характеризує неперевершеність, повноту насичення краси обрисів і рис.

v Вишукане – різновид прекрасного, який характеризує красу обрисів предметів, ліній, їх особливу співрозмірність, витонченість форми, елегантність зовнішнього вигляду.

v Елегантне – підкреслює витонченість зовнішнього сприйняття явища або предмета, дає можливість відчути спокій, зрівноваженість окремих деталей.

v Монументальне – відображає сталість і незмінність форм, окремих елементів, внутрішньою основою яких є ритм.

 

 

1.2. РОЗВИТОК ХУДОЖНІХ СТИЛІВ ТА МОДИ

МЕТА: вивчити основні художні стилі світової культури, особливості їх розвитку, взаємозв`язок з модою, вплив стилів і моди на формування естетичних властивостей товарів

 

1.2.1 Художні стилі та їх роль у створенні естетичних властивостей товарів

1. Поняття «стилю» та фактори, які впливають на його формування та зміну.

2. Характеристика художніх стилів світової культури.

& Література [1-4, 6-21]

 

1. Поняття «стилю» та фактори, які впливають на його формування та зміну

 

 

Термін “стиль” походить від латинського “styles”, що означає загострену паличку, якою писали на дерев’яних дощечках, вкритих шаром воску

       
 
 
   

 

 


2. Характеристика художніх стилів світової культури

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       
 
 
   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1.2.2. Розвиток моди та її роль у створенні естетичних властивостей товарів

1. Загальне поняття про моду

2. Функції моди

3. Основні напрямки роботи сучасних модельєрів

& Література [1-5, 32, 34]

Термін «мода» (від лат. «modus») – означає міру, розмір, спосіб.

Мода –це існуючий в певний період і загальновизнане на даному етапі ставлення до зовнішніх форм культури, яке виникає під впливом соціальних факторів, періодично виникає й повторюється до стилю життя, звичаїв, одягу

 

 


Основа моди полягає у створенні чогось нового: виробу або образу

Стиль охоплює всі сфери ідеологічної та художньої діяльності людини, мода розповсюджується на найбільш рухомі елементи середовища, яке безпосередньо і обслуговує потреби людини

Для моди характерні наступні елементи:

· Часта зміна

· Прагнення до розповсюдженості

· Деяка вимушеність з боку суспільства

· Відображення звичаїв народу

Структура моди:

- модний об’єкт –це об’єкт, визнаниймодним в певний час, в певному суспільстві, який викликає захоплення споживачів

- модний еталон– це модель, що передбачає використання модного об’єкта.

СТРУКТУРА СПОЖИВАЧІВ МОДИ

№ з/п Назва групи   Зміст групи
НОВА-ТОРИ Включають «піонерів» і «експериментаторів». Складається із споживачів, які прагнуть придбати і використати першими в даному суспільстві
ЛІДЕРИ Користуються особливою увагою з боку суспільства. Це місцеві авторитети, що не схильні до ризику, які «позичають» у новаторів найхарактерніші моделі для даного угрупування. Використовують такі модні об’єкти, які найбільше вважаються модними
РАННЯ БІЛЬ-ШІСТЬ Включають «наслідувачі» і «ранні наслідувачі». Складається із споживачів, які становлять масу «модних людей». Має найбільший відсоток у суспільстві, які використовують модні об’єкти
ПІЗНЯ БІЛЬ-ШІСТЬ Включають «скептиків» і «консерваторів». Складається із споживачів, для яких характерний певний консерватизм, прагнення бути як всі. Вони реагують на модні об’єкти тоді, коли в суспільстві здобули масове використання
ТРАДИ-ЦІОНА-ЛІСТИ Складається із споживачів, для яких характерна орієнтація на традицію, тобто вони звертають увагу на моду минулих років

Соціальна сутність моди зумовлена часом її існування, концепцією й створенням її напрямків. Вона формується концепцією.

 

ФАКТОРИ СОЦІАЛЬНОЇ СУТНОСТІ МОДИ ХХ ст.

Види концепції моди Час існування Соціальна сутність моди Спосіб створення модних об’єктів Класи (об’єкти) суспільства моди
Наслідування До поч. ХХ ст. Наслідування вищому класу Наслідування вищому класу Еліта
Демонстративне використання До середини ХХ ст. Демонстративне використання Модний об’єкт створюється без індивідуальності Середній клас
Оновлення соціально-культурних норм До кінця ХХ ст. Соціально-культурне оновлення Модний об’єкт створюється групами лідерів моди Модельєри, зірки естради тощо
Індустрія моди Кінець ХХ ст. Стимуляція суспільства Модний об’єкт створюється віртуально Представники ТV, подіуму; фото в каталозі

Pret – a – porte (фр.) – вироби, які тиражуються у повному розмірному ряді для реалізації в магазинах; промислове виготовлення одягу

Одяг класу «pret–a–porte» поділяється на 2 категорії:

1. Pret – a – porte de lux (одяг першої лінії).Дорогі торгові марки, які обов’язково носять ім’я дизайнерів, мають власні монобутики. Наприклад, Gucci, Prada, Armani, Fendi, Burberry, Versace, Christian Dior, Christian Lacroix, Donna Karan, Kenzo, Cavalli, Paco Rabanne, Sonia Rikel, Oscar dela Renta тощо.

2. Pret – a – porte.Менш дорогі торгові марки.Вони необов’язково використовують ім’я модельєра. Можуть не мати власних бутиків, велика частина виробів продається через мультбрендові магазини. Наприклад, Max Mara, Comme de Gasons, Missoni, Plain Sub, EXTE, Joop, Etro, CoSTUME NATIONAL, Anna Sui, Bablor тощо.

 

Одяг категорії«Вrіdge» – (англ. - міст) поділяється на групи:

1) Вrіdge Вette –це так - звані другі лінії відомих брендів. У цих марках є посилання на ім’я модельєра, що асоціюється з його лінією: соuture або pret–a– porte de lux. Одяг реалізується через іменні й мультибрендові магазини. Наприклад, DKNY, Armani Exchange i Mani, CK Jeans, Moscino Jeans.

 

2) Вrіdge Middle –марки цієї групи деколи використовують у назві ім`я свого дизайнера або створюють власні авторські назви. Наприклад, Evan Pikone, Liz Claiborne, GUESS, Berghaus.

 

3) Вrіdge Lower – марки, що декларують “ідеальне співвідношення ціни і якості”.Вони використовують “авторську” назву. Продаються вироби через мережу мономагазинів, а також пропонується франчайзинг. Наприклад, Benetton, Axara, MEXX, BEGGON, Naf-Naf, GAP, ZARA.

 

4) Moderate –“помірний”. Це масові марки, які обіцяють “модне за невеликі гроші”. Наприклад, Н&М, MANGO, SACH, Morgan, Froqqi.

 

5) Buqdet –“економ”. Наприклад, американський бренд К-Маrt, який продає власну лінію дешевого одягу через свою мережу магазинів. В Україні попит на такий одяг й її сегмент на ринку дуже великий. Ця ніша заповнена невідомими марками, так званим масовим одягом “третіх” країн.

 


Мода розвивається циклічно і одночасно за спіраллю

Цикл моди складається із трьох стадій:

¨ Становлення (протікає боротьба з традиційними смаками).

¨ Панування (мода здобуває перемогу, певне підпорядкування їй як основі).

¨ Згасання(відбувається повна інерція й створення передумов для подальшого розвитку).

 

2. Функції моди

Мода в суспільстві:

виконує функції оцінки нового товару, її визнання або невизнання,

проявляється в усіх сферах суспільного життя,

є соціально-психологічним й естетичним феноменом,

походить з особливостей психології людини та її естетичного ставлення до дійсності,

виникає із звичаїв потреби у новизні вражень предметного або духовного середовища,

виступає одним із способів розповсюдження прогресивних досягнень суспільства, прискорюючи ознайомлення з новими явищами і товарами, а також виступає джерелом і результатом інноваційних процесів у суспільстві.

Мода в сфері виробництва:

проявляється в формуванні і вираженні вимог споживачів до товарів, у сферах обігу й побуту,

формує поведінку людей в різних ситуаціях соціального життя,

виступає формою матеріалізації естетичних смаків,

сприяє виробітку й закріпленню у свідомості й чуттєвому сприйнятті ціннісних критеріїв.

 

Ознаки моди в суспільстві й у сфері виробництва:

часта зміна,

створення нових товарів, які відрізняються споживними властивостями,

прагнення до розповсюдження і визнання товару у суспільстві в цілому або окремими групами завдяки наслідуванню,

деяка тривалість існування в смаках і визнанні в суспільстві (відображення звичаїв часу).

 

 
 

 

 


Вплив моди посилюється, вона проникає все далі, охоплюючи ті шари населення, які раніше не підпадали під її вплив. Вона розповсюджується, включаючи в коло свого впливу населення країн з різним суспільним ладом та культурними традиціями.Відсутність елементарного смаку, почуття стилю сприяють появі одягу, що не враховує особливості фігури людини.


СЕКРЕТИ КОМПЕНСАЦІЇ НЕДОЛІКІВ ФІГУРИ

Особливості фігури, які бажано не підкреслювати НЕ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ
ПОВНІ СТЕГНА v облягаючі речі, особливо із трикотажу і лайки v твід, світлий вельвет v короткі до лінії талії жилети, піджаки, куртки v спідниці плісе, капрі, бриджі у клітинку v видовжені до середини стегна піджаки v блузки на випуск v туніки v штани темні без рисунку або в тонку горизонтальну стрічку
ПОВНІ РУКИ v речі з рукавами-ліхтариками, “японку”, з прозорими, короткими манжетами або відворотами вище ліктя v трикотажні светри, що облягають топи v масивні підплечники v топи з легкою шаллю v топи-пашина v вільний рукав або “летюча миша”
КОРОТКА ШИЯ v речі з круглим вирізом горловини v блузки із застібнутими комірами v короткі прикраси під шию v сорочки і светри з високим відворотом v одяг з V- подібним вирізом v довгі прикраси v шарфи із вільно звисаючими кінцями
ВИСОКИЙ РІСТ v речі з вертикальними лініями v вузькі штани з високою талією із короткою курткою або топ v верх і низ одягу одного кольору v пряме суцільнокрійне плаття або комбінезони v речі контрастні за кольором верху і низу v одяг із горизонтальними лініями v одяг, який підкреслює лінію талії з поясом
МАЛЕНЬКИЙ РІСТ v трикотажні речі з крупною в’язкою v горизонталь візерунки і лінії v оборки v взуття на низькому каблуці v одяг з легких спадаючих тканин v верх і низ одягу одного кольору v плаття, скроєне по косій лінії v сарафани v взуття на каблуці-шпильці
НЕРІВНІ НОГИ v туфлі - шпильки v штани, які облягають фігуру із пониженою талією v одяг із вертикальними лініями або лампасами v капрі або бриджі, міні - спідниці v прямі штани класичного покрою v штани широкі v видовжені спідниці-кльош і прямі із розрізами на боках
ПОВНІ НОГИ v взуття на грубій платформі або маленькому каблуці-бокальчику v спідниці - міні, кльош, плісе, із розрізом спереду v шорти, бриджі, штани світлі, у клітинку, з рябим малюнком v джинси із блиском, рисунками v вельвет із великим рубчиком v штани темні прямі v джинси із видовженим піджаком v довгі спідниці v одяг із тканини гладкої фактури v одяг із тонкими вертикаль-ними лініями
ДОВГА ШИЯ v речі з V- подібним вирізом v довгі прикраси і буси v одяг із вертикальними лініями на рівні грудей v речі з круглим вирізом горловини v шарфи і хусточки, пов’язані на шию v короткі прикраси, ланцюжки і буси
НЕПОВНІ СТЕГНА v чорні штани із пониженою талією v прямі спідниці, які облягають фігуру v одяг із вертикальними лініями v короткі джемпера і блузки v спідниці -„плісе” та кльош v брюки і спідниці у клітинку, з горизонтальними лініями, із вельвету із великими рубчиками v приталені піджаки v блузи на випуск v одяг із накладними кишенями й вставками з іншої тканини
ВЕЛИКІ ГРУДИ v реглани і майки в обтяжку, розшиті блиском, з аплікаціями на рівні грудей v одяг з оборками і воланами на рівні грудей v майки трикотажні крупної в’язки v ажурні блузки v щільний бюстгальтер v жорсткий ліф плаття або сарафану v плаття з темним верхом
НЕВЕЛИКІ ГРУДИ v верх одягу темний, що облягає фігуру v однотонні майки і светри v бюстгальтер без чашок v одяг із широкими горизон-тальними лініями, з контрастними вставками, аплікаціями на рівні грудей v светри крупної в’язки v шарфи, брошки, намисто, волани, v плаття або сарафан із блиском на ліфі
ВЕЛИКИЙ ЖИВІТ v облягаючі штани з високою талією v заправлені блузки v майки, светри, що облягають v слід відмовитися від поясів v темний топ із брюками того самого кольору v світлий кардиган v довгі шарфи v плаття суцільно кроєне v капрі світлі v блузи на випуск v верх і низ одягу в одній гамі
НЕДОЛІКИ ПОСТАВИ v короткі жилети v штани з високою талією v блузки і светри, що облягають фігуру v короткі куртки і спідниці v напівпальто і топи Виправити поставу

Італія, Іспанія, Англія, Франція
3. Основні напрямки роботи модельєрів

           
   
Історичний шлях
     
 
 

 


Мода формується за стилями: етнічний, диско, нью-лук, кантрі, хіпі, панк, кежуел, гаучо, екостиль, графіті, лінжері, класичний, ретро, сафарі, спортивний тощо. «Коренева система» моди – орієнтири стилю, а «листям» є постійно змінна мода.

   
 
Диско-стиль – стиль одягу, пов'язаний з молодіжною дискотечною культурою. Характерні ознаки: яскрава лайкра, металеві аксесуари, блискітки, стрази, боді, бюстьє, печатні малюнки
 
 
Етнічний-стиль – стиль одягу, що заснований на використанні традиційного народного одягу різних народів світу, його елементів – крою, прикрас, орнаментів вишивки тощо

 

   
 
Кежуел-стиль – стиль повсякденного неформального одягу
 
 
Мінімалізм – напрямок моди, для якого характерні аскетизм і форм і відмова від декоративних деталей
 
 
Панк-стиль – стиль одягу, пов'язаний з молодіжною епатажно-анархічною контркультурою з підкреслено цинічним руйнуванням традиційних цінностей суспільства
 
 
Ретро-стиль – стиль одягу, що заснований на використанні у сучасному одязі стилів минулого
 
 
Сафарі-стиль – стиль одягу, що імітує армійську форму колоніальних військ, що складалась із жакета й коротких бриджів

 


От кутюрмистецтво шитва високого рівня виконання й унікального дизайну, дорогої собівартості й споживчої ціни

                         
   
Засновник моди “от кутюр”–Чарлз Фредерік Ворт (1845 рік)
 
   
 
   
Джорджіо Армані (нар. 1934 р.) – італійський кутюрьє, який став автором стилю класичної елегантності з елементами кежуел у жіночому й чоловічому одязі
 
   
Джон Гальяно(нар. 1960 р.)–французький дизайнер, який створює екстравагантні образи костюма на основі історичних стилів  
 
   
Поль Пуаре (1879-1944 рр.)–французький кутюрьє, якийстворив впливовий, динамічний, молодіжний стиль, спростив і вивільнив жіночий силует, здійснив реформу кольору, увів моду на розкішний екзотичний орієнтальний стиль, проте зазнав фінансового краху, автор «кульгавої спідниці» й жіночих шароварів  
 
   
Крістіан Діор (1905-1957 рр.)–французький кутюрьє, після Другої світової війни включається в процес розвитку моди, автор нового стилю new-look, створив ніжний, жіночий силует
 
   
Жан Поль Готьє(нар. 1952 р.)–французький кутюрьє, у творчості змішуються голлівудський гламур і кітчевий вуличний стиль, любить провокації
 
   
Джанні Версаче (1946-1997 рр.)–італійський кутюрьє, автор стилю розкішного жіночого еротизму в костюмі
 
 
Вівьєн Вествуд(нар. 1941 р.)–англійський дизайнер-авангардист, творець панк-стилю з рисами агресивної сексуальності. Вона ввела в моду білизну як верхній моді, повернула турнюри, криноліни, багатошарові спідниці, черевики, екстремально високі каблуки й платформи
 
 
Габріель (Коко) Шанель(1883-1971 рр.)–легенда моди, французький кутюрье, творець стилю життя динамічної жінки, що поєднує простоту з розкішшю. Ввела у моду одяг із джерсі, кардигани, блейзери  
 
 
Мадлен Віонне (1876-1975 рр.)–французький кутюрьє, розробник методи крою за навскісною, що дає змогу виявити пластику тіла
 
 
Крістіан Лакруа –навчався в Луврі і мав стати хранителем музею, написав дисертацію “Костюми в живописі XVIII ст.”, в 1987 р. відкриває власний будинок моделей, автор стилю «пізніх хіппі» (вишивка, ришельє)

 

Юбер де Живанші(нар. 1927 р.)–французький кутюрьє, творець класичного консервативного стилю з рисами витонченої жіночності та елегантної простоти

Особливі риси розвитку української моди

v Відмінна національна риса українських дизайнерів – тенденції до використання хутра і шкіри.

v Українські дизайнери тісно співпрацюють із виробниками.

v Український модельний бізнес інтенсивно розвивається. Потрібний невеликий поштовх для виходу вітчизняних модельєрів на світовий рівень.

v Українська мода витримана, в міру декорована, з етнічними мотивами. Вона допомагає створити відповідний образ людини, підкреслити найкраще у фігурі та приховати недоліки.

v Ідеї для створення колекцій українського одягу будуються на основі сировини, яка в перспективі буде модною у сезоні або на залишках тієї сировини, що була завезена в Україну відповідними фірмами.

УКРАЇНСЬКІ МОДЕЛЬЄРИ

v Оксана Караванська –використовує несподівані рішення, часто вживає різні трансформери – оригінальні сумки у вигляді квітів і гілок. Кожна колекція дизайнера – це стан душі, тому вони дуже щирі.

 

v Сергій Бизов –працює у стилі вестерна і витонченого гламура. Аромат полині, спокій і стриманість, світлі пастельні тони – складові частини його колекції.

 

v Олександр Моняк –створює колекції із 3 частин: перша - верхній одяг, друга – одяг для відпочинку у теплих країнах, третя – вечірні і коктейльні плаття.

 

v Віктор Анісімов –виготовляє модні моделі з еклектикою і різними асоціаціями поза всякими правилами.

 

v Олександр Гапчук –працює над створенням колекцій одягу: верхньої, на кожний день, клубної, офісної тощо.

 

v Поліна Черкас – створює незвичну, неординарну колекцію.

 

v Роксолана Богуцька – львівський модельєр, член Спілки дизайнерів України. У її колекціях присутні класичність, оптимальна помпезність, доповнюються аксесуарами й декором, основний матеріал – шкіра й хутро, які поєднює з трикотажем.


РОЗДІЛ 2. ЕСТЕТИКА ТОВАРІВ НАРОДНОГО СПОЖИВАННЯ

2.1. СИСТЕМА ХУДОЖНЬОГО КОНСТРУЮВАННЯ ТОВАРІВ (ДИЗАЙН)


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. IV. Закріплення й узагальнення знань
  3. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Узагальнення та систематизація знань
  7. А/. Поняття про судовий процес.
  8. АБСТРАГУВАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ
  9. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  10. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  11. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  12. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.




Переглядів: 1847

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Павлишин М.Л. | Етапи художнього конструювання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.