МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Застосування семафорів20.1Застосування вхідних, вихідних, прохідних і семафорів прикриття як самостійних сигналів допускається тільки на ділянках, не обладнаних АБ, і на станціях, що не мають ЕЦ стрілок. Місця встановлення семафорів визначають на підставі загальних вимог, передбачених для постійних сигналів ПТЕ залізниць України. 20.2 Семафор складається із щогли і закріпленого у її верхній частині крила, яке по відношенню до щогли може займати горизонтальне або підняте вгору під кутом 135° положення. Горизонтальне положення крила відповідає забороняючому показанню семафора, підняте крило – дозволяючому. Вночі положення крила семафора (горизонтальне або підняте) вказується відповідними сигнальними вогнями. 20.3 У необхідних випадках можуть застосовуватися двокрилі семафори. Друге крило семафора нормально розміщене вздовж щогли. 20.4 Однокрилими семафорами подаються сигнали: а) вдень - піднятим угору крилом під кутом 135° до щогли, а вночі - одним зеленим вогнем "Колія вільна". Так сигналізують вхідні семафори при прийманні поїзда на головну колію з готовністю зупинитися на станції, а також вихідні та прохідні семафори і семафори прикриття; б) вдень - горизонтальним положенням крила семафора, а вночі - червоним вогнем "Стій! Забороняється проїжджати сигнал". 20.5 Двокрилими семафорами подаються сигнали: - вхідними - двома піднятими крилами під кутом 135° до щогли вдень зеленим та жовтим вогнями - вночі "Дозволяється поїзду прямувати на станцію на бокову колію з готовністю зупинитися на станції"; - вихідними - двома піднятими крилами під кутом 135° до щогли вдень і зеленим та жовтим вогнями - вночі "Дозволяється поїзду відправитися на відгалуження". 20.6 Для контролю з боку станції положення крил вхідного світлофора вночі служать контрольні вогні. При закритому положенні семафора на ньому з боку станції мають бути контрольні прозоро-білі вогні за числом крил, а при відкритому - зелені вогні відповідно до числа відкритих крил. Вихідні та прохідні семафори, як правило, контрольних вогнів не мають. Якщо пункт управління семафором розташований за ним у напрямку руху, на семафорі має бути контрольний прозоро-білий вогонь закритого положення. Відкрите положення цих семафорів контрольного вогню не має. 20.7 Показання вхідних і прохідних семафорів і семафорів прикриття повинні вдень і вночі чітко розпізнаватися з кабіни управління локомотива поїзда, що наближається, на відстані, не меншої гальмової путі, визначеної для даного місця при повному службовому гальмуванні та максимальній швидкості, що реалізується, але не менше 1000 м. Сигнали вихідних семафорів станційних колій мають бути чітко помітними: головних колій - на відстані, не меншій 400 м, бокових - не меншій 200 м. 20.8 Не включені в дію семафори мають бути приведені в закрите положення і перехрещені двома планками. Сигнальні вогні недіючих семафорів не засвічуються. Сповіщальні щити, що стоять перед не включеними у дію семафорами, також мають бути перехрещені двома планками або зняті. 20.9 Перед вихідними і прохідними семафорами встановлюються сповіщальні щити, пофарбовані у білий колір з чорними смугами і відбивачами світла на них. 20.10 У разі обриву семафорної тяги крило семафора має автоматично приходити в забороняюче (горизонтальне) положення. 20.11 Порядок освітлення сигнальних приладів на семафорах визначається начальником дирекції залізничних перевезень (начальником залізниці).
Читайте також:
|
||||||||
|