Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сигнали: призначення, класифікація, вимоги ПТЕ

Види пристроїв СЦБ. Класифікація сигналів

 

План.

1. Види та призначення пристроїв СЦБ.

2. Сигнали: призначення, класифікація, вимоги ПТЕ.

3. Основні сигнальні кольори та їх значення.

4. Значення Інструкції з сигналізації на залізницях України (ІСИ).

5. Застосування семафорів.

Д/З Л1 с.130-131, 140-147

Л2 6.1-6.3

Л3 Вступ, Розділ 1 (Розділ 1, 4).

Л4 Розділ 20.

 

Види та призначення пристроїв СЦБ

Залізнична автоматика та телемеханіка призначені для регулювання та забезпечення безпеки руху поїздів на перегонах та станціях. По іншому автоматику та телемеханіку прийнято називати СЦБ.

Сигналізація – єдина система сигналів та технічних засобів для передавання ними наказів, що відносяться до руху поїздів та маневрової роботи.

Централізація – технічні засоби керування стрілками та сигналами, що подаються світлофорами на станції або окремій дільниці з одного пункту.

Блокування – система автоматики, що забезпечує розмежування поїздів під час руху на залізничній дільниці.

Сигнал – умовний видимий чи звуковий знак, за допомогою якого подаються певні накази, що відносяться до руху поїздів. Сигнали служать для забезпечення безпеки руху, а також для чіткої організації руху поїздів і маневрової роботи. Сигнал є наказом і підлягає безумовному виконанню. Працівники залізничного транспорту повинні використовувати усі можливі засоби для виконання вимог сигналу. Забороняється розміщення декоративних полотнищ, плакатів та вогнів червоного, жовтого й зеленого кольорів, що перешкоджають сприйманню сигналів і спотворюють сигнальні показання. На залізничному транспорті застосовуються тільки сигнали, затверджені Міністром транспорту України.

За способом сприйняття сигнали підрозділяються на видимі та звукові. Видимі сигнали виражаються кольором, формою, положенням і числом сигнальних показань. Для подання видимих сигналів служать сигнальні прилади – світлофори, диски, щити, ліхтарі, прапорці, сигнальні покажчики та сигнальні знаки. Видимі сигнали за часом їх застосування підрозділяються на:

· денні, що подаються у світлий час доби; для подання таких сигналів служать диски, щити, прапорці та сигнальні покажчики (стрілочні, колійного загородження та гідравлічних колонок);

· нічні, що подаються у темний час доби; такими сигналами служать вогні визначених кольорів у ручних і поїзних ліхтарях, ліхтарях на жердинах і сигнальних покажчиках (нічні сигнали повинні застосовуватись і в денний час підчас туману, заметілі та інших несприятливих умов, коли видимість денних сигналів зупинки менше 1000 м, сигналів зменшення швидкості – менше 400 м, маневрових – менше 200 м);

· цілодобові, що подаються однаково у світлий і темний час доби; такими сигналами служать вогні світлофорів визначених кольорів, маршрутні та інші світлові покажчики, постійні диски зменшення швидкості, квадратні щити жовтого кольору (зворотна сторона зеленого), червоні диски із світловідбивачем для позначення хвоста вантажного поїзда, сигнальні покажчики та знаки.

У тунелях застосовуються нічні або цілодобові сигнали.

Звукові сигнали передаються числом і сполученням звуків різної тривалості. Значення їх вдень і вночі одне і те саме. Для подання звукових сигналів служать свистки локомотивів, моторвагонних поїздів і дрезин, ручні свистки, духові ріжки, сирени, гудки і петарди.

Вибух петарди вимагає негайної зупинки.

 

Основні сигнальні кольори та їх значення

У сигналізації, що забезпечує рух поїздів, застосовуються такі основні сигнальні кольори:

· зелений (дозволяє рух з встановленою швидкістю);

· жовтий (дозволяє рух і вимагає зменшення швидкості);

· червоний (вимагає зупинки).

У сигналізації при маневровій роботі застосовуються, крім того, такі кольори:

· місячно-білий (дозволяє маневри);

· синій (забороняє маневри).

Значення Інструкції з сигналізації на залізницях України (ІСИ)

1. Інструкція з сигналізації є обов’язковою для застосування підприємствами і організаціями залізничного транспорту України.

2. Інструкція визначає систему видимих і звукових сигналів для передачі наказів та вказівок щодо руху поїздів і маневрової роботи, а також види сигнальних пристроїв, за допомогою яких ці сигнали подаються.

3. Виконання вимог сигналів, встановлених цією Інструкцією, забезпечує безперервність і безпеку руху поїздів та маневрової роботи.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  9. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  10. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  11. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  12. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.




Переглядів: 5951

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Споруди та пристрої станційного господарства | Застосування семафорів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.