Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ

III. САНIТАРНО-ГIГIЄНIЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ

3.1. Ступінь важкості та напруженості праці - вказується інформація про особливості виконання роботи з точки зору складності та рівня напруження (фізичного і психічного) організму людини.

3.2. Обмеження за статтю та віком - розміщуються відомості про певні переваги у виборі професії чоловіками чи жінками і віком претендентів на роботу за даною спеціальністю, пенсійний вік.

3.3. Режим праці та відпочинку - вказуються відомості про змінність у роботі, її нормування, тривалість та періодичність перерв і відпусток, одноманітність праці та інше.

3.4. Завантаженість аналізаторів - розміщується інформація про органи сприйняття та відчуття людини, які найчастіше використовуються при виконанні виробничих операцій даного фахівця.

3.5. Несприятливі фактори - вказуються відомості про шкідливі умови для організму людини, які виникають під час роботи фахівця.

3.6. Медичні перестороги та обмеження - дається перелік медичних пересторог та особливих вимог до стану здоров'я, які є небажаними при виборі даної професії, а також перелік захворювань, з якими неможливо працювати за даним фахом.

4.1. Нейродинаміка - вказуються вимоги до сили, рухливості та зрівноваженості нервових процесів, які визначаються особливостями професійної діяльності даного фахівця.

4.2. Добова біоритміка - записуються відомості про найсприятливіший час протягом доби для виконання виробничих операцій (ранковий - "жайворонок", вечірній - "сова" або недиференційований) даним спеціалістом .

4.3. Психомоторика - вказуються вимоги до особистості при виконанні рухових маніпуляцій та дій руками чи ногами (сили, темпу, швидкості, точності, ритму, координації рухів) спеціалістом.

4.4. Сенсорно-перцептивна сфера - розміщуються відомості про особливості сприйняття предмету у всіх його виглядах та положеннях (у статиці, русі, просторі і часі), явищ у часі і просторі, складних звуків, усної мови та іншої інформації, швидкості реакції на різні подразники з боку зорових, слухових, нюхових, смакових, дотикових, вестибулярних та кінестезичних аналізаторів фахівця.

4.5. Пам'ять - вказуються особливості різновидів (наочно-образна, наочно-дієва, логічно-змістовна, мовно-логічна, рухова, емоційна та сенсорна) та типів пам'яті (механічна, змістовна, асоціативна, короткочасна, оперативна і довготривала), розвиток яких найнеобхідніший для виконання професійних обов'язків спеціалістом.

4.6. Увага - вказуються різновиди (мимовільна і довільна) та особливості властивостей уваги (стійкість, концентрація, об'єм, розподіл та переключення), розвиток яких найнеобхідніший для виконання професійних обов'язків фахівцем.

4.7. Мислення та мова - відмічаються особливості функцій (індукція, дедукція, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, конкретизація) та видів мислення (наочно-дієве, наочно-образне, понятійне, конкретно-понятійне, абстрактно-понятійне, абстрактне, творче і теоретичне) і мови (усна, письмова, внутрішня, дактильна, жестів та егоцентрична), її точності, грамотності, темпу, виразності, логічності, лаконічності, розвиток яких необхідний для здійснення професійних обов'язків спеціалістом.

4.8. Iнтелект - вказуються відомості про вимоги до розвитку різних видів інтелекту (вербальний, невербальний або невизначений), наявність якого забезпечує якісну і продуктивну роботу фахівця.

4.9. Емоційно-вольова сфера - заноситься інформація про вимоги до вольової регуляції психічної діяльності, врівноваженості, самоконтролю, витримки, енергійності, виникнення різних емоцій (позитивних, негативних, вітальних, реактивних, настрою, самопочуття, активності) у спеціаліста при виконанні ним службових обов'язків.

4.10. Риси характеру - дається опис вимог професії стосовно прояву професійно необхідних рис характеру, тобто індивідуального поєднання стійких психологічних особливостей професіонала, які є найбажанішими при виконанні працівником своїх обов'язків.


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  9. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  10. Аналітичні реакції та вимоги, яким вони повинні відповідати.
  11. Бланк документа, вимоги що пред'являються до нього.




Переглядів: 1919

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ | V. ПIДГОТОВКА КАДРIВ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.