МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯIII. САНIТАРНО-ГIГIЄНIЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ 3.1. Ступінь важкості та напруженості праці - вказується інформація про особливості виконання роботи з точки зору складності та рівня напруження (фізичного і психічного) організму людини. 3.2. Обмеження за статтю та віком - розміщуються відомості про певні переваги у виборі професії чоловіками чи жінками і віком претендентів на роботу за даною спеціальністю, пенсійний вік. 3.3. Режим праці та відпочинку - вказуються відомості про змінність у роботі, її нормування, тривалість та періодичність перерв і відпусток, одноманітність праці та інше. 3.4. Завантаженість аналізаторів - розміщується інформація про органи сприйняття та відчуття людини, які найчастіше використовуються при виконанні виробничих операцій даного фахівця. 3.5. Несприятливі фактори - вказуються відомості про шкідливі умови для організму людини, які виникають під час роботи фахівця. 3.6. Медичні перестороги та обмеження - дається перелік медичних пересторог та особливих вимог до стану здоров'я, які є небажаними при виборі даної професії, а також перелік захворювань, з якими неможливо працювати за даним фахом. 4.1. Нейродинаміка - вказуються вимоги до сили, рухливості та зрівноваженості нервових процесів, які визначаються особливостями професійної діяльності даного фахівця. 4.2. Добова біоритміка - записуються відомості про найсприятливіший час протягом доби для виконання виробничих операцій (ранковий - "жайворонок", вечірній - "сова" або недиференційований) даним спеціалістом . 4.3. Психомоторика - вказуються вимоги до особистості при виконанні рухових маніпуляцій та дій руками чи ногами (сили, темпу, швидкості, точності, ритму, координації рухів) спеціалістом. 4.4. Сенсорно-перцептивна сфера - розміщуються відомості про особливості сприйняття предмету у всіх його виглядах та положеннях (у статиці, русі, просторі і часі), явищ у часі і просторі, складних звуків, усної мови та іншої інформації, швидкості реакції на різні подразники з боку зорових, слухових, нюхових, смакових, дотикових, вестибулярних та кінестезичних аналізаторів фахівця. 4.5. Пам'ять - вказуються особливості різновидів (наочно-образна, наочно-дієва, логічно-змістовна, мовно-логічна, рухова, емоційна та сенсорна) та типів пам'яті (механічна, змістовна, асоціативна, короткочасна, оперативна і довготривала), розвиток яких найнеобхідніший для виконання професійних обов'язків спеціалістом. 4.6. Увага - вказуються різновиди (мимовільна і довільна) та особливості властивостей уваги (стійкість, концентрація, об'єм, розподіл та переключення), розвиток яких найнеобхідніший для виконання професійних обов'язків фахівцем. 4.7. Мислення та мова - відмічаються особливості функцій (індукція, дедукція, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, конкретизація) та видів мислення (наочно-дієве, наочно-образне, понятійне, конкретно-понятійне, абстрактно-понятійне, абстрактне, творче і теоретичне) і мови (усна, письмова, внутрішня, дактильна, жестів та егоцентрична), її точності, грамотності, темпу, виразності, логічності, лаконічності, розвиток яких необхідний для здійснення професійних обов'язків спеціалістом. 4.8. Iнтелект - вказуються відомості про вимоги до розвитку різних видів інтелекту (вербальний, невербальний або невизначений), наявність якого забезпечує якісну і продуктивну роботу фахівця. 4.9. Емоційно-вольова сфера - заноситься інформація про вимоги до вольової регуляції психічної діяльності, врівноваженості, самоконтролю, витримки, енергійності, виникнення різних емоцій (позитивних, негативних, вітальних, реактивних, настрою, самопочуття, активності) у спеціаліста при виконанні ним службових обов'язків. 4.10. Риси характеру - дається опис вимог професії стосовно прояву професійно необхідних рис характеру, тобто індивідуального поєднання стійких психологічних особливостей професіонала, які є найбажанішими при виконанні працівником своїх обов'язків. Читайте також:
|
||||||||
|