Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПIДГОТОВКА КАДРIВ

5.1. Типи навчальних закладів - вказуються різні типи навчальних закладів, їх рівень акредитації, де можна здобути відповідну кваліфікацію з даної професії.

5.2. Форми та терміни навчання - подаються відомості про терміни навчання на стаціонарній, заочній, дистанційній, екстернатній чи вечірній формах в залежності від типу навчального закладу.

5.3. Необхідна підготовка із загальноосвітніх предметів - вказуються вимоги до рівня знань, вмінь та навичок з предметів загальноосвітнього циклу на рівні загальноосвітньої школи, якими необхідно володіти претенденту на дану професію за відповідним фахом.

5.4. Перспективи професійного зростання – даються відомості про службові та професійні ранги, посади, класи, розряди і можливості підвищення кваліфікації та продовження освіти за даним фахом.

 

 


ДОДАТОК І.4.5.

 

ПРОФЕСІОГРАФІЧНА КРТКА ПРОФЕСІЇ «МЕНЕДЖЕР»

 

ПРОФЕСIОГРАФIЧНА КАРТКА ПРОФЕСIЇ МЕНЕДЖЕР ФОРМУЛА ПРОФЕСIЇ П1,В/М,А,Ф,Ф1,Ф3,Ф6/Н/IН/ОС,О/ К2,К5/МК/П,ВП/Н2,Н7/ 0,2,4,3,1
С О Ц I А Л Ь Н О – Е К О Н О М I Ч Н А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Галузь народного господарства 2.Потреба у кадрах 3.Географія професії 4.Тип підприємства чи установи   5.Форма організації праці – професія необхідна в усіх галузях і сферах бізнесу.   – у залежності від потреб ринку праці. – розповсюджена по всій території країни. – державні, орендні, акціонерні, приватні підприємства та організації; компанії, корпорації, малі підприємства, товариства, кооперативи, комерційні структури, фірми тощо. – індивідуальна праця з управління виробництвом, організацією, фірмою в ринкових економічних умовах.
В И Р О Б Н И Ч А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Предмет праці   2.Мета праці   3.Знаряддя праці   4.Місце роботи (умови праці)   5.Основні виробничі операції та дії     6.Найважливіші професійні знання та вміння     людина: групи або колективи людей (соціальні системи); знакова система: процеси виробництва. – перетворювальна: управління людьми та організація процесів виробництва для забезпечення потреб ринку та одержання прибутку; винахідницька: пошук нових шляхів та методів управління людьми і виробництвом в ринкових умовах. – механізовані: телефон, диктофон, магнітофон; автоматизовані: комп'ютер, факс, телефакс, калькулятор та інша оргтехніка; функціональні: інтелектуальні здібності, мова – логічна, грамотна. ділова, вільна, діловий стиль поведінки. – побутові: в кабінеті і за його межами, в залежності від обставин (там, де вирішується питання виробництва); моральні: відповідальність за інших людей, за керівництво ними. – прогнозування, планування, організація і управління виробництвом; вибір мети і постановка завдань; техніко-економічні розрахунки і експертиза фінансово-господарських справ; розподіл всіх можливих ресурсів організації; коректування дій перед прийняттям важливих рішень при несподіваних порушеннях (кризові ситуації і т.п.); вивчення і ліквідація слабких місць на виробництві; контроль фінансових операцій і бухгалтерського аналізу; розробка і реалізація кадрової політики; контроль дій підлеглих; робота з постачальниками і замовниками; обробка інформаційних і статистичних даних. – знати: основи законодавства України; основи менеджменту; економіку, фінанси і принципи аналізу господарської діяльності; основи загальної, інженерної і соціальної психології, соціології, математики, маркетингу; організацію і управління виробництвом; основи роботи з комп’ютером, діловодства, ділового адміністрування і спілкування, бухгалтерського обліку; вміти: виділяти головні цілі управління і шляхи їх досягнення; вживатися з групою людей і організовувати їх роботу; управляти собою; досягати високої кваліфікації у справах; свідомо йти на обдуманий ризик, приймати нестандартні рішення.
     

 


ДОДАТОК І..4.5. (продовження).

 

С А Н I Т А Р Н О – Г I Г I Є Н I Ч Н А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Ступінь важкості та напруженості праці 2.Обмеження за статтю та віком 3.Режим праці і відпочинку 4.Завантаженість аналізаторів 5.Несприятливі фактори 6.Медичні пересто-роги та обмеження – фізично не важка, але напружена праця – виконання багатьох функцій протягом робочого часу, швидка адаптація при їх зміні. – обмеження за статтю відсутні, допускаються до роботи з 18 років при наявності відповідної освіти і досвіду роботи. – ненормований робочий день, відпустка, як мінімум, 28 календарних днів. – завантажені зоровий, слуховий і руховий аналізатори, артикуляційний апарат. – напружений ритм роботи та постійне нервове напруження при зовнішньому тиску ризику, що призводить до перевтоми. – захворювання серцево-судинної і центральної нервової систем, опорно-рухового апарату, хронічні психічні хвороби з пониженням інтелекту.
В И М О Г И П Р О Ф Е С I Ї Д О I Н Д И В I Д У А Л Ь Н О – П С И Х О Л О Г I Ч Н И Х О С О Б Л И В О С Т Е Й Ф А Х I В Ц Я
1. Нейродинаміка 2. Добова біоритміка 3. Психомоторика 4. Сенсорно-перце-птивна сфера 5. Пам'ять   6. Увага   7. Мислення і мова   8. Інтелект   9. Емоційно-вольова сфера 10. Риси характеру   – сильна, рухлива, врівноважена нервова система. – недиференційований біоритмічний тип. – розвинута координація опорно-рухового апарату. – гострота слуху і зору, безпомилкове сприймання словесної та образної інформації, відчуття часу, особливо його „ліміту”. – розвинена безпосередня, логічно-змістовна, мовно-логічна, довготривала, оперативна та короткочасова пам'ять. – високі вимоги до об'єму, переключення і концентрації уваги, її стійкості та розподілу. – мовно-логічне, аналітичне і творче мислення, його швидкість і гнучкість; виразна дикція, грамотна мова та оптимальний її темп. – високий, добре розвинутий невербальний інтелект, висока загальна культура та інтуїція. – врівноваженість, активність, сила волі, добра вольова регуляція психічних процесів. – принциповість, вимогливість, спостережливість, критичне відношення до себе та оточуючих, передбачуваність, витримка, впевненість, наполегливість, комунікативність, тактовність, пунктуальність, лідерство, організованість, дисциплінованість, відповідальність, емпатійність, честолюбство, цілеспрямованість, справедливість, ініціативність і здатність до обдуманого ризику.
П I Д Г О Т О В К А К А Д Р I В
1. Типи навчальних закладів 2. Форми та терміни навчання 3. Необхідна підго-товка з загально-освітніх предметів 4. Перспективи професійного зростання – ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації, спецфакультети післядипломної освіти при ВНЗ. – ВНЗ, денна, заочна – 4-6 років (на базі повної середньої освіти), спецфакультети, денна – 1 рік (на базі вищої освіти - спеціаліста). – знання рідної та іноземних мов, основ інформатики та обчислювальної техніки, математики, основ держави і права, суспільствознавства, географії та основ економіки. – після відповідного стажу роботи може працювати президентом фірми, віце-президентом корпорації, директором підприємства, організації, установи, об'єднання і т.п.

т

 


Додаток І.5.1.

 




Переглядів: 823

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ | Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.