Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. ПIДГОТОВКА КАДРIВ

5.1. Типи навчальних закладів - вказуються різні типи навчальних закладів, їх рівень акредитації, де можна здобути відповідну кваліфікацію з даної професії.

5.2. Форми та терміни навчання - подаються відомості про терміни навчання на стаціонарній, заочній, дистанційній, екстернатній чи вечірній формах в залежності від типу навчального закладу.

5.3. Необхідна підготовка із загальноосвітніх предметів - вказуються вимоги до рівня знань, вмінь та навичок з предметів загальноосвітнього циклу на рівні загальноосвітньої школи, якими необхідно володіти претенденту на дану професію за відповідним фахом.

5.4. Перспективи професійного зростання – даються відомості про службові та професійні ранги, посади, класи, розряди і можливості підвищення кваліфікації та продовження освіти за даним фахом.

 

 


ДОДАТОК І.4.5.

 

ПРОФЕСІОГРАФІЧНА КРТКА ПРОФЕСІЇ «МЕНЕДЖЕР»

 

ПРОФЕСIОГРАФIЧНА КАРТКА ПРОФЕСIЇ МЕНЕДЖЕР ФОРМУЛА ПРОФЕСIЇ П1,В/М,А,Ф,Ф1,Ф3,Ф6/Н/IН/ОС,О/ К2,К5/МК/П,ВП/Н2,Н7/ 0,2,4,3,1
С О Ц I А Л Ь Н О – Е К О Н О М I Ч Н А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Галузь народного господарства 2.Потреба у кадрах 3.Географія професії 4.Тип підприємства чи установи   5.Форма організації праці – професія необхідна в усіх галузях і сферах бізнесу.   – у залежності від потреб ринку праці. – розповсюджена по всій території країни. – державні, орендні, акціонерні, приватні підприємства та організації; компанії, корпорації, малі підприємства, товариства, кооперативи, комерційні структури, фірми тощо. – індивідуальна праця з управління виробництвом, організацією, фірмою в ринкових економічних умовах.
В И Р О Б Н И Ч А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Предмет праці   2.Мета праці   3.Знаряддя праці   4.Місце роботи (умови праці)   5.Основні виробничі операції та дії     6.Найважливіші професійні знання та вміння     людина: групи або колективи людей (соціальні системи); знакова система: процеси виробництва. – перетворювальна: управління людьми та організація процесів виробництва для забезпечення потреб ринку та одержання прибутку; винахідницька: пошук нових шляхів та методів управління людьми і виробництвом в ринкових умовах. – механізовані: телефон, диктофон, магнітофон; автоматизовані: комп'ютер, факс, телефакс, калькулятор та інша оргтехніка; функціональні: інтелектуальні здібності, мова – логічна, грамотна. ділова, вільна, діловий стиль поведінки. – побутові: в кабінеті і за його межами, в залежності від обставин (там, де вирішується питання виробництва); моральні: відповідальність за інших людей, за керівництво ними. – прогнозування, планування, організація і управління виробництвом; вибір мети і постановка завдань; техніко-економічні розрахунки і експертиза фінансово-господарських справ; розподіл всіх можливих ресурсів організації; коректування дій перед прийняттям важливих рішень при несподіваних порушеннях (кризові ситуації і т.п.); вивчення і ліквідація слабких місць на виробництві; контроль фінансових операцій і бухгалтерського аналізу; розробка і реалізація кадрової політики; контроль дій підлеглих; робота з постачальниками і замовниками; обробка інформаційних і статистичних даних. – знати: основи законодавства України; основи менеджменту; економіку, фінанси і принципи аналізу господарської діяльності; основи загальної, інженерної і соціальної психології, соціології, математики, маркетингу; організацію і управління виробництвом; основи роботи з комп’ютером, діловодства, ділового адміністрування і спілкування, бухгалтерського обліку; вміти: виділяти головні цілі управління і шляхи їх досягнення; вживатися з групою людей і організовувати їх роботу; управляти собою; досягати високої кваліфікації у справах; свідомо йти на обдуманий ризик, приймати нестандартні рішення.
     

 


ДОДАТОК І..4.5. (продовження).

 

С А Н I Т А Р Н О – Г I Г I Є Н I Ч Н А Х А Р А К Т Е Р И С Т И К А
1.Ступінь важкості та напруженості праці 2.Обмеження за статтю та віком 3.Режим праці і відпочинку 4.Завантаженість аналізаторів 5.Несприятливі фактори 6.Медичні пересто-роги та обмеження – фізично не важка, але напружена праця – виконання багатьох функцій протягом робочого часу, швидка адаптація при їх зміні. – обмеження за статтю відсутні, допускаються до роботи з 18 років при наявності відповідної освіти і досвіду роботи. – ненормований робочий день, відпустка, як мінімум, 28 календарних днів. – завантажені зоровий, слуховий і руховий аналізатори, артикуляційний апарат. – напружений ритм роботи та постійне нервове напруження при зовнішньому тиску ризику, що призводить до перевтоми. – захворювання серцево-судинної і центральної нервової систем, опорно-рухового апарату, хронічні психічні хвороби з пониженням інтелекту.
В И М О Г И П Р О Ф Е С I Ї Д О I Н Д И В I Д У А Л Ь Н О – П С И Х О Л О Г I Ч Н И Х О С О Б Л И В О С Т Е Й Ф А Х I В Ц Я
1. Нейродинаміка 2. Добова біоритміка 3. Психомоторика 4. Сенсорно-перце-птивна сфера 5. Пам'ять   6. Увага   7. Мислення і мова   8. Інтелект   9. Емоційно-вольова сфера 10. Риси характеру   – сильна, рухлива, врівноважена нервова система. – недиференційований біоритмічний тип. – розвинута координація опорно-рухового апарату. – гострота слуху і зору, безпомилкове сприймання словесної та образної інформації, відчуття часу, особливо його „ліміту”. – розвинена безпосередня, логічно-змістовна, мовно-логічна, довготривала, оперативна та короткочасова пам'ять. – високі вимоги до об'єму, переключення і концентрації уваги, її стійкості та розподілу. – мовно-логічне, аналітичне і творче мислення, його швидкість і гнучкість; виразна дикція, грамотна мова та оптимальний її темп. – високий, добре розвинутий невербальний інтелект, висока загальна культура та інтуїція. – врівноваженість, активність, сила волі, добра вольова регуляція психічних процесів. – принциповість, вимогливість, спостережливість, критичне відношення до себе та оточуючих, передбачуваність, витримка, впевненість, наполегливість, комунікативність, тактовність, пунктуальність, лідерство, організованість, дисциплінованість, відповідальність, емпатійність, честолюбство, цілеспрямованість, справедливість, ініціативність і здатність до обдуманого ризику.
П I Д Г О Т О В К А К А Д Р I В
1. Типи навчальних закладів 2. Форми та терміни навчання 3. Необхідна підго-товка з загально-освітніх предметів 4. Перспективи професійного зростання – ВНЗ ІІ-IV рівнів акредитації, спецфакультети післядипломної освіти при ВНЗ. – ВНЗ, денна, заочна – 4-6 років (на базі повної середньої освіти), спецфакультети, денна – 1 рік (на базі вищої освіти - спеціаліста). – знання рідної та іноземних мов, основ інформатики та обчислювальної техніки, математики, основ держави і права, суспільствознавства, географії та основ економіки. – після відповідного стажу роботи може працювати президентом фірми, віце-президентом корпорації, директором підприємства, організації, установи, об'єднання і т.п.

т

 


Додаток І.5.1.

 




Переглядів: 750

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ | Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.