МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки НімеччинаАпаратура:магнітофон,набір аудіо касет, телефони,комп’ютери,телевізор, відеомагнітофон, відеокамера,відеокасети,діапроектор,набір слайдів, набір дискет і дисків, копіювальна техніка. Меблі:робочий стіл, стілець, шафа для книг, стелаж для папок, журнальний столик, шафа (сейф) для зберігання відеотехніки, стенд (експрес-інформація). Різне:папки, папір. Інформаційні засоби, які містять матеріали про професії: фільми (5-20 хвилинні), діа- і аудіо програми (20-хвилинні), інформаційні карти і папки, комп’ютерні програми професійної інформації. У ЦПІ можна отримати інформаційні карти і папки за такими напрямами: - огляд існуючих професій містить 35 інформаційних карт і папок; - огляд існуючих професій класифікований за галузями економіки, видами діяльності і кваліфікації; - огляд існуючих професій для тих, які не мають професійної освіти; - економіки; - педагогіки; - гуманітарних наук, культури, суспільних наук; - медицини: терапії, охорони здоров’я, фармацевтики; - спорту, руху, танцювального мистецтва; - пов’язані з оточуючим середовищем; - будівельного мистецтва-дизайну; - журналістики, радіо, телебачення; - реклами. В інформаційних картах і папках матеріали подані у вигляді структурно-галузевих оглядів чи відомостей на перспективу. В них міститься інформація про джерела інформації, а також нормативні і довідкові посилання, відомості про можливості отримання тієї чи іншої професії і навчання. ЦПІ надає в папках і картах регіональну інформацію про підприємства (довідкові матеріали і газетні статті про підприємства і фірми). Інформаційні карти і папки містять такі матеріали з питань подальшого навчання і перекваліфікації в галузях: - сільського і лісового господарства, садівництва; - харчування, приватного і готельного господарства; - медицини; - соціальних і громадських служб; - металургії (2 папки); - електрики і електроніки; - торгівлі і обслуговування (2 папки); - будівництва, гірничої справи, виробництва будівельних матеріалів; - виробництва текстилю, швейного і шкіряного виробництва; - друку і виробництва паперу; - деревопереробної промисловості, виготовлення пластмас і синтетичних матеріалів; - транспорту, правопорядку і правоохорони; - мистецтва і освіти; - санітарії, гігієни і ведення домашнього господарства. Інформаційні карти і папки з питань подальшого навчання і перекваліфікації містять відомості про можливості і шляхи досягнення різних рівнів кваліфікації і спеціалізації. У ЦПІ є наступні діапроекторні інформаційні програми: - все про транспорт; - режим і косметика; - шлях в клерки; - сфера обслуговування: покупки, консультації, послуги; - музика; - їжа і пиття; - захист навколишнього середовища; - деревообробка; будівельні професії; - текстильне, швейне і шкіряне виробництво. Діапроекторні інформаційні програми ілюстративно знайомлять відвідувачів центру зі світом професій, видами діяльності, можливостями навчання. Комп’ютерна програма центру професійної інформації В ЦПІ є два персональні комп’ютери, які використовуються для надання допомоги у виборі професії у відповідності з інтересами користувача. Комп’ютерна програма вибору професії дозволяє користуватися нею без попередньої підготовки користувача. Програма організована в режимі вибору і складається з декількох питань, відповіді на які дозволяють здійснити вибір професії і місця навчання (апробувати навчальні приклади і завдання). 1. В якій мірі цікавлять запропоновані професії? 380 професій, які пропонуються для оцінювання 17 степенів вираження інтересу до них. Результатом буде відбір групи професій з найбільш вираженим ступенем інтересу. 2. Чи відповідає зроблений вибір інтересам і захопленням особистості? Відібрані професії порівнюються з колом інтересів і захоплень особистості. Результатом буде відбір однієї чи двох професій, які найбільш підходять для користувача. 3. Де можна отримати відповідну професійну освіту? Користувачу пропонується: перелік навчальних закладів де можна отримати відповідну професійну освіту; форми документів, які необхідні для вступу в професійний навчальний заклад (заява про прийом, автобіографія); навчальні плани, приклади і завдання. Додаток ІІ.3.1. Читайте також:
|
||||||||
|