Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина

Апаратура:магнітофон,набір аудіо касет, телефони,комп’ютери,телевізор, відеомагнітофон, відеокамера,відеокасети,діапроектор,набір слайдів, набір дискет і дисків, копіювальна техніка.

Меблі:робочий стіл, стілець, шафа для книг, стелаж для папок, журнальний столик, шафа (сейф) для зберігання відеотехніки, стенд (експрес-інформація).

Різне:папки, папір.

Інформаційні засоби, які містять матеріали про професії: фільми (5-20 хвилинні), діа- і аудіо програми (20-хвилинні), інформаційні карти і папки, комп’ютерні програми професійної інформації.

У ЦПІ можна отримати інформаційні карти і папки за такими напрямами:

- огляд існуючих професій містить 35 інформаційних карт і папок;

- огляд існуючих професій класифікований за галузями економіки, видами діяльності і кваліфікації;

- огляд існуючих професій для тих, які не мають професійної освіти;

- економіки;

- педагогіки;

- гуманітарних наук, культури, суспільних наук;

- медицини: терапії, охорони здоров’я, фармацевтики;

- спорту, руху, танцювального мистецтва;

- пов’язані з оточуючим середовищем;

- будівельного мистецтва-дизайну;

- журналістики, радіо, телебачення;

- реклами.

В інформаційних картах і папках матеріали подані у вигляді структурно-галузевих оглядів чи відомостей на перспективу. В них міститься інформація про джерела інформації, а також нормативні і довідкові посилання, відомості про можливості отримання тієї чи іншої професії і навчання. ЦПІ надає в папках і картах регіональну інформацію про підприємства (довідкові матеріали і газетні статті про підприємства і фірми).

Інформаційні карти і папки містять такі матеріали з питань подальшого навчання і перекваліфікації в галузях:

- сільського і лісового господарства, садівництва;

- харчування, приватного і готельного господарства;

- медицини;

- соціальних і громадських служб;

- металургії (2 папки);

- електрики і електроніки;

- торгівлі і обслуговування (2 папки);

- будівництва, гірничої справи, виробництва будівельних матеріалів;

- виробництва текстилю, швейного і шкіряного виробництва;

- друку і виробництва паперу;

- деревопереробної промисловості, виготовлення пластмас і синтетичних матеріалів;

- транспорту, правопорядку і правоохорони;

- мистецтва і освіти;

- санітарії, гігієни і ведення домашнього господарства.

Інформаційні карти і папки з питань подальшого навчання і перекваліфікації містять відомості про можливості і шляхи досягнення різних рівнів кваліфікації і спеціалізації.

У ЦПІ є наступні діапроекторні інформаційні програми:

- все про транспорт;

- режим і косметика;

- шлях в клерки;

- сфера обслуговування: покупки, консультації, послуги;

- музика;

- їжа і пиття;

- захист навколишнього середовища;

- деревообробка; будівельні професії;

- текстильне, швейне і шкіряне виробництво.

Діапроекторні інформаційні програми ілюстративно знайомлять відвідувачів центру зі світом професій, видами діяльності, можливостями навчання.

Комп’ютерна програма центру професійної інформації

В ЦПІ є два персональні комп’ютери, які використовуються для надання допомоги у виборі професії у відповідності з інтересами користувача. Комп’ютерна програма вибору професії дозволяє користуватися нею без попередньої підготовки користувача. Програма організована в режимі вибору і складається з декількох питань, відповіді на які дозволяють здійснити вибір професії і місця навчання (апробувати навчальні приклади і завдання).

1. В якій мірі цікавлять запропоновані професії?

380 професій, які пропонуються для оцінювання 17 степенів вираження інтересу до них. Результатом буде відбір групи професій з найбільш вираженим ступенем інтересу.

2. Чи відповідає зроблений вибір інтересам і захопленням особистості?

Відібрані професії порівнюються з колом інтересів і захоплень особистості. Результатом буде відбір однієї чи двох професій, які найбільш підходять для користувача.

3. Де можна отримати відповідну професійну освіту?

Користувачу пропонується: перелік навчальних закладів де можна отримати відповідну професійну освіту; форми документів, які необхідні для вступу в професійний навчальний заклад (заява про прийом, автобіографія); навчальні плани, приклади і завдання.

Додаток ІІ.3.1.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  3. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  4. Аналіз зовнішньої інформації
  5. Аналіз інформації та постановка задачі дослідження
  6. Аналіз результатів практичної діяльності Київського освітньо-методичного центру соціальної роботи
  7. Аналіз та інтерпретація інформації
  8. Аналіз та узагальнення отриманої інформації.
  9. Аналіз якості виробничої інформації
  10. Аналітико-синтетична переробка інформації
  11. Аналітична обробка інформації вузлами інформаційно-аналітичної функціональної підсистеми МОЗ України і питань НС.
  12. Арт-терапевтичний кабінет і його оснащення




Переглядів: 233

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. ПIДГОТОВКА КАДРIВ | Спеціальна діагностика професійно важливих якостей.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.