Студопедия
Новини освіти і науки:
Контакти
 


Тлумачний словник






Аналіз якості виробничої інформації

Роль виробничої інформації не однакова на різних етапах та стадіях процесу управління. Оскільки на одних етапах необхідні обсяги інформації на інших – можливості її обробки на третіх – її рух.

Якість інформації насамперед залежить від кількості і якості інформації які можуть бути оцінені наступними основними показниками:

Ентропією – розміром її розсіювання. Втрата інформації збільшується зі зростанням кількості її видів і зменшенням надійності.

Кількістю достатньої інформації яка визначається з урахуванням регульованих станів системи. Зі збільшенням кількості отриманої інформації зростає достовірність у правлінських рішень та їх оптимальність.

Вірогідність отримання інформації вчасно – найбільша вірогідність отримання інформації а її цінність відповідає максимальному значенню ї достовірності

Складність підготовки управлінських рішень виходить з того що мінімальна складність прийняття управлінських рішень залежить від повноти та достатності інформації.

Цінність (якість) інформації яка характеризується інтегральним показником Ц

Де а1, а2, а3… - коефіцієнти вагомості показників інформації; S,P,F,τ,Pі – показники інформації (відповідно значення корисність, періодичність, своєчасність, достовірність) які виражені у відносних вимірниках від 0 до 1.

1. Лапин Е.В. Оценка экономического потенциала предприятия: Монографія. – Сумы: ИТД «Университетская книга», 2004. – 360 с.

2. Краснокутський Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. – 352 с.

3. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексик О.І. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навч. Посібник. – К.: КНЕУ, 2003. – 316 с.

4. Афанасьев Н.В., Рогожин В.Д., Рудыка В.И. Управление развитием предприятия: Монографія. – Х.: Издательский дом «ИНЖЭК», 2003. – 184 с.

5. Должанский І.З., Загорна Т.О., Удалих О.О., Герасименко І.М., Ращупкіна В.М. Управління потенціалом підприємства. Навчальний посібник. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 362 с.

 


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  3. SWOT-аналіз у туризмі
  4. SWOT-аналіз.
  5. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  6. V. Нюховий аналізатор
  7. АВС (XYZ)-аналіз
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  10. Алфавітний підхід до вимірювання кількості інформації.
  11. Альтернативна вартість та її використання у проектному аналізі
  12. Аналіз активів банку




<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.