Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Спеціальна діагностика професійно важливих якостей.

Загальне знайомство з професією.

Вступ в професію

Підготовчий етап

Програма професійної проби з деревообробки

(8-9 класи)

Тематичний план

 

№ з/п Назва теми Кількість годин Напрям Примітка
Теор. Практ Всього
             

 

І. Підготовчий етап
1. Вступ у професію. Загальні відомості. Вимоги професії дере-вообробки до людини   -    
2. Спеціальна діагности-ка професійно важли-вих якостей     Діагнос-тична частина
3. Загальне знайомство з професіями («Профе-сіографічна екскур-сія», перегляд кіно-фільмів про професії).     -
4. Основи будови і прин-ципу дії промислово-го токарного дерево-обробного верстату   Техніч-ний Навчальна частина
5. Основні неполадки деревообробних верс-татів Алгоритм їх по-шуку і усунення.   Ситуа-тивний -//-
6. Управління деревооб-робними верстатами. Правила безпеки пра-ці. Виконання столяр-них операцій (за вибо-ром вчителя).       Функ-ційний -//-
ІІ Практичний етап
7. Проба І рівня -    
7.1 Підбір інструментів для виготовлення ви-робу за технологічною карткою.       Техніч-ний  
7.2 Підбір заготовки для виготовлення виробу у відповідності з крес-ленням.       Ситуа-тивний  
7.3 Виготовлення виробу за даною технологіч-ною карткою з вико-ристанням підібрано-го інструменту.       Функ-ційний  
8. Проба ІІ рівня -    
8.1 Розподіл операцій з виготовлення деталей у правильній послі-довності. Заповнення технологічної картки на основі запропоно-ваного креслення.       Техніч-ний  
8.2 Підбір пристроїв для виготовлення виробу.       Ситуа-тивний  
8.3 Виготовлення виробу за запропонованою те-хнологічною картою.       Функ-ційний  
9. Проба ІІІ рівня -    
9.1 Розробка технології виготовлення та скла-дання виробу за влас-ним вибором.       Техніч-ний  
9.2 Самостійний підбір складально-монтажно-го інструменту і прист-роїв для складання виробу.       Ситуа-тивний  
9.3 Виготовлення, скла-дання, підгонка і контроль виробу за са-мостійно розробленою технологією.       Функ-ційний  
Всього:    
                 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Теоретичні відомості.

Перелік професій, спеціальностей, які є характерними для деревообробної промисловості. Загальні вимоги групи професій деревообробки до людини (технічне і конструктивне мислення, реакція, оперативна пам'ять, просторова уява та ін). Медичні протипоказання. Аналіз професіограми однієї з професій деревообробки (столяр, верстатник з деревообробки).

Практична робота

Професіографічна екскурсія на деревообробне підприємство (цех) або перегляд кіно-, відеофільмів про професії деревообробки з наступним обговоренням

Практична робота

Виявлення рівня ПВЯ: технічне мислення (субтест з тесту "Технічне мислення"); окомір (методики вимірювання лінійного і кутового окоміру)


Читайте також:

  1. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  6. Вдосконалення соціальної структури і професійно-кваліфікаційного складу працівників
  7. Взаємозвязок соціалізації та професійної адаптації в
  8. Види професійної консультації.
  9. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  10. Види, типи і форми професійного спілкування
  11. Види, типи і форми професійного спілкування. Основні закони спілкування. Стратегії спілкування.
  12. Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти.




Переглядів: 674

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина | Тема заняття: ТЕХНІКА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.