Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Спеціальна діагностика професійно важливих якостей.

Загальне знайомство з професією.

Вступ в професію

Підготовчий етап

Програма професійної проби з деревообробки

(8-9 класи)

Тематичний план

 

№ з/п Назва теми Кількість годин Напрям Примітка
Теор. Практ Всього
             

 

І. Підготовчий етап
1. Вступ у професію. Загальні відомості. Вимоги професії дере-вообробки до людини   -    
2. Спеціальна діагности-ка професійно важли-вих якостей     Діагнос-тична частина
3. Загальне знайомство з професіями («Профе-сіографічна екскур-сія», перегляд кіно-фільмів про професії).     -
4. Основи будови і прин-ципу дії промислово-го токарного дерево-обробного верстату   Техніч-ний Навчальна частина
5. Основні неполадки деревообробних верс-татів Алгоритм їх по-шуку і усунення.   Ситуа-тивний -//-
6. Управління деревооб-робними верстатами. Правила безпеки пра-ці. Виконання столяр-них операцій (за вибо-ром вчителя).       Функ-ційний -//-
ІІ Практичний етап
7. Проба І рівня -    
7.1 Підбір інструментів для виготовлення ви-робу за технологічною карткою.       Техніч-ний  
7.2 Підбір заготовки для виготовлення виробу у відповідності з крес-ленням.       Ситуа-тивний  
7.3 Виготовлення виробу за даною технологіч-ною карткою з вико-ристанням підібрано-го інструменту.       Функ-ційний  
8. Проба ІІ рівня -    
8.1 Розподіл операцій з виготовлення деталей у правильній послі-довності. Заповнення технологічної картки на основі запропоно-ваного креслення.       Техніч-ний  
8.2 Підбір пристроїв для виготовлення виробу.       Ситуа-тивний  
8.3 Виготовлення виробу за запропонованою те-хнологічною картою.       Функ-ційний  
9. Проба ІІІ рівня -    
9.1 Розробка технології виготовлення та скла-дання виробу за влас-ним вибором.       Техніч-ний  
9.2 Самостійний підбір складально-монтажно-го інструменту і прист-роїв для складання виробу.       Ситуа-тивний  
9.3 Виготовлення, скла-дання, підгонка і контроль виробу за са-мостійно розробленою технологією.       Функ-ційний  
Всього:    
                 

 

ЗМІСТ ПРОГРАМИ

Теоретичні відомості.

Перелік професій, спеціальностей, які є характерними для деревообробної промисловості. Загальні вимоги групи професій деревообробки до людини (технічне і конструктивне мислення, реакція, оперативна пам'ять, просторова уява та ін). Медичні протипоказання. Аналіз професіограми однієї з професій деревообробки (столяр, верстатник з деревообробки).

Практична робота

Професіографічна екскурсія на деревообробне підприємство (цех) або перегляд кіно-, відеофільмів про професії деревообробки з наступним обговоренням

Практична робота

Виявлення рівня ПВЯ: технічне мислення (субтест з тесту "Технічне мислення"); окомір (методики вимірювання лінійного і кутового окоміру)


Читайте також:

  1. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  2. Адаптація законодавства України до законодавства ЄС - один із важливих інструментів створення в Україні нової правової системи та громадянського суспільства
  3. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  4. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  5. Бренд. Рекламний образ бренду. Визначення та відмінності від функціональних та споживчих якостей.
  6. Вдосконалення соціальної структури і професійно-кваліфікаційного складу працівників
  7. Взаємозвязок соціалізації та професійної адаптації в
  8. Види професійної консультації.
  9. Види та прийоми пам’яті. Розвиток професійної пам’яті
  10. Види, типи і форми професійного спілкування
  11. Види, типи і форми професійного спілкування. Основні закони спілкування. Стратегії спілкування.
  12. Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти.




Переглядів: 594

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оснащення центру професійної інформації Федеративної республіки Німеччина | Тема заняття: ТЕХНІКА.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.