Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вимоги до освітнього рівня осіб, які навчатимуться в системі професійно-технічної освіти.

Загальнопрофесійні вимоги

Кваліфікаційні вимоги.

Кваліфікація - 3 розряд.

Професія „Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування”, код 7233.2.

Випускника професійно-технічного навчального закладу

Освітньо-кваліфікаційна характеристика

 

 

Повинен знати:

- будову сільськогосподарських машин, устаткування,обладнання комбайнів і тракторів, які обслуговуються;

- призначення та взаємодію їх основних вузлів і деталей;

- технологічну послідовність розбирання, ремонту, складання машин та устаткування;

- методи виявлення та способи усунення дефектів у роботі машин і окремих агрегатів, технічні умови на випробування, регулювання та приймання вузлів та механізмів після ремонту;

- основні властивості матеріалів, які обробляє;

- будова універсальних, складних пристосувань і середньої складності контрольно-вимірювальних інструментів;

- допуски і посадки;

- квалітети (класи точності) і параметри шорсткості;

- електротехнічні матеріали і правила зрощування, зпаювання та ізоляції проводів.

 

Повинен вміти:

- ремонтувати, складати і регулювати вузли і агрегати середньої складності сільськогосподарських машин, комбайнів, тракторів із заміною окремих частин і деталей;

- складати прості і середньої складності сільськогосподарські машини, комбайни, трактори на колісному ходу та здавати їх відповідно до технічних умов;

- ремонтувати; проводити технічне обслуговування та регулювання простих машин і обладнання тваринницьких ферм і комплексів;

- розбирати агрегати електрообладнання і прилади;

- виконувати слюсарне оброблення і пригонку деталей за 11 – 12 квалітетами (4-5 класами точності);

- з’єднувати та паяти проводи, виготовляти і заміняти пошкоджені ділянки.

 

Повинен знати і застосовувати на практиці:

- раціонально і ефективно організовувати працю на робочому місці;

- додержуватися норм технологічного процесу;

- не допускати браку в роботі;

- знати й виконувати вимоги нормативних актів про охорону праці та навколишнього середовища, додержуватися норм, методів і прийомів безпечного ведення робіт;

- використовувати в разі необхідності засоби попередження і усунення природних і непередбачених негативних явищ (пожежі, аварії, повені тощо);

- знати інформаційні технології.

 

Попередній освітньо-кваліфікаційний рівень - слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування 2 розряду:

− за умови продовження первинної професійно-технічної освіти в ПТНЗ першого, другого та третього атестаційних рівнів без вимог до стажу роботи;

− за умови підвищення кваліфікації стаж роботи не менше 1 року.

6. Сфера професійного використання випускника: надання послуг з ремонту сільськогосподарської техніки та устаткування.

7. Специфічні вимоги:

7.1. Вік: по закінченню навчання - не менше 18 років.

7.2. Стать: чоловіча

7.3. Медичні обмеження.

 

Типовий навчальний план

Професія: Слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування.

Кваліфікація: 3 розряд

Загальний фонд навчального часу – 338 годин

Навчальні предмети за видами підготовки Кількість годин
Всього З них лабораторно-практичні роботи
Загальнопрофесійна підготовка  
1.1. Основи правових знань  
1.2. Інформаційні технології
1.3. Основи галузевої економіки і підприємництва  
Резерв навчального часу  
Професійно-теоретична підготовка  
3.1 Трактори  
3.2 Сільськогосподарські машини  
3.3 Слюсарна справа  
3.4 Система технічного обслуговування і ремонту машин  
3.5 Читання креслень  
3.6 Електротехніка  
3.7 Охорона праці  
Професійно-практична підготовка  
4.1. Виробниче навчання  
4.2. Виробнича практика  
Консультації  
Державна кваліфікаційна атестація(або поетапна кваліфікаційна атестація при продовженні навчання)  
  Загальний обсяг навчального часу (без п. 5)

 

Перелік необхідних кабінетів, лабораторій, майстерень.

 

Кабінети Лабораторії Майстерні
Основ галузевої економіки і підприємництва Будови тракторів* Слюсарна*
Охорони праці* Будови сільськогосподарських машин* Ремонтна*
Інформаційних технологій     Пункт технічного обслуговування*
Основ правових знань        
Основ електротехніки        
Будови тракторів*        
Будови сільськогосподарських машин*        
Слюсарно-ремонтної справи*        

Примітка: для підприємств, організацій, установ, що здійснюють професійне навчання кваліфікованих робітників навчальний процес може здійснюватись при наявності кабінетів, лабораторій, майстерень позначених - *

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  7. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  8. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  9. IV. ВИМОГИ ПРОФЕСIЇ ДО IНДИВIДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГIЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФАХIВЦЯ
  10. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  11. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  12. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях




Переглядів: 1004

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Земляні та бетонні роботи | Ремонт двигуна.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.066 сек.