МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема заняття: ТЕХНІКА.Зміст заняття: 1. Теоретичні відомості:Електрифіковані знаряддя праці. Їх переваги у порівнянні з ручними і механічними знаряддями праці. Загальна будова електричного приводу (на прикладі токарного верстата). Правила безпечної роботи під час користування електрифікованими знаряддями праці. Економне використання електроенергії у процесі роботи. Токарний верстат для обробки деревини. Його призначення та будова. Кінематична схема верстата. Керування верстатом. Технологічні пристрої для верстата, їх призначення. Правила безпечної роботи на верстаті. 2. Лабораторно-практична робота:Ознайомлення з механізмами і вузлами верстата. Підготовка верстата до роботи. Вправи з регулювання швидкості обертів шпинделя верстата та керування. Ознайомлення з технологічними пристроями верстата та їх призначенням. Мета заняття: 1. Навчальна: сприяти формуванню уявлень про електрифіковані знаряддя праці, їх переваги у порівнянні з ручними і механічними знаряддями праці, забезпечити засвоєння знань про електричний привод та призначення і будову токарного верстата для обробки деревини, його кінематичну схему, технологічні пристрої для верстата, правила безпечної роботи на верстаті та економне використання електроенергії у процесі роботи; навчити учнів готувати верстат до роботи, регулювати швидкість обертів шпинделя верстата та керувати ним. 2. Виховна: виховувати в учнів працелюбність, відповідальне ставлення до майна, бережливість, охайність, економне використання електроенергії. 3. Розвивальна: Сприяти розвитку в учнів наочно–образної та наочно–дієвої пам’яті, уважності, точності і скоординованості рухів рук. 4. Профорієнтаційна: ознайомити учнів зі змістом праці столяра при використанні електрифікованих знарядь праці та верстатника деревообробних верстатів при вивченні токарного верстата з обробки деревини, його підготовки до роботи та управлінні ним. Об’єктИ праці: Верстат СТД – 120М, деталі для вимірювання. Дидактичні засоби: · підручник: Трудове навчання. Технічні види праці. 7 клас/ Б.М. Терещук, В.І. Туташинський, В.К. Загорний. – К.: Ґенеза, 2008. – С. 23-28; · кіно-, відео-, діафільми: ВФ1 “Столяр”, ВФ2 “Верстатник деревообробних верстатів” ; · мультимедійні засоби: - мультимедійні презентації: МП.1 «Електрифіковані знаряддя праці»; - МП.2.“Професія столяр”; - МП.3. «Будова СТД – 120М»; - МП.4. «Будова передньої бабки»; - МП.5 «Будова задньої бабки»; - МП.6 «Технологічні пристрої верстата СТД – 120М»; · робочий зошит; · плакати: - П1 «Правила безпечної роботи при роботі на СТД – 120М» (додаток 3); - П2 «Кінематична схема СТД – 120М»; - професіограми професій: П3 «Токар», П4 «Слюсар-інструментальник», П5 «Верстатник деревообробних верстатів», П6 «Столяр»; · таблиці: -- · макети, моделі, муляжі: -- · натуральні об’єкти: - пристрої до верстата: тризуб, планшайба, патрон з шипами, цанговий патрон, лещатний патрон, патрон з конічним гвинтом, чашковий патрон; - електродриль, електрорубанок, електрошліфувальна машина, електро-полірувальна машина, електрична пила, електролобзик; - верстат СТД – 120М; · навчально-технологічна документація: - технологічні картки: -- - інструкційна картка до лабораторно-практичної роботи «Ознайомлення з механізмами і вузлами верстата. Підготовка верстата до роботи. Вправи з регулювання швидкості обертів шпинделя верстата та керування верстатом» (Додаток 4); - інформаційні картки: -- · зразки об’єктів праці: -- · матеріали для контролю знань і вмінь учнів: - тести: повторення раніше вивченого матеріалу з теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів» (Дод. 1); - картки-завдання: вимірювання штангенциркулем і лінійкою (Дод. 2). Обладнання, інструменти та матеріали: · майстерня трудового навчання з обробки деревини; · обладнання: мультимедійний проектор; демонстраційний екран; столярні верстаки – 16 шт, верстати з обробки деревини СТД – 120М – 8 шт.; · інструменти, прилади. пристрої: тризуб – 8 шт.; патрон з шипами – 8 шт.; чашковий патрон -8 шт; набір ключів до верстата СТД-120М– 8 шт.; · матеріали: заготовка з деревини розміром 300х50х50 мм – 8 шт; мастило; ганчірки. Трудові дії, прийоми та операції:підготовка верстата до роботи;регулювання швидкості обертання шпинделя;керування верстатом СТД – 120М. Методи навчання:тестування;розповідь і пояснення вчителя;демонстрація;інструктаж;показ прийомів роботи;вправи; лабораторно-практична робота; Форми організації пізнавальної діяльності учнів: · фронтальна - вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної діяльності, закріплення нового матеріалу, вступний інструктаж ; · групова - повторення раніше вивченого матеріалу, практична робота, біжучий інструктаж; Словникова робота: · портативний - зручний для перенесення з місця на місце, невеликий за розмірами, не громіздкий. · габарит - крайні межі зовнішнього обрису якого-небудь предмета. · станина - масивна частина верстата, на якій монтуються всі складальні одиниці (вузли) і механізми. · шпиндель – фасонний вал, який сприймає і передає обертовий рух від шківа до тризуба; · бабка - одна з частин верстата для закріплення оброблюваної деталі. · підручник - пересувна опора для різального інструмента на токарному верстаті. · платформа - рівна площадка. · маховик - колесо для ручного обертання вала, гвинта тощо. Може бути з рукояткою і без неї. · піноль - металева циліндрична деталь, за допомогою якої переміщується задній центр задньої бабки верстата. Тип заняття:Комбіноване. Кількість учнів: 16. Читайте також:
|
||||||||
|