Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема заняття: ТЕХНІКА.

Зміст заняття:

1. Теоретичні відомості:Електрифіковані знаряддя праці. Їх переваги у порівнянні з ручними і механічними знаряддями праці. Загальна будова електричного приводу (на прикладі токарного верстата). Правила безпечної роботи під час користування електрифікованими знаряддями праці. Економне використання електроенергії у процесі роботи. Токарний верстат для обробки деревини. Його призначення та будова. Кінематична схема верстата. Керування верстатом. Технологічні пристрої для верстата, їх призначення. Правила безпечної роботи на верстаті.

2. Лабораторно-практична робота:Ознайомлення з механізмами і вузлами верстата. Підготовка верстата до роботи. Вправи з регулювання швидкості обертів шпинделя верстата та керування. Ознайомлення з технологічними пристроями верстата та їх призначенням.

Мета заняття:

1. Навчальна: сприяти формуванню уявлень про електрифіковані знаряддя праці, їх переваги у порівнянні з ручними і механічними знаряддями праці, забезпечити засвоєння знань про електричний привод та призначення і будову токарного верстата для обробки деревини, його кінематичну схему, технологічні пристрої для верстата, правила безпечної роботи на верстаті та економне використання електроенергії у процесі роботи; навчити учнів готувати верстат до роботи, регулювати швидкість обертів шпинделя верстата та керувати ним.

2. Виховна: виховувати в учнів працелюбність, відповідальне ставлення до майна, бережливість, охайність, економне використання електроенергії.

3. Розвивальна: Сприяти розвитку в учнів наочно–образної та наочно–дієвої пам’яті, уважності, точності і скоординованості рухів рук.

4. Профорієнтаційна: ознайомити учнів зі змістом праці столяра при використанні електрифікованих знарядь праці та верстатника деревообробних верстатів при вивченні токарного верстата з обробки деревини, його підготовки до роботи та управлінні ним.

Об’єктИ праці: Верстат СТД – 120М, деталі для вимірювання.

Дидактичні засоби:

· підручник: Трудове навчання. Технічні види праці. 7 клас/ Б.М. Терещук, В.І. Туташинський, В.К. Загорний. – К.: Ґенеза, 2008. – С. 23-28;

· кіно-, відео-, діафільми: ВФ1 “Столяр”, ВФ2 “Верстатник деревообробних верстатів” ;

· мультимедійні засоби:

- мультимедійні презентації: МП.1 «Електрифіковані знаряддя праці»;

- МП.2.“Професія столяр”;

- МП.3. «Будова СТД – 120М»;

- МП.4. «Будова передньої бабки»;

- МП.5 «Будова задньої бабки»;

- МП.6 «Технологічні пристрої верстата СТД – 120М»;

· робочий зошит;

· плакати:

- П1 «Правила безпечної роботи при роботі на СТД – 120М» (додаток 3);

- П2 «Кінематична схема СТД – 120М»;

- професіограми професій: П3 «Токар», П4 «Слюсар-інструментальник», П5 «Верстатник деревообробних верстатів», П6 «Столяр»;

· таблиці: --

· макети, моделі, муляжі: --

· натуральні об’єкти:

- пристрої до верстата: тризуб, планшайба, патрон з шипами, цанговий патрон, лещатний патрон, патрон з конічним гвинтом, чашковий патрон;

- електродриль, електрорубанок, електрошліфувальна машина, електро-полірувальна машина, електрична пила, електролобзик;

- верстат СТД – 120М;

· навчально-технологічна документація:

- технологічні картки: --

- інструкційна картка до лабораторно-практичної роботи «Ознайомлення з механізмами і вузлами верстата. Підготовка верстата до роботи. Вправи з регулювання швидкості обертів шпинделя верстата та керування верстатом» (Додаток 4);

- інформаційні картки: --

· зразки об’єктів праці: --

· матеріали для контролю знань і вмінь учнів:

- тести: повторення раніше вивченого матеріалу з теми «Технологічні процеси ручної та механічної обробки деталей виробів» (Дод. 1);

- картки-завдання: вимірювання штангенциркулем і лінійкою (Дод. 2).

Обладнання, інструменти та матеріали:

· майстерня трудового навчання з обробки деревини;

· обладнання: мультимедійний проектор; демонстраційний екран; столярні верстаки – 16 шт, верстати з обробки деревини СТД – 120М – 8 шт.;

· інструменти, прилади. пристрої: тризуб – 8 шт.; патрон з шипами – 8 шт.; чашковий патрон -8 шт; набір ключів до верстата СТД-120М– 8 шт.;

· матеріали: заготовка з деревини розміром 300х50х50 мм – 8 шт; мастило; ганчірки.

Трудові дії, прийоми та операції:підготовка верстата до роботи;регулювання швидкості обертання шпинделя;керування верстатом СТД – 120М.

Методи навчання:тестування;розповідь і пояснення вчителя;демонстрація;інструктаж;показ прийомів роботи;вправи; лабораторно-практична робота;

Форми організації пізнавальної діяльності учнів:

· фронтальна - вивчення нового матеріалу, мотивація навчальної діяльності, закріплення нового матеріалу, вступний інструктаж ;

· групова - повторення раніше вивченого матеріалу, практична робота, біжучий інструктаж;

Словникова робота:

· портативний - зручний для перенесення з місця на місце, невели­кий за розмірами, не громіздкий.

· габарит - крайні межі зовнішнього обрису якого-небудь предмета.

· станина - масивна частина верстата, на якій монтуються всі скла­дальні одиниці (вузли) і механізми.

· шпиндель – фасонний вал, який сприймає і передає обертовий рух від шківа до тризуба;

· бабка - одна з частин верстата для закріплення оброблюваної деталі.

· підручник - пересувна опора для різального інструмента на токар­ному верстаті.

· платформа - рівна площадка.

· маховик - колесо для ручного обертання вала, гвинта тощо. Може бути з рукояткою і без неї.

· піноль - металева циліндрична деталь, за допомогою якої переміщується задній центр задньої бабки верстата.

Тип заняття:Комбіноване.

Кількість учнів: 16.


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Законодавча техніка.
  7. Імпульсна техніка.
  8. Математика. Інформатика. Техніка.
  9. Пожежна техніка.
  10. Професійна компетентність, педагогічні здібності, та педагогічна техніка.
  11. ТЕМА ЗАНЯТТЯ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ІНФОРМАТИКИ ТА КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ. СТРУКТУРА ТА ОСНОВНІ ПРИСТРОЇ СУЧАСНИХ ПК
  12. Тема заняття: Персонал підприємства. Рух персоналу, його показники




Переглядів: 813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Спеціальна діагностика професійно важливих якостей. | ІІІ. Мотивація навчально-трудової діяльності учнів – 1 хв.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.